Матеріали розгляду пропозицій, поданих в рамках громадського слухання щодо врахування громадських інтересів під розроблення детального плану території, обмеженої вул. Долішньою, вул. Х. Колумба, вул. Проектованою, залізничною колією, вул. Личаківською

  • 1813
  • Відділ громадського партнерства

Матеріали розгляду пропозицій, поданих в рамках громадського слухання щодо врахування громадських інтересів під розроблення детального плану території, обмеженої вул. Долішньою, вул. Х. Колумба, вул. Проектованою, залізничною колією, вул. Личаківською, вул. Яровою, вул. Г. Запольської, вул. Пасічною у м. Львові

Із 03 березня по 27 березня 2017 року тривало громадське слухання щодо врахування громадських інтересів під час розроблення детального плану території, обмеженої вул. Долішньою, вул. Х .Колумба, вул. Проектованою, залізничною колією, вул. Личаківською, вул. Яровою, вул. Г. Запольської, вул. Пасічною у м. Львові.

З відповідною проектною документацією можна було ознайомитись на сайті Львівської міської ради та у відділі громадського партнерства управління «Секретаріат ради» Львівської міської ради, за адресою: м. Львів, пл. Ринок, 1, тел. 297 57 63.

15 березня 2017 року о 18:00 год. відбулась зустріч з головним архітектором вищезгаданого проекту ДПТ у приміщенні Середньої загальноосвітньою школи № 63 (м. Львів, вул. Личаківська, 171). Для участі зареєструвалося 31 осіб. Протокол зустрічі додається.

За результатами проведення громадського слухання щодо врахування громадських інтересів під час розроблення детального плану території, обмеженої вул. Долішньою, вул. Х .Колумба, вул. Проектованою, залізничною колією, вул. Личаківською, вул. Яровою, вул. Г. Запольської, вул. Пасічною у м. Львові надійшло п’ять письмових зауважень.

Звернення п. Н. Сваволі 3-С-22639-0001 від 22 березня 2017 року.

Відповідь розробника: Щодо звернення п.Н.Сваволі що проживає за адресою вул.Личаківська, 253 у м. Львові.

Ділянка, за адресою вул. Личаківська, 253 знаходиться за межами детального плану території, тому рішення ніяким чином не зачіпає інтереси п. Сваволі.

Згідно п.7, ст.21 ЗУ «Про регулювання містобудівноі діяльності», пропозиції щодо проектів містобудівної документації на місцевому рівні мають право надавати:

1) повнолітні дієздатні фізичні особи, які проживають на території, щодо якої розроблено відповідний проект містобудівної документації на місцевому рівні;

2) юридичні особи, об'єкти нерухомого майна яких розташовані на території, для якої розроблено відповідний проект містобудівної документації на місцевому рівні;

З) власники та користувачі земельних ділянок, розташованих на території, щодо якої розробляється документація та на суміжніх з нею ділянках.

Слід також зазначити, що зміст зауважень і пропозицій п. Н. Сваволі також не відповідає п. 6 ст. 21, в якому сказано:

Пропозиції громадськості мають бути обґрунтовані в межах відповідних законодавчих та нормативно-правових актів, будівельних норм, державних стандартів і правил.

Звернення мешканців вул. Козацької, вул. Кошової, вул. Тракт Глинянський у м. Львові № 3-К-22865-0001 від 22 березня 2017 року.

Відповідь розробника: щодо колективного звернення мешканців вуп.Козацької, вуп.Кошової, вул.Тракт Глинянський та ін. повідомляємо наступне:

Стосовно п.1, 2 - дивитись відповіді управління архітектури та урбаністики департаменту містобудування ЛМР.

Стосовно п.3 - в розділі 8.3 «Система обслуговування населення розміщення основних об'єктів обслуговування» сказано: «Обслуговування буде здійснюватись в безпосередньо примикаючому до території ДПТ ДДНЗ №107 тa СШ №63, що знаходиться a зоні пішохідної доступності. Тому: по перше, незрозуміло звідки у зауваженні фігурує СЗОШ № 80, коли в ДПТ сказано СШ № 63 (див. записку); По друге, згідно ДБН 360-92" «Планування і забудова міських та сільських поселень» таблиця-1 додаток 6.3 вказано на радіуси обслуговування об'єктів, зокрема шкіл та ДДЗ. До території ДПТ примикає ділянка ДДЗ № 105 (в записці помилково вказано №107), яка радіусом обслуговування частково охоплює територію ДПТ. Номер ДДЗ в записці виправлено.

Розділ 8.4. стосується пропозиції щодо охорони та відновлення історичного середовища. ДПТ частково охоплює межі історичного ареалу з пам'ятниками архітектури та історії їх охоронною зоною. Тому розділ має безпосереднє відношення до ДПТ (схема № 12, Схема історико-архітектурної інвентаризації забудови та аналізу території).

Стосовно п.4 . Моделювання транспортної системи Міста в програмі VISSIM здійснюється з врахуванням містоутворюючих показників всіх транспортних районів Львова, і при їх зміні в одному чи декількох районах динамічно змінюється вся система. Забудова згідно детального ппану території охоплює 4 транспортні райони і в звіті ЛКП «Львівавтодору» відображена моделювання саме в межах детального плану. При реалізації ДПТ розвиток вулично-дорожньої мережі на припеглій території прогнозується за трьома сценаріями «A»«Б» та «В», При сценарії «А» (реалізована лише кіпьцева транспортна розв'язка) рух збільшиться на вуп Личаківська, Пасічна, Глинянський Тракт, Долішня, Черемшини, Мечникова та ін. Найбільше рух зросте на вул. Личаківська на ділянці від вул. Мєчнікова до Кільцевої дороги (до 925 авто/добу), вуп. Допішня (до 785 авто/добу) та вул.Гпинянський Тракт (до 518 авто/добу). За сценарієм «Б» (реалізовані транспортна розв'язка і вул. Глинянський тракт-Проектована) рух збільшиться на вул. Глинянський Тракт-Проектована (до 5688 авто/добу) вул.Личаківська (до 1352 авто/добу), вул. Допішня (до 1721 авто/добу) та вул.Богданівська (1219 авто/добу), При сценарії «В» (реалізована ділянка магістральної вулиці через парк «Знесіння» Мучна>Проектована) прогнозується, що через проектовану магістральну вулицю та вул.Мучна>проектована за добу будуть проїзджати до 4752 транспортних засобів в кожному напрямку. Також при цьому сценарії інтенсивність збільшиться на вуп. Глинянський Тракт-Проектована (до 5559 авто/добу), вул. Личаківська на ділянці від Кіпьцева дорога до вул. Глинянський Тракт-Проектована (до 1788 авто/добу), вул. Пасічна (до 2249 авто/добу). В той же час будівництво вищезгаданих вулиць розвантажить вул. Лисенка, Опришківську, Кривчицька Дорога, Богданівська. Пластова, Гпиняноький Тракт (до вул.Глинянський Тракт-Проектована), Польова, Кукурудзяна та ін.

При забудові території згідно ДПТ відбудуться зміни і в обсягах пасажиропотоків. Пасажиропотоки зростуть на вул. Личаківська, вул. Глинянський Тракт, вул. Пасічна, вул. Мєчнікова та ін. Найбільше пасажиропотік збільшиться на вул. Личаківська та вул. Глинянський Тракт. Зокрема` обсяг пасажиропотоку на першій вулиці збільшиться на 1723 пас/добу (з 32844 до 34567 пас/добу), а на другій - на 1405 (з 15978 до 17383 пас/добу). Обсяг, на який зростуть пасажиропотоки, при забудові території, розділиться між міськими автобусними маршрутами N9 5A, 23, 29, 36; приміськими автобусними маршрутами М9 102, 110, 217А, 101, 155, 164, 166, 181, 264, 331 та 332. З міських автобусних маршрутів найбільше пасажиропотік збільшиться на маршруті N9 29 та 5А, відповідно на 12,5 та 9.91%. Таким чином в додатку - звіті на 52 сторінках приведено результати моделювання транспортної системи ДПТ як скпадової частини міста.

Стосовно п. 5 - У вищевказаному додатку -звіті за результатами моделювання встановлено, що загальна потреба в додаткових місцях для паркування автомобілів в межах ДПТ на перспективу становитиме 545 машиномісць. ЇЇ можна задовільнити шляхом будівництва багатоповерхових гаражів на території офісно-торгово-житлового комплексу.

Стосовно п. 6 — Розділ 3.3 Характеристика об'єктів культурної спадщини відноситься до території ДПТ (див. відповідь на п. 3). Розділ 14 Заходи щодо реалізації проекту ДПТ на період від З до 7 років. Даний розділ розроблено у відповідності до п 4.5 ДБН Б.1.1-14:2012 «Склад та зміст детального плану території», в якому передбачено будівництво АЗС ПАТ «Галнафтогаз», будівництво транспортної розв'язки та відведення земельної ділянки для ДДЗ. Всі об'єкти знаходяться в межах ДПТ.

Стосовно п.7 - Розділ 16 Інженерно-технічні заходи цивільного захисту відноситься до технічних розділів. які не потребують громадського обговорення.

Стосовно п. 8 - Дивитись відповідь Управління архітектури та урбаністики департаменту містобудування ЛМР.

Стосовно n.9 - Ha плані існуючого використання території (лист т 2) приведена ширина червоних ліній 50м вул.Тракт Глинянський - Проектована згідно генерального плану м.Пьвова. На проектному плані вона зменшена до 28м -41,75м на різних ділянках згідно приведеного вами п.2.1 ДБН В.2.3-5-2001 з врахуванням всіх необхідних елементів поперечного профілю. Обґрунтуванням такої ширини є приведені на листі N9 9 типові поперечні профілі вулиць. Вказані вами розбіжності в кресленні червоних ліній різних років можна пояснити різними топографічними зніманнями, на яких вони були виконані. В даний час триває процес уточнення трасування червоних ліній в Плані зонування Личаківського району на нових толографічних матеріалах.

Стосовно п. 10 - Посилання на вказані вами галузеві будівельні норми ГБН В.2.3-З7641918-556:2015 не є коректним, так як поширюється на автомобільні дороги загального користування поза населеними пунктами, а в їх межах. згідно п.4.4.5 ДБН 8.2.3-4:2007 «Автомобільні дороги», діють ДБН для населених пунктів. Шумозахисні пристрої, згідно п.7.32' ДБН 360-92", застосовуються лише міських магістральних доріг, а вулиця Проектована, 1, згідно класифікації, прийнятої в генплані, є магістральною вулицею районного значення регульованого pyxy.

Стосовно п.11 - вул. Проекована, 1 є елементом схеми розвитку магістральної мережі, передбаченої генеральним планом розвитку міста. Трасування магістралі по існуючій залізничній вітці передбачає ліквідацію вітки на відрізку проходження магістралі при її реалізації. В детальному плані пише уточнено рішення генерального плану м. Львова стосовно резервування території для перспективної магістралі в сторону зменшення її габаритів в червоних лініях. Питання узгодження виносу залізничної вітки з ПАТ «Українська залізниця» буде вирішуватись на стадії ТЕР будівництва магістралі, яке в найближчу перспективу не планується (5-7 років). Наразі ми керуємося рішенням генплану м. Львова, який є основою для розроблення ДПТ (ст.19 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності»).

Стосовно п. 12 - Межа ДПТ визначена в додатку до рішення виконкому на його розроблення тому будинки №37 та З7а опинилися поза його межами. Разом з тим, вкотре наголошуємо, що проектні рішення щодо магістральної вулиці закладені генпланом м. Львова, згідно якого вказані будинки потрапляють в межі червоних ліній майбутньої магістральної вулиці.

Стосовно п.13 - При розробленні ДПТ інститут спирався на підоснову М-бу 1:500, видану замовником. Очевидно вказані будівлі з'явились пізніше. 3 них будинки 16а та 306 на вул.Козацькій, а № 26 реконструйований із нежитлової споруди. При цьому всі вони появилися в межах червоних ліній проектованої вулиці. що є порушенням містобудівної документації Те саме стосується і будинку № 13 на вул.Тракт Глинянський (не на вул.Козацькій, як сказано в зауваженні). Разом з тим повідомляємо, що зауваження по даному пункту враховано. Вказані будинки орієнтовно нанесені на опорний план, використовуючи дані космічного знімання, Їх точне розміщення потребує проведення топографічного знімання даної території на наступній стадії проектування.

Проектні червоні лінії вул. Проектованої. 1 передбачають вилучення вказаних будинків з коридору вулиці, що надає їм іншого правового статусу та режиму використання у відповідності з цільовим призначенням ділянки.

Стосовно п.14 - Ваше зауваження слушне. Пояснювальна записка доповнена таблицею, в якій перелічені № будинків та території об'єктів, що потрапляють в межі червоних ліній вул.Проектованоі, 1 та транспортної розв'язки згідно діючої містобудівної документації та згідно пропозицій ДПТ. Ще раз зазначаємо, що питання реалізації стратегічних для міста об'єктів. закладених у генеральному плані не визначені в часі і залежать від багатьох факторів, в першу чергу від фінансування на розвиток магістральної вуличної мережі.

Генплан та детальні плани територій передбачають комплексний розвиток міських територій, а саме:

- будівництво житла

- об'єктів обслуговування та відпочинку

- місць прикладання праці

- інженерна-транспортної інфраструшри магістральної мережі.

Відставання в будівництві магістральної мережі як складовоі містобудівного процесу призводить до ще більшого загострення транспортних проблем міста.

Зважаючи на викладене вище, вважаємо за доцільне винести на узгоджувапьну комісію питання щодо резервування коридору проходження магістральної вулиці Проектована, 1 з наступними варіантами:

1). Вилучити вул.Проектовану. 1 з детального плану території. При цьому варіанті коридор магістралі залишається згідно генплану міста з затвердженими червоними лінлями, шириною 50M та існуючою під'Їзною віткою на період до перегляду концепції розвитку магістральної мережі міста в Личаківському районі при внесенні змін до генплану міста Львова та розроблення комплексної транспортної схеми.

2). Залишити трасування вул.Проектованої, 1 як передбачено в генплані міста із встановленими червоними лініями 28м і 41.75м, що зніме обмеження використання та забудови частини земельних ділянок, що потрапляють в діючі червоні лінії вулиці.

При цьому під'їзна залізнична вітка зберігається на період до будівництва вул.Проектованої, 1 або перегляду концепції розвитку магістральної мережі по першому варіанту.

Звернення ТзОВ «Серкон» № 2-7282-0001 від 23 березня 2017 року.

Відповідь розробника: розглянувши звернення ТзОВ «Серкон», інститутом враховано земельну ділянку по вул.Яловець, 1. Червоні лінії вул.Личаківської прийняті y відповідності до раніше затверджених.

Звернення п. М. Гупало № 3-Г-23381-0001 від 23 березня 2017 року.

Відповідь розробника: Згідно генплану м. Львова. будинок на вул.Козацька, 30б потрапляє в межі червоних ліній вул.Проектованої, 1. Тому будинок має статус невідповідності щодо перспективного функціонального використання. Статус невідповідності означає, що житлова функція будинку зберігається аж до зміни функціонального використання ділянки, тобто будівництва дороги. Термін будівництва дороги не визначений. В запропонованому варіанті ДПТ червоні лінії вул.Проектованої відкориговані так, що житловий будинок 30-6 залишається за межами коридору червоних ліній, а в межі червоних ліній потрапляє тільки частина ділянки від будинку до колії (див. фрагмент ДПТ).

Звернення ПрАТ «Компанія Ензим» № 2-7397-0001 від 24 березня 2017 року.

Відповідь розробника: вул.Проектована,1 є магістральною вулицею в системі магістральної мережі міста, затвердженої в генплані. Модель магістральної мережі та транспортної системи міста базується на відповідних розрахунках з врахуванням містоутворюючих показників всіх транспортних районів міста Львова.

Зміна трасування чи піквідації однієї магістральної вулиці динамічно змінює всю систему (потребує перерозподілу потоків). Тому таке питання є виключною прерогативою генплану міста і може вирішуватися при його перегляді, внесенні змін, проведенні громадських слухань, відповідних погоджень, державної експертизи та затвердження. Крім цього питання будівництва вул.Проектованої, 1, а у зв'язку з цим ліквідація залізничної вітки не стоіть на порядку денному в найближчі 5-7 років на який розрахована перша черга реалізації ДПТ. Тому не ДПТ, а генеральний план міста, як містобудівна документація вищого рівня є обмежуючим фактором перспективного використання залізничної вітки.

Рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради від 16 червня 2017 року було утворено погоджувальну комісію для розгляду спірних питань, які виникли під час розгляду детального плану території, обмеженої вул. Долішньою, вул. Х. Колумба, вул. Проектованою, залізничною колією, вул. Личаківської, вул. Яровою, вул. Г. Запольської, вул. Пасічною у м. Львові. Засідання погоджувальною комісії призначалися на 22 червня 2017 року та 30 червня 2017 року (протоколи засідань додаються). Відповідно до п. 14 Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні, затвердженого постановою Кабінету міністрів України № 555 від 25 травня 2011 року, комісія у двотижневий строк розглядає спірні питання та приймає рішення про врахування або вмотивоване відхилення таких пропозицій. Відповідно до абз. 1 п. 15 цього ж Порядку засідання комісії є правоможним, якщо у ньому взяли участь не двох третин його членів. Проте, на засіданнях погоджувальної комісії такий кворум був відсутній, тому вона була визнана такою, що неспроможна вирішити спірні питання. Відповідно до абз. 3 п. 15, у разі неспроможності комісії врегулювати спірні питання між сторонами остаточне рішення приймає відповідний орган місцевого самоврядування під час затвердження містобудівної документації.

Додаток 1. Протокол публічного представлення проекту детального плану території обмеженої вул. Долішньою, вул. Х .Колумба, вул. Проектованою, залізничною колією, вул. Личаківською, вул. Яровою, вул. Г. Запольської, вул. Пасічною у м. Львові.

Додаток 2. Протоколи засідань погоджувальної комісії від 22 червня 2017 року та 30 червня 2017 року.

Відповідальний за розгляд пропозицій,

заступник начальника управління

«Секретаріат ради» -

начальник відділу громадського партнерства О. Файфурка

Секретар громадського слухання,

провідний спеціаліст сектору громадських

слухань відділу громадського партнерства

управління «Секретаріат ради» П. Качараба

Представник замовника,

начальник відділу урбаністики

та містобудівної документації управління

архітектури та урбаністики

Львівської міської ради В. Хижняк

Доповідач,

Головний архітектор проекту П. Крупа

Додаток 1.

Протокол публічного представлення проекту детального плану території, обмеженої вул. Долішньою, Х. Колумба, вул. Проектованою, залізничною колією, вул. Личаківською, вул. Яловець, вул. М. Голубця, вул. Яровою, вул. Запольської, вул. Пасічною у м. Львові


 

Зустріч відбулася 15 березня 2017 року. Для участі у публічному представленні зареєструвалась 31 особа.

Під час публічного представлення виступили:

Д. Челепіс, головний спеціаліст відділу громадського партнерства управління «Секретаріат ради». Організація та проведення громадського слухання в цілому, та зокрема публічного представлення проекту детального плану території.

П. Крупа, головний архітектор ДП ДІМП «Містопроект». Представлення проекту детального плану території.

Презентуючи проект детального плану території П. Крупа повідомив, що існуюче функціональне використання територій, а саме житлове, промислове та вулична мережа, потребує приведення у відповідність до містобудівної документації. Враховуючи розташування у тісному, історично сформованому міському середовищі з потужною транспортною складовою, Генеральним планом дана територія розглядалась як така, що потребує реконструкції з максимальним збереженням існуючої забудови та поступовим приведенням суміжних територій до взаємосумісних функцій.

Даним проектом детального плану території пропонується влаштування однорівневої транспортної розв’язки, яка проходитиме навколо житлового кварталу, обмеженого ділянками вулиць Личаківської, Тракту Глинянського, Проектованою, Долішньою, а саме кільця одностороннього руху (проти годинникової стрілки) із двома-трьома смугами руху. На перспективу, після освоєння житлового мікрорайону «Лисиничі» і появи там великої кількості жителів, передбачається продовження трамвайних колії вулицею Тракт Глинянський-Проектована із влаштуванням двох порталів і тунельної ділянки під кільцевою розв’язкою та будівництвом транспортно-пересадочного вузла.

На території ДПТ наявні зупинки громадського транспорту внутрішньо міського та міжміського сполучень. розташування зупинок вказано схемі руху транспорту. Рух вантажного та громадського транспорту передбачений по магістральній вулиці районного значення вул. Личаківській, вул. Пасічній та вул. Тракт Глинянський По вул.Пекарській, а також житлових вул.Туган-Барановського та вул.Тершаковців передбачено лише рух легкового та обслуговуючого транспорту.

Під час представлення учасниками було поставлено наступні запитання:

Скільки смуг матиме кільце на перехресті вулиць Пасічної, Личаківської, Тракт Глинянський?

Від двох до чотирьох.

Яка ширина проїзної частини передбачається на вул. Личаківській?

2.2. 30 метрів.

3. Чи передбачено проектом детального плану території реконструкцію та підведення каналізації до вулиці Ялівець.

3.3. Так, даним проектом передбачено реконструкцію вул. Ялівець, включно із заміною старих та підведенням нових комунікацій.

Як проектом ДПТ передбачається облаштувати територію Львівського автомобільного ремонтного заводу?

4.4. На даній території планується реконстукція заводу та відновлення виробничих потужностей. Крім того, з метою дотримання Державних будівельних норм в частині утворення санітарно-захисної зони навколо об’єкта без знесення існуючої навколо нього житлової забудови, проектом детального плану території передбачено зміщення червоних ліній прилеглих вулиць в сторону заводу.

Головуючий на публічному представленні,

головний спеціаліст відділу

громадського партнерства

управління «Секретаріат ради» Д.Челепіс

Доповідач,

Головний архітектор проекту П. Крупа

Додаток 2 

П Р О Т О К О Л

засідання погоджувальної комісії для розгляду спірних питань,

які виникли у процесі громадського слухання щодо врахування громадських інтересів під час розгляду детального плану території, обмеженої вул. Долішньою, вул. Х. Колумба, вул. Проектовано., залізничною колією, вул. Личаківською, вул. Яровою,

вул. Г. Запольської, вул. Пасічною у м. Львові

22 червня 2017 року

Місце проведення: великий сесійний зал Львівської міської ради (м. Львів, пл. Ринок, 1).

Присутні 24 учасника погоджувальної комісії:

А.Попадик, представник громадськості, М.Шпек, представник громадськості, О.Почегайло, представник громадськості, К. Романюк, представник громадськості, Н.Сваволя, представник громадськості, Н.Дубіняк, представник громадськості, Т.Кубай, представник громадськості, П.Янчинський, представник громадськості, П. Богай, головний спеціаліст відділу державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства управління Держпродспоживслужби у м. Львові, А.Кузьмін, представник громадськості, І.Мруць, представник громадськості, І.Мичка, представник громадськості, В.Шепіта, представник громадськості, Н.Партика, представник департаменту містобудування ЛМР, В.Хижняк, начальник відділу урбаністики та містобудівної документації управління архітектури та урбаністики департаменту містобудування ЛМР, Т.Дячишин, представник громадськості, О.Бурмістр, представник громадськості, І. Дума, представник громадськості, М. Наконечна, представник громадськості, І.Коваль, представник громадськості, Е.Колос, в.о. начальника управління земельних ресурсів департаменту містобудування ЛМР, Н.Михайлюк, представник громадськості, О. Зубик, представник громадськості, Ю.Марушкевич, представник громадськості,

Відсутні: Ю. Чаплінський, начальник управління архітектури та урбаністики департаменту містобудування ЛМР, О. Файфурка, заступник начальника управління «Секретаріат ради» ЛМР, М. Лещук, заступник начальника відділу землеустрою управління земельних ресурсів департаменту містобудування ЛМР, Д. Челепіс, завідувач сектору громадських слухань відділу громадського партнерства управління «Секретаріат ради» ЛМР, Ю.Кужелюк, депутат ЛМР, Р.Дмитрасевич, представник громадськості, Ю. Грицай, представник громадськості, М. Гупало, представник громадськості, М. Запорець, представник громадськості, С. Сеник, представник громадськості, А. Хміляр, представник громадськості, В. Степанюк, представник громадськості, Р. Дац провідний спеціаліст відділу охорони та використання об’єктів культурної спадщини управління охорони історичного середовища, П.Пелікан, заступник начальника Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у м. Львові.

Запрошені: П. Крупа, головний архітектор проекту детального плану території

Модератор засідання погоджувальної комісії: Ю. Бойко, в.о. начальника відділу громадського партнерства управління «Секретаріат ради» ЛМР.

Модератор засідання повідомила, що з 38 запрошених учасників погоджувальної комісії лише 24 прибули. Констатувала відсутність кворуму, а отже засідання погоджувальної комісії не є правоможним вирішувати спірні питання та приймати рішення шляхом голосування. Запропонувала учасникам засідання погоджувальної комісії повторно зібратися для проведення повторного засідання погоджувальної комісії на якому, у випадку наявності кворуму, провести голосування для вирішення спірних питань.

Учасники засідання погоджувальної комісії погодились з озвученою пропозицією про проведення повторного засідання.

Модератор засідання погоджувальної комісії-

в.о. начальника відділу громадського партнерства

управління «Секретаріат ради» Ю. Бойко

Член погоджувальної комісії -

начальник відділу урбаністики

та містобудівної документації

управління архітектури та урбаністики В. Хижняк

Член погоджувальної комісії –

представник громадськості Т. Кубай

Протокол склала: З. Турчин

тел. 2975763

Обговорення питань, які виникли в процесі громадського слухання щодо врахування громадських інтересів під час розгляду детального плану території, обмеженої вул. Долішньою, вул. Х. Колумба, вулицею проектованою, залізничною колією, вул. Личаківською, вул. Яровою, вул. Г. Запольської, вул. Пасічною у м. Львові

Член погоджувальної комісії, начальник відділу урбаністики та містобудівної документації управління архітектури та урбаністики департаменту містобудування п. В. Хижняк закликав присутніх учасників заслухати доповідь головного архітектора проекту детального плану території п. П. Крупу, щодо спірних питань, які виникли під час громадського слухання.

Головний архітектор проекту детального плану території п. П. Крупа, повідомив що для вирішення частини спірних питань, які виникли в процесі громадського слухання, необхідно вносити зміни до генерального плану м. Львова. Для цього депутатам Львівської міської ради необхідно прийняти рішення про внесення змін до генерального плану території м. Львова, провести тендер і відповідно визначити і затвердити проектну організацію, яка буде розробляти проект внесення змін до генерального плану. Лише тоді можна буде вирішити питання про альтернативні варіанти прокладання магістральної вулиці замість вул. Проектованої 1.

Водночас п. П. Крупа запропонував на час до внесення змін до генерального плану м. Львова, зарезервувати в детальному плані території зменшення ширини коридору вул. Проектованої в межах червоних ліній до 28 м.

Щодо питання про збереження дії під’їзної залізничної колії до ПрАТ «Ензим» на першу чергу до детального плану території, п. П. Крупа повідомив що ця колія на першу чергу детального плану території ліквідована не буде.

Під час засідання учасники погоджувальної комісії поставили наступні запитання:

Паралельно до залізничної колії запроектовано прокладення трамвайних

колій,куди вони будуть іти?

п. П. Крупа відповів, що вони будуть прокладені до вул. Богданівської і по вул. Тракт Глинянський та будуть проходити біля кладовища.

2. Чи є можливість перенести прокладення вул. Проектованої 1 далі від будинків?

п. В. Хижняк відповів, що прокладання вул. Проектованої 1 затверджено в генеральному плані м. Львова з 2010 року і в даний момент змінити це неможливо. Можна лише зменшити її ширину в червоних лініях, відповідно до пропозиції п. П. Крупи.

3. Чи дасть можливість будівництво перемички між вул. Тракт Глинянський – вул. Личаківська та вул. Тракт Глинянський – Залізничне кільце змінити проектування магістралі?

п. П. Крупа відповів, що технічно це дасть таку можливість при коригуванні генерального плану м.Львова.

4. Чи дасть можливість мешканцям зменшення ширини магістралі в червоних лініях до 28 м. приватизувати свої земельні ділянки, які вийдуть за межі червоних ліній?

п. В. Хижняк відповів, що управління архітектури та урбаністики в межах своєї компетенції надасть всі можливі висновки з метою сприяння процесу приватизації земельних ділянок після затвердження у встановленому порядку детального плану території.

5. Чи зменшення ширини коридору червоних ліній до 28 м. заблокує можливість в майбутньому вносити зміни до генерального плану м. Львова про перенесення вул. Проектованої 1?

п. В. Хижняк відповів, що таке зменшення не є перешкодою для внесення пропозицій до генерального плану м. Львова, під час внесення змін до нього.

Модератор засідання погоджувальної комісії, в.о. начальника відділу громадського партнерства управління «Секретаріат ради» п. Ю. Бойко запропонувала учасникам засідання погоджувальної комісії повторно зібратися для проведення повторного засідання погоджувальної комісії на якому, у випадку наявності кворуму, провести голосування для вирішення спірних питань.

Учасники засідання погоджувальної комісії погодились з озвученою пропозицією про проведення повторного засідання.

Модератор засідання погоджувальної комісії -

в.о. начальника відділу громадського партнерства

управління «Секретаріат ради» Ю. Бойко

Член погоджувальної комісії –

начальник відділу урбаністики та

містобудівної документації

управління архітектури та урбаністики В. Хижняк

Член погоджувальної комісії –

представник громадськості Т. Кубай

П Р О Т О К О Л

засідання погоджувальної комісії для розгляду спірних питань, які виникли у процесі громадського слухання щодо врахування громадських інтересів під час розгляду детального плану території, обмеженої вул. Долішньою, вул. Х. Колумба, вулицею проектованою, залізничною колією, вул. Личаківською, вул. Яровою, вул. Г. Запольської, вул. Пасічною у м. Львові

30 червня 2017 року

Місце проведення: великий сесійний зал Львівської міської ради (м. Львів, пл. Ринок, 1).

Присутні 24 учасника погоджувальної комісії:

К. Романюк, представник громадськості, Т.Кубай, представник громадськості, Р.Дмитрасевич, представник громадськості, Н.Сваволя, представник громадськості, П.Янчинський, представник громадськості, О.Почегайло, представник громадськості, І.Мруць, представник громадськості, І.Мичка, представник громадськості, А.Кузьмін, представник громадськості, А.Попадик, представник громадськості, О.Бурмістр, представник громадськості, Н.Дубіняк, представник громадськості, М.Шпек, представник громадськості, Т.Дячишин, представник громадськості, І.Коваль, представник громадськості, В.Шепіта, представник громадськості, Н.Михайлюк, представник громадськості, Ю.Марушкевич, представник громадськості, Н.Партика, представник департаменту містобудування ЛМР, Ю.Кужелюк, депутат ЛМР, Р.Дац, провідний спеціаліст відділу охорони та використання об’єктів культурної спадщини управління охорони історичного середовища, П.Пелікан, заступник начальника Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у м. Львові, Е.Колос, в.о. начальника управління земельних ресурсів департаменту містобудування ЛМР, В.Хижняк, начальник відділу урбаністики та містобудівної документації управління архітектури та урбаністики департаменту містобудування ЛМР.

Відсутні: Ю. Чаплінський, начальник управління архітектури та урбаністики департаменту містобудування ЛМР, О. Файфурка, заступник начальника управління «Секретаріат ради» ЛМР, М. Лещук, заступник начальника відділу землеустрою управління земельних ресурсів департаменту містобудування ЛМР, Д. Челепіс, завідувач сектору громадських слухань відділу громадського партнерства управління «Секретаріат ради» ЛМР, П. Богай, головний спеціаліст відділу державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства управління Держпродспоживслужби у м. Львові, Ю. Грицай, представник громадськості, М. Гупало, представник громадськості, М. Запорець, представник громадськості, О. Зубик, представник громадськості, М. Наконечна, представник громадськості, С. Сеник, представник громадськості, А. Хміляр, представник громадськості, І. Дума, представник громадськості, В. Степанюк, представник громадськості.

Запрошені: П. Крупа, головний архітектор проекту детального плану території, О. Рибак, представник управління архітектури та урбаністики департаменту містобудування ЛМР.

Модератор засідання: Ю. Бойко, в.о. начальника відділу громадського партнерства управління «Секретаріат ради» ЛМР.

Модератор засідання погоджувальної комісії повідомила, що з 38 учасників погоджувальної комісії, склад якої визначено рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради від 16 червня 2017 року № 511, на засідання прибуло 24 учасники, що, у свою чергу, становить менше 2/3 кількісного складу комісії. У зв’язку з цим та у відповідності до п. 15 Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні, затвердженого Постановою Кабінету міністрів України від 25 травня 2011 року № 555, таке засідання комісії не є правоможним.

Представник управління архітектури, О. Рибак констатувала, що кворум для проведення голосування по питаннях відсутній і зазначила, що через відсутність кворуму погоджувальна комісія визнається такою, що не може прийняти рішення в рамках строків визначених постановою КМУ № 555. Тому кінцеве рішення буде прийняте виконавчим комітетом Львівської міської ради.

Модератор засідання погоджувальної комісії-

в.о. начальника відділу громадського партнерства

управління «Секретаріат ради» Ю. Бойко

Член погоджувальної комісії -

начальник відділу урбаністики

та містобудівної документації

управління архітектури та урбаністики В. Хижняк

Член погоджувальної комісії –

представник громадськості Т. Кубай

Протокол склав: П. Качараба

тел. 2975763

Обговорення питань, які виникли в процесі громадського слухання щодо врахування громадських інтересів під час розгляду детального плану території, обмеженої вул. Долішньою, вул. Х. Колумба, вулицею проектованою, залізничною колією, вул. Личаківською, вул. Яровою, вул. Г. Запольської, вул. Пасічною у м. Львові

Представник управління архітектури та урбаністики, провідний спеціаліст-менеджер управління архітектури та урбаністики департаменту містобудування Львівської міської ради О. Рибак, озвучила спірні питання, які підлягають обговоренню.

Щодо питання № 1 (можливість влаштування проектованої магістралі вздовж під’їзної залізничної колії), зауважень від представників громадськості не поступило. Представник управління архітектури, начальник відділу урбаністики та містобудівної документації управління архітектури та урбаністики департаменту містобудування Львівської міської ради В. Хижняк, повідомив, що розроблення детального плану території має на меті лише уточнення Генерального плану м. Львова, тому не може йому суперечити. Відповідно, таке проектне рішення може бути передбачене лише шляхом внесення змін до Генплану. Зараз це питання обговорюється виконавчими органами Львівської міської ради і, можливо, у 2017 році буде оголошено тендер на розроблення внесення змін до нього.

Щодо питання № 2 (можливість звуження вулиці Проектованої-1 у червоних лініях), В. Хижняк та головний архітектор проекту детального плану території п. П. Крупа зазначили, що проектним рішенням пропонується звузити вулицю Проектовану у червоних лініях до 28 метрів. При визначенні такої межі червоних ліній буде мінімізовано можливість знесення приватних садиб, які розташовані на вул. Козацькій та надано можливість приватизації земельних ділянок поза межами червоних ліній. Крім того, депутат Львівської міської ради, учасник погоджувальної комісії Ю. Кужелюк наголосив, що на даний момент більш важливішим є питання розв’язки на перехресті вулиці Пасічної та вулиці Личаківської, а також на перехресті вулиці Личаківської, вулиці Х. Колумба та вул. Тракт Глинянський, оскільки великий потік автомобілів створює там затори, що впливає на комфорт пересування містом. Будівництво проектованих вулиць належить до перспективних планів, які станом на сьогодні є дуже далекими, у зв’язку з нестачею фінансування на розвиток дорожньої інфраструктури. Також, Ю. Кужелюк звернув увагу присутніх на те, що уточненими проектними рішеннями детального плану території надається можливість мешканцям, які проживають по вул. Козацькій приватизувати свої земельні ділянки з метою узаконення будівництва.

Під час обговорення член ініціативної групи мешканців Т. Кубай звернувся до В. Хижняка із запитанням про можливість реалізувати право на приватизацію земельних ділянок та будинків, які знаходяться, на даний момент в межах червоних ліній вулиці Проектованої, у разі звуження їх до 28 метрів. В. Хижняк відповів, що таке право мешканці будуть мати. Крім того, управління архітектури здійснить всі необхідні дії, які є в межах його компетенції, для якомога швидшої реалізації такого права після затвердження детального плану території.

Т. Кубай також звернувся із запитанням про те, чи залишиться у мешканців вул. Козацької та вул. Кошової можливість звернутися із пропозиціями щодо внесення змін до Генерального плану міста Львова після того як мешканці погодяться на звуження червоних ліній. В. Хижняк відповів, що таке право у мешканців буде на всіх стадіях внесення змін до Генплану, проте станом на даний час лише планується оголошення тендеру для розробки змін, тому цей процес може затягнутися надовго. Крім того, звернув увагу на те, що при розробці змін до Генерального плану міста Львова в обов’язковому порядку проводяться громадські слухання, що і буде інструментом для реалізації права на внесення пропозицій щодо його удосконалення.

В процесі обговорення цього питання Т. Кубай зазначив, що звуження червоних ліній, на його думку, є оптимальним рішенням для можливості приватизації земельних ділянок та будинків, оскільки при тій ширині червоних ліній, яка передбачена чинним Генпланом міста є близько 20 будинків, які підлягають знесенню, а при їх звуженні мешканці вул. Козацької та вул. Кошової зможуть вільно розпоряджатися своїми будинками та земельними ділянками. Т. Кубай додатково звернувся до представників управління архітектури із запитанням про те, чи буде Львівська міська рада видавати викопіювання з врахуванням нових червоних ліній після їх затвердження, під час підключення до каналізації, яку зараз прокладають на вул. Козацькій та вул. Кошовій? В. Хижняк відповів, що у разі, якщо виконавчим комітетом Львівської міської ради буде прийнято рішення про затвердження даного детального плану із врахуванням зауважень та пропозицій громадськості, то викопіювання для підключення до каналізації будуть видаватись уже з врахуванням нових червоних ліній.

Щодо питання № 3 (можливість скасування вулиці Проектованої у Генеральному плані міста Львова), член ініціативної групи мешканців Ю. Марушкевич зазначив, що наявність заторів на дорогах у межах даного детального плану території у більшій мірі спричинено наявністю світлофора на перехресті вул. Личаківської та вул. Пасічної, тому вирішення проблеми корків лежить не стільки у площині будівництва нової дороги. Ю. Кужелюк, відповідаючи на це запитання, зазначив, що таке велике місто як Львів не може мати лише вузькі дороги – бо саме вони і є причиною заторів, тому в перспективі будівництво нової дороги є ключем до вирішення проблеми заторів у даній частині міста. Частина мешканців припустила, що будівництво нової дороги зробить їхні вулиці менш комфортними для проживання. Крім того, Н. Дубиняк зазначила, що червоні лінії проектованої дороги були накладені незаконно ще при існуванні СРСР, тому слід шукати інші шляхи для вирішення проблеми заторів.

Щодо питань № 4 (збереження дії під’їзної залізничної колії до ПрАТ «Ензим» на першу чергу детального плану території) та № 5 (опрацювання альтернативних варіантів прокладання магістральної вулиці замість вулиці проектованої-1 у разі внесення змін до генерального плану м. Львова) зауважень не поступило.

Представник управління архітектури, О. Рибак запропонувала провести опитування для з’ясування громадської думки.

Пропозиція провести опитування громадської думки не знайшла підтримки серед представників громадськості, частина учасників погоджувальної комісії покинула обговорення.

Модератор засідання погоджувальної комісії-

в.о. начальника відділу громадського партнерства

управління «Секретаріат ради» Ю. Бойко

Член погоджувальної комісії -

начальник відділу урбаністики

та містобудівної документації

управління архітектури та урбаністики В. Хижняк

Член погоджувальної комісії –

представник громадськості Т. Кубай

Протокол склав: П. Качараба

тел. 2975763