Матеріали розгляду пропозицій, поданих в рамках громадського слухання щодо врахування громадських інтересів під час розроблення  детального плану території, обмеженої вул. Винниця, залізничною колією у м. Львові.

Матеріали розгляду пропозицій, поданих в рамках громадського слухання щодо врахування громадських інтересів під час розроблення  детального плану території, обмеженої вул. Винниця, залізничною колією у м. Львові.

       Із 19 грудня 2017 року по 22 січня 2018 року тривало громадське слухання щодо врахування громадських інтересів під час розроблення детального плану території, обмеженої вул. Винниця, залізничною колією у м. Львові. Замовником даної містобудівної документації є управління архітектури та урбаністики департаменту містобудування Львівської міської ради, розробником — ДП ДІПМ «Містопроект». Оголошення щодо проведення громадського слухання було розміщено на сайті Львівської міської ради у рубриці «Громадські слухання» та опубліковано у газеті «Високий замок» № 144 (5693) від 19.12.2017 року.

       З відповідною проектною документацією можна було ознайомитись на сайті Львівської міської ради та у відділі громадського партнерства управління «Секретаріат ради» Львівської міської ради, за адресою пл. Ринок,1, тел. 297 57 63.

       10 січня 2018 року відбулась зустріч з головним архітектором проекту щодо вищезгаданої документації за адресою: м. Львів, пл. Ринок, 1 (Великий сесійний зал Львівської міської ради).  Для участі зареєструвалося 16 осіб. Протокол зустрічі з головним архітектором проекту додається.

       За результатами проведення громадського слухання щодо врахування громадських інтересів під час розроблення  детального плану території, обмеженої вул. Винниця, залізничною колією у м. Львові надійшло чотири звернення із пропозиціями:

       Щодо звернення п. Л. Хмільовської № 3-Х-2604-Ш-001 від 12.01.2018 р. розробником надано наступну відповідь: зміна цільового призначення вказаної ділянки з ведення садівництва на обслуговування житлових будівель і споруд, та розміщення житлового будинку можливе лише за таких умов: 1) укладання договору сервітуту з власником ділянки, розташованої західніше, по якій можливо здійснити під’їзд до ділянки п. Л. Хмільовської; 2) погодження з спеціалістами ЛМКП «Львівводоканал» можливості ведення будівництва на ділянці, оскільки придатна для забудови її частина знаходиться у охоронній зоні від щитового каналізаційного колектора.

       Щодо колективного звернення членів кооперативу «Вінниця» №3-К-4500-0001 від 18.01.2018 р. розробником надано наступну відповідь: вирішено рішенням Детального плану території обмеженого вул. Винниця, залізничною колією не вносити зміни до затвердженого плану зонування Шевченківського району, функціональне призначення проектованих ділянок в основній редакції проектного плану залишити у відповідності до переважного виду використання для зони Ж-1.

       Щодо звернення п. А. Лозинського та п. І. Дмитришина № 3-Л-4748-0001 від 19.01.2018 р. розробником надано наступну відповідь: відповідно до звернення № 3-К-4500-0001 від членів кооперативу «Винниця», замовника Детального плану території обмеженого вул. Винниця, залізничною колією в особі Управління архітектури та урбаністики Департаменту містобудування Львівської міської ради і затвердженого завдання на проектування, проектована забудова має відповідати переважному виду використання для зони Ж-1. Однак переглянувши матеріали звернення від п. А. Лозинського та п. І. Дмитришина повідомляємо, що враховуючи їхні законні інтереси, на розгляд містобудівної ради буде надано додатковий варіант креслення проектного плану.

       Щодо звернення п. М. Курмана № 3-1561-Ф-0001 від 22.01.2018 р. розробником надано наступну відповідь: вирішено рішенням Детального плану території обмеженого вул. Винниця, залізничною колією не вносити зміни до затвердженого плану зонування Шевченківського району, функціональне призначення проектованих ділянок залишити у відповідності до зони Ж-1.

        

Додатки:

  1. Протокол зустрічі з головним архітектором проекту детального плану території, обмеженої вул. Винниця, залізничною колією у м. Львові.
  2. Звернення  п. Л. Хмільовської № 3-Х-2604-Ш-001 від 12.01.2018 р.
  3. Колективне звернення членів кооперативу «Вінниця» №3-К-4500-0001 від 18.01.2018 р.
  4. Звернення п. А. Лозинського та п. І. Дмитришина № 3-Л-4748-0001 від 19.01.2018 р.
  5. Звернення п. М. Курмана № 3-1561-Ф-0001 від 22.01.2018 р.
  6. Лист ДП ДІПМ «Містопроект» № 92/12-1 від 13.02.2018 р.
  7. Лист ДП ДІПМ «Містопроект» № 93/12-1 від 13.02.2018 р.
  8. Лист ДП ДІПМ «Містопроект» № 94/12-1 від 13.02.2018 р.
  9. Лист ДП ДІПМ «Містопроект» № 95/12-1 від 13.02.2018 р.

Відповідальна за розгляд пропозицій,

завідувач сектору громадських

слухань відділу громадського  партнерства                                           

управління «Секретаріат ради»                                                                            Д. Челепіс

                  

                  

Секретар громадського  слухання,

провідний спеціаліст сектору громадських

слухань відділу громадського партнерства

управління «Секретаріат ради»                                                                               З. Папіж

                  

Представник замовника

містобудівної документації

________________________

________________________

Доповідач,

головний архітектор проекту                                                                    М. Лопушанський

Додаток 1

Протокол зустрічі з головним архітектором проекту детального плану території, обмеженої вул. Винниця, залізничною колією у м. Львові.

Зустріч відбулась 10 січня 2018 року. Для участі у громадському слуханні зареєструвалося  16 осіб.

На громадському слуханні виступили:

П. Качараба, провідний спеціаліст сектору громадських слухань відділу громадського партнерства управління «Секретаріат ради». Проведення зустрічі з головним архітектором проекту.

М. Лопушанський, головний архітектор проекту. Представлення детального плану території.

Презентуючи проект детального плану території М. Лопушанський повідомив, що

метою проекту ДПТ є вирішення першочергових питань з врахуванням комплексного розвитку даного середовища Львова, а саме:

  • впорядкування території з максимальним врахуванням приватних та громадських інтересів;
  • формування комфортного середовища з оптимальними умовами проживання та духовного розвитку людини;
  • резервування територій для прокладання вулично - дорожньої мережі загального користування;
  • вдосконалення вулично - дорожньої мережі;
  • визначення подальшого містобудівного розвитку;

Територія, на яку розробляється проект ДПТ, знаходиться у північно-західній   частині м. Львова поблизу магістральної вулиці районного значення (з півдня), проектованою магістральною вулицею загальноміського значення та залізничною колією (з півночі). Дана територія розташована в Шевченківському адміністративному районі, за планувальним поділом віднесена до мікрорайону в складі житлового району “Збоїща” – складової північного планувального району.

Територія ДПТ має видовжену форму і прилягає до вулиці Винниця. У північній частині розміщена садибна житлова забудова, в південній – парк «Кортумова гора».

Проектом ДПТ охоплено територію, площею 3,89 га, яка обмежена:

  • з півночі – залізничною колією;
  • зі сходу – садибною житловою забудовою;
  • з півдня - вул. Винниця;
  • із заходу - садибною житловою забудовою та гаражним кооперативом.

Основним критерієм при визначенні характеру планувальної структури прилеглої до старої частини міста території Збоїща - є врахування особливості історичного середовища. Нове будівництво має відповідати вимогам щодо доповнення характеру цього середовища у планувальному, масштабному і архітектурному співвідношенні з оточенням.

Згідно рішень генерального плану м. Львова (затвердженого Ухвалою Львівської міської ради № 3924 у 2010 р.) проектована територія віднесена до територій садово-городніх кооперативів. Територія опрацювання має частково сформовану вуличну мережу. Для забезпечення кращого транспортного доступу всередині кварталу пропонується провести проектовану вулицю паралельно до залізничної колії, яка буде з’єднуватись двома проектованими вулицями з існуючою вулицею Винниця. Доступ до території проектування ДПТ здійснюється з вулиць Винниця (вул. міського значення).

Громадський транспорт представлений автобусами (маршрутними таксі), маршрути яких проходять по вулицях Винниця. Ці вулиця обмежує ділянку ДПТ з півдня. Територія проектування на даний час використовується як територія садівничого кооперативу «Вінниця».

Озеленення території представлене самосівом (малоцінні види дерев та чагарників) та плодовими деревами. В цілому дана територія потребує комплексного облаштування та формування благоустрою, впорядкування під’їздів і підходів. За функціональним призначенням більшість території проектування є територія індивідуального садівництва садівничого кооперативу «Вінниця».

Згідно проекту “План зонування території м. Львова (Зонінг)”, що розробляється ДП ДІПМ “Містопроект”, територія ДП за функціональним призначенням віднесена до наступних основних типів зон:

Ж-1 - зона садибної житлової забудови.

В межах ДПТ передбачено наступні види використання території:

  • території житлової садибної індивідуальної забудови;
  • території зблокованої садибної житлової забудови;
  • території громадського використання (майданчик для відпочинку дорослих, дитячий майданчик, майданчик для занять фізкультурою та гостьова автостоянка);
  • території транспортного використання – проїзди, вулиці та під’їзди до будинків;
  • території зелених насаджень

В межах усього ДПТ передбачається орієнтовно 36 окремостоячих садибних будинків (27 проектованих) та 7 зблокованих індивідуальних житлових будинків. Для розрахунку кількості мешканців приймається коефіцієнт сімейності 3 – 3,5 мешканця на одну ділянку/квартиру, для розрахунку приймаємо узагальнений показник – 3,2. Відтак в межах ДПТ буде проживати 43 х 3,2 = 137,6 мешканців.

На території проектування передбачено створення мережі внутрішніх вулиць (10 м) та проїздів (5,5), що будуть мати вихід на вул. Винниця (33 м). Додатково пропонується створення сервітутів для під’їзду до деяких садибних ділянок. Стоянка та зберігання автомобілів можлива на території садибних ділянок, та на проектованій гостьовій автостоянці місткістю 6 машино-місць. У структурі зблокованої забудови (7 будинків) передбачено 10 машино-місць для постійного зберігання і 6 для тимчасового, розміщення автомобілів також можливе на палісадниках при помешканнях на першому поверсі.

Схема магістральних інженерних мереж залишена без змін, так як внесені в планування кварталу зміни не впливають на трасування магістральних інженерних мереж. Обслуговування новостворених кварталів житлової та громадської забудови передбачається, прокладанням в межах червоних ліній проектованих житлових вулиць та проїздів, відгалужень від магістральних інженерних мереж.

Під час зустрічі учасниками було озвучено наступні запитання:

  1. Коли буде завершена процедура розробки і затвердження документів?
  • М. Лопушанський відповів, що після завершення громадських слухань та винесення даного ДПТ на розгляд засідання містобудівної ради можливо буде врахувати всі пропозиції та затвердити  ДПТ.
  1. Як зміниться якість електро. та водопостачання для інших мешканців коли на даній території буде розміщена квартирна забудова?
  • М. Лопушанський відповів, що будуть розроблені технічні умови на підставі яких відповідні служби зможуть прийняти рішення про потребу додаткових інженерних мереж.
  1. Чому розробку даного  ДПТ не було обговорено і погоджено з усіма членами кооперативу?
  • М. Лопушанський відповів, що саме під час громадських слухань усі зацікавлені особи, чиї інтереси може зачіпати розробка даного ДПТ, мають можливість подати свої пропозиції та зауваження для їх розгляду замовником і розробником документації.
  1. Яким чином будуть опубліковані зміни і пропозиції до детального плану території?
  • М. Лопушанський відповів, що матеріали громадських слухань з поданими пропозиціями та результатами їх розгляду будуть опубліковані на офіційному сайті Львівської міської ради.

Головуючий на зустрічі з архітектором,

провідний спеціаліст сектору громадських слухань

відділу громадського партнерства                                    

управління «Секретаріат ради»                                                                     П. Качараба

Доповідач,

головний архітектор проекту                                                                М. Лопушанський