Матеріали розгляду пропозицій, поданих в рамках громадського слухання щодо врахування громадських інтересів під час внесення змін до детального плану території у районі вул. Замарстинівської, вул. Гетьмана І. Мазепи, вул. Інструментальної, вул. Уманської

  • 656
  • Відділ громадського партнерства

«ЗАТВЕРДЖУЮ»

Начальник управління

«Секретаріат ради»

Львівської міської ради

_____________________ Ю. Лукашевський

_____________________ 2018 рік

Матеріали розгляду пропозицій, поданих в рамках громадського слухання щодо врахування громадських інтересів під час внесення змін до детального плану території у районі вул. Замарстинівської, вул. Гетьмана І. Мазепи, вул. Інструментальної, вул. Уманської (зміна 1) у м. Львові

Із 21 червня 2018 року по 20 липня 2018 року тривало громадське слухання щодо врахування громадських інтересів під час внесення змін до детального плану території у районі вул. Замарстинівської, вул. Гетьмана І. Мазепи, вул. Інструментальної, вул. Уманської (зміна 1) у м. Львові. Замовником даної містобудівної документації є управління архітектури та урбаністики департаменту містобудування Львівської міської ради, розробником — ДП ДІПМ «Містопроект». Оголошення щодо проведення громадського слухання було розміщено на сайті Львівської міської ради у рубриці «Громадські слухання» та опубліковано у газеті «Львівська пошта» від 21.06.2018 року.

З відповідною проектною документацією можна було ознайомитись на сайті Львівської міської ради та у відділі громадського партнерства управління «Секретаріат ради» Львівської міської ради, за адресою пл. Ринок, 1, тел. 297 57 63.

09 липня 2018 року відбулась зустріч з головним архітектором проекту щодо вищезгаданої документації за адресою: м. Львів, вул. Гетьмана Мазепи, 1А (актовий зал загальноосвітньої середньої школи № 81). Для участі зареєструвалося 16 осіб. Протокол зустрічі з головним архітектором проекту додається.

За результатами проведення громадського слухання щодо врахування громадських інтересів під час внесення змін до детального плану території у районі вул. Замарстинівської, вул. Гетьмана І. Мазепи, вул. Інструментальної, вул. Уманської (зміна 1) у м. Львові письмові звернення не надходили.

Додатки:

  1. Протокол зустрічі з головним архітектором проекту детального плану території у районі вул. Замарстинівської, вул. Гетьмана І. Мазепи, вул. Інструментальної, вул. Уманської (зміна 1) у м. Львові

Відповідальна за розгляд пропозицій,

завідувач сектору громадських

слухань відділу громадського партнерства

управління «Секретаріат ради» Д. Челепіс

Секретар громадського слухання,

провідний спеціаліст сектору громадських

слухань відділу громадського партнерства

управління «Секретаріат ради» П. Качараба

Представник замовника

містобудівної документації —

управління архітектури та урбаністики М. Пастущук

Доповідач,

головний архітектор проекту Ю. Столяров

Додаток 1

Протокол зустрічі з головним архітектором проекту внесення змін до детального плану території у районі вул. Замарстинівської, вул. Гетьмана І. Мазепи, вул. Інструментальної, вул. Уманської (зміна 1) у м. Львові

Зустріч відбулась 09 липня 2018 року. Для участі у громадському слуханні зареєструвалося 16 осіб.

На громадському слуханні виступили:

Д. Челепіс, завідувач сектору громадських слухань відділу громадського партнерства управління «Секретаріат ради». Проведення зустрічі з головним архітектором проекту.

Ю. Столяров, головний архітектор проекту. Представлення детального плану території.

Презентуючи проект детального плану території Ю. Столяров повідомив, що Територія, на яку розробляється ДПТ розташована в південній частині міста і обмежена:

— з півночі — вул. Г. Мазепи, територія спортивного комплексу, територія житлової квартирної забудови;

— з півдня — вул. Уманська, територія садибної житлової забудови;

— зі сходу -вул. Інструментальна, територія садибної житлової забудови;

— із заходу — вул. Замарстинівська, територія садибної житлової забудови, територія ЛНАУ;

Територія ДПТ зараз не використовується належним чином. Основна частина території ДПТ — цетериторія ПАТ «Львівський інструментальний завод», що зараз не функціонує і на якому не передбачається відновлення виробництва. На даний час в межах території ДПТ маємо наступний процентний розподіл використання території:

— територія колишнього підприємства — 44%

— територія будівництва житлового будинку «Авалон» — 4%

— території вулиць та проїздів- 29%

— території садибної житлової забудови — 14%

— інші території обслуговування транспорту та виробничі підприємства — 9%

Територія проектування знаходиться у середовищі, сформованому оточуючою багатоквартирною, та частково садибною житловою забудовою. Нежитлова забудова на території проектування та на прилеглих ділянках представлена переважно спорудами та будівлями обслуговування транспорту (АЗС, СТО, мийка, гаражі), недіючими будівлями заводу, будівлею підприємства по виробництву взуття. Крім того в межах території проекту знаходиться житлова забудова — садибні житлові будинки (30 будинків) та 2-х поверхова будівля гуртожитку (гуртожиток працівників заводу). Частина житлових будинків зблоковано в групи. Крім того, частина садибної забудови знаходиться в червоних лініях вулиць і може бути викуплена по узгодженій процедурі викупу для суспільних потреб (в перспективі) для розширення даних вулиць. Прилегла житлова територія представлена 9−10т и поверховими квартирними житловими будинками.

Проектним рішенням ДПТ вносяться зміни до планувальної структури даної території, а саме, переведення території колишнього промислового підприємства, з виробничої у житлову. Пропонується сформувати земельну ділянку для розміщення багатоповерхової квартирної житлової забудови з вбудованими комерційно-громадськими об’єктами орієнтовною площею 4,25 га. Дане рішення вимагає внесення уточнень в генеральний план міста Львова та План зонування території Шевченківського району міста. Структура проектованої забудови в межах території проектування ДПТ наступна: багатоквартирна житлова забудова з вбудованими об’єктами обслуговування представлена капітальною 4−6-10−18- поверховими секціями, загальною площею орієнтовно 100 тис. м. кв. (включно з громадською забудовою).

ДПТ пропонує визначення максимально можливої граничної висоти або поверховості будинків згідно намірів забудовника, з врахуванням обмежень діючих ДБН. Оскільки територія проектованого кварталу знаходиться в межах зони регулювання забудови міста (згідно плану зонування району) на наступних стадіях проектування забудовник буде уточняти поверховість забудови в межах граничної (тобто поверховість будинків може бути менша від заданої в ДПТ але не більша). Для цього, згідно регламентів забудови плану зонування даної території необхідно буде розробляти історико-містобудівні обґрунтування із визначенням можливої поверховості в силует міста та містобудівні розрахунки із визначенням поверховості та техніко-економічних показників кожного будинку. Дані документи будуть окремо розглядатись на історико-містобудівній та архітектурно-містобудівній радах та прийматимуться за умови погодження даними радами. Такий регламент передбачено планом зонування району для відхилення від встановленої граничної висоти 18 м.

В даному ДПТ, окрім житлової функції, передбачені території, зарезервовані для трасування вулиць в червоних лініях, проїздів та алей, території вздовж вулиць, де передбачені водовідвідні канавита території для розміщення об"єктів загального користування, зокрема:

— території внутрішньо квартальних майданчиків дитячих, спортивних, відпочинкових, а також майданчиків для сміттєвих контейнерів.

— територія дитячого садка.

— територія для об’єктів транспортної та інженерної інфраструктури.

— території для комунально — складських об’єктів та об’єктів обслуговування транспорту (АЗС, СТО, гаражі, склади, тощо).

Дані території не підлягають зміні цільового призначення під розміщення об'єктів іншого призначення. Режим забудови території проектування передбачає переважне використання проектованої території під будівництво багатоквартирних житлових будинків. Гранична поверховість проектованої забудови — 18 поверхів (один офісний комплекс). При цьому основна частина забудови поверховістю 10 поверхів становить 80%від загальної кількості забудови (по площі забудови ділянки). Відсоток забудови цілому по ділянці- до 30%. (стосується нової забудови) Середня поверховість — 10 поверхів.

Функціональне використання прилеглих до ділянки проектування територій в межах ДПТ зберігається існуюче. Виробнича територія існуючого підприємства по виготовленню взуття на перспективу підлягає виносу, або перепрофілюванню чи вдосконаленню технології виробництва зі зменшенням санітарно-захисної зони (не більше 25 м).

Під час зустрічі учасниками було озвучено наступні запитання:

  1. Хто виступає забудовником?
  • Ю. Столяров відповів, що в Львівську міську раду щодо розробки ДПТ звертався ПАТ «Львівський інструментальний завод». Відомо що інвестором також виступатиме фонд зелених технологій «Greenville».
  1. Питання щодо існуючих приватних будинків поруч з ПАТ «Львівський інструментальний завод»?
  • Ю. Столяров відповів, що вони не зазнають жодних змін.
  1. Питання щодо комунікацій?
  • Ю. Столяров відповів, що основні комунікації підуть по вул. Мазепи.
  1. Питання щодо каналізаційного колодязя поруч з територією ПАТ «Львівський інструментальний завод»? Якщо забудовники зруйнують цей каналізаційний колодязь, то виникне небезпека затоплення навколишніх приватних будинків. Також питання щодо відновлення зруйнованого паркану поруч з приватними будинками.
  • Ю. Столяров відповів, що ці питання буде враховано в проекті ДПТ.
  1. Питання щодо інфраструктури, чи запроектовано будівництво школи та дитячих садків?
  • Ю. Столяров відповів, що на території ДПТ запроектувати будівництво школи не є можливим, проте пайовий внесок забудовника може бути скеровано міською владою на розвиток чи реконструкцію однієї з навколишніх шкіл. Щодо дитячого садка то в даному проекті заплановано розміщення двох дитячих садків.
  1. Чи було проведено оцінку стану навколишніх будинків, та чи витримають вони висотне будівництво поруч?
  • Ю. Столяров відповів, що при розробці попереднього ДПТ проводився аналіз, всі необхідні відстані між існуючими будинками і новою забудовою дотримано.
  1. Чи дозволяють правила пожежної безпеки будувати 16 поверхові будинки?
  • Ю. Столяров відповів, що 16 поверховий будинок запроектовано з врахуванням усіх пожежних вимог та норм. Буде влаштовано 2 незадимлювані, сходові клітки, 2 пожежні ліфти.
  1. Питання щодо території, на якій розташовано існуючі малоповерхові приватні будинки?
  • Ю. Столяров відповів, що зонування зазначеної території Ж-1, воно не змінюється.

Під час зустрічі учасниками було озвучено наступні зауваження:

  1. Зауваження щодо відсутності вільних місць в навколишніх школах для обслуговування мешканців майбутніх житлових будинків. Навколишні школи переповнені вже в даний момент.
  2. Зауваження щодо відсутності інфраструктури в районі.
  3. Зауваження щодо переповненості шкіл СЗШ № 21 та СЗЖ № 81.

Під час зустрічі учасниками було озвучено наступні пропозиції:

  1. Передбачити добудову нового корпусу до СЗШ № 81 для забезпечення потреб навчання дітей.
  2. Пропозиція скерувати інвестиційні внески забудовника на розвиток інфраструктури в районі.

Головуючий на зустрічі з архітектором,

завідувач сектору громадських слухань

відділу громадського партнерства

управління «Секретаріат ради». Д. Челепіс

Доповідач,

головний архітектор проекту Ю. Столяров