Матеріали розгляду пропозицій, поданих в рамках громадського слухання щодо врахування громадських інтересів під час розроблення детального плану території у районі проїзду Автобудівельників (Рясне-2) у м. Львові (Зміна 1)

  • 270
  • Відділ громадського партнерства

«ЗАТВЕРДЖУЮ»

Начальник управління

«Секретаріат ради»

Львівської міської ради

_____________________ Ю. Лукашевський

_____________________ 2018 рік

Матеріали розгляду пропозицій, поданих в рамках громадського слухання щодо врахування громадських інтересів під час розроблення детального плану території у районі проїзду Автобудівельників (Рясне-2) у м. Львові (Зміна 1)

Із 02 червня 2018 року по 02 липня 2018 року тривало громадське слухання щодо врахування громадських інтересів під час розроблення детального плану території у районі проїзду Автобудівельників (Рясне-2) у м. Львові (Зміна 1).

Замовником даної містобудівної документації є управління архітектури та урбаністики департаменту містобудування Львівської міської ради, розробником — ФОП Столяров Ю.М.

Оголошення щодо проведення громадського слухання було розміщено на сайті Львівської міської ради у рубриці «Громадські слухання» та опубліковано у газеті «Львівська пошта» № 43 від 02.06.2018 року.

З відповідною проектною документацією можна було ознайомитись на сайті Львівської міської ради та у відділі громадського партнерства управління «Секретаріат ради» Львівської міської ради, за адресою пл. Ринок, 1, тел. 297 57 63.

22 червня 2018 року відбулась зустріч з головним архітектором проекту щодо вищезгаданої документації за адресою: м. Львів, пл. Ринок, 1 (великий сесійний зал Львівської міської ради). Для участі зареєструвалося 16 осіб. Протокол зустрічі з головним архітектором проекту додається.

За результатами проведення громадського слухання щодо врахування громадських інтересів під час розроблення детального плану території у районі проїзду Автобудівельників (Рясне-2) у м. Львові (Зміна 1) надійшло 2 звернення :

Звернення п. В. Олійничка та п. Б. Романіва від 20.06.2018 № 3-О-57 236/Ш-0001;

Звернення ТзОВ «Фінансова компанія «FINKO» від 26.06.2018 за № 2−18 126-ШР-0001.

Розробником, ФОП Столяровим, надано наступні роз’яснення:

- На звернення п. Б. Романіва та п. В. Олійничка щодо пропозиції розміщення земельної ділянки для виробничих потреб на території інженерної інфраструктури:

Відповідь: Ваша пропозиція, щодо розміщення земельної ділянки для виробничих потреб на території інженерної інфраструктури, не суперечить планувальному рішення ДПТ та буде врахована. Зміна цільового призначення території інженерної інфраструктури на виробничу територію не суперечить проектним рішенням ДПТ. Межі земельної ділянки слід уточнити і погодити у встановленому порядку. ДПТ не визначає остаточні параметри ділянки та її користувача. Це відноситься до компетенції органів місцевого самоврядування та відповідних землевпорядних організацій.

— На звернення Директора ТзОВ «ФК ФІНКО» щодо пропозиції розміщення земельної ділянки для логістично-складського комплексу та інфраструктури для обслуговування транспорту:

Відповідь: Ваша пропозиція, щодо розміщення земельної ділянки для логістично-складського комплексу та інфраструктури для обслуговування транспорту, буде врахована. Територія яка стосується Вашої пропозиції буде визначена ДПТ як виробнича територія на якій можливе також розміщення логістично-складського комплексу та інфраструктури для обслуговування транспорту. Межі земельної ділянки слід уточнити і погодити у встановленому порядку. ДПТ не визначає остаточні параметри ділянки та її користувача. Це відноситься до компетенції органів місцевого самоврядування та відповідних землевпорядних організацій.

Також, щодо звернень які надійшли за результатами проведення громадського слухання щодо врахування громадських інтересів під час розроблення детального плану території у районі проїзду Автобудівельників (Рясне-2) у м. Львові (Зміна 1) замовником даної містобудівної документації дано наступне роз’яснення:

На звернення п. Б. Романів та п. В. Олійничок щодо пропозиції розміщення земельної ділянки для виробничих потреб на території інженерної інфраструктури:

Відповідно до статті 5 Закону України «Про основи містобудівної діяльності» при здійсненні містобудівної діяльності повинні бути забезпечені урахування законних інтересів та вимог власників або користувачів земельних ділянок та будівель, що оточують місце будівництва. Повідомляємо, що зазначена у зверненні пропозиція не суперечить проектним рішенням детального плану території.

—  Розміщення земельної ділянки для виробничих потреб на території інженерної інфраструктури, не суперечить планувальному рішення ДПТ та буде врахована.

—  Зміна цільового призначення території інженерної інфраструктури на виробничу територію не суперечить проектним рішенням ДПТ.

—  Межі земельної ділянки слід уточнити і погодити у встановленому порядку.

—  ДПТ не визначає остаточні параметри ділянки та її користувача. Це відноситься до компетенції органів місцевого самоврядування та відповідних землевпорядних організацій.

На звернення Директора ТзОВ «ФК ФІНКО» щодо пропозиції розміщення земельної ділянки для логістично-складського комплексу та інфраструктури для обслуговування транспорту:

1. Розміщення земельної ділянки для логістично — складського комплексу та інфраструктури для обслуговування транспорту буде врахована.

2. Територія, яка стосується Вашої пропозиції буде визначена ДПТ як виробнича територія, на якій можливе також розміщення логістично — складського комплексу та інфраструктури для обслуговування транспорту.

3. Межі земельної ділянки слід уточнити і погодити у встановленому порядку. ДПТ не визначає остаточні параметри ділянки та її користувача. Це відноситься до компетенції органів місцевого самоврядування та відповідних землевпорядних організацій.

Враховуючи вищенаведене, управління архітектури та урбаністики департаменту містобудування вважає за доцільне внесення відповідних корективів за результатами громадських слухань щодо розроблення детального плану території у районі проїзду Автобудівельників (Рясне-2) у м. Львові (Зміна 1).

Додатки:

Протокол зустрічі з головним архітектором проекту детального плану території у районі проїзду Автобудівельників (Рясне-2) у м. Львові (Зміна 1)

Звернення п. В. Олійничка та п. Б. Романіва від 20.06.2018 № 3-О-57 236/Ш-0001;

Звернення ТзОВ «Фінансова компанія «FINKO» від 26.06.2018 за № 2−18 126-ШР-0001.

Лист — відповідь ФОП Столяров Ю.М.

Лист — відповідь управління архітектури та урбаністики департаменту містобудування Львівської міської ради від 14.08.2018 за № 4−2401−1075

Відповідальна за розгляд пропозицій,

завідувач сектору громадських

слухань відділу громадського партнерства

управління «Секретаріат ради» Д. Челепіс

Секретар громадського слухання,

провідний спеціаліст сектору громадських

слухань відділу громадського партнерства

управління «Секретаріат ради» З. Папіж

Представник замовника

містобудівної документації —

управління архітектури та урбаністики М. Пастущук

Доповідач,

головний архітектор проекту Ю. Столяров

Додаток 1

Протокол зустрічі з головним архітектором проекту детального плану території у районі проїзду Автобудівельників (Рясне-2) у м. Львові (Зміна 1)

Зустріч відбулась 22 червня 2018 року. Для участі у громадському слуханні зареєструвалося 16 осіб.

На громадському слуханні виступили:

П. Качараба, провідний спеціаліст сектору громадських слухань відділу громадського партнерства управління «Секретаріат ради». Проведення зустрічі з головним архітектором проекту.

Ю. Столяров, головний архітектор проекту. Представлення детального плану території.

М. Пастущук, представник замовника містобудівної документації — управління архітектури та урбаністики департаменту містобудування.

Представник управління архітектури М. Пастущук зазначила, що на підставі звернення товариства з обмеженою відповідальністю «Парус Сіті» від 12.10.2017 за № 2−26 674−2401 було розроблено проект рішення про надання дозволу на внесення змін до детального плану кварталу промислової території у районі проїзду Автобудівельників (Рясне-ІІ). Його було прийнято на засіданні виконавчого комітету Львівської міської ради від 10.11.2017 р. за № 1029. Крім проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення детального плану території у районі проїзду Автобудівельників (Рясне-2) у м. Львові (Зміна 1) даний проект буде розглянуто на містобудівній раді.

Презентуючи проект детального плану території Ю. Столяров повідомив, що у проекті опрацьовано планувальне вирішення використання і організації території орієнтовною площею 70 га. Розрахунковий термін реалізації ДПТ — орієнтовно 15 років (що відповідає розрахунковому терміну генерального плану міста).

Територія, на яку розробляється ДПТ розташована в північно-західній частині міста, на його околиці в промисловій зоні «Рясне-ІІ» і обмежена:

—  з півночі — існуючим проїздом Автобудівельників;

— з півдня — територією, яка планувалась до закріплення за підприємством «Львівсільмаш»;

—  зі сходу — існуючим проїздом Конвеєробудівельників;

—  із заходу — існуючим проїздом Центральним;

В даний момент, на території проектування, розташовані промислові підприємства, складські та комунальні об"єкти 4-го та 5-го класу шкідливості, об"єкти інженерної та транспортної інфраструктури, цементні елеватори що можуть здійснювати помірний вплив в межах допустимих впливів для підприємств таких класів на загальний екологічний стан навколишнього середовища, неподалік ділянки проектування також знаходиться територія Індустріального парку ТСП, територія «Львівсільмаш», «Автонавантажувач», асфальтного заводу ТзОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл» і території ТзОВ «ФЕРОЗІТ».

Крім того неподалік території проектування проходить магістральна вулиця загальноміського значення — вул. Шевченка. В цілому стан навколишнього середовища на території проектування можна характеризувати як задовільний.

Територія ДПТ зараз не використовується ефективно і належним чином. Частина території ДПТ — це колишня територія виробничо-складського підприємства «Львівсільмаш», що на даний час не використовується і знаходиться в занедбаному стані. На території проектування функціонують підприємства 4-го та 5-го класу шкідливості: склад меблевої фурнітури, підприємство легкої промисловості, транспортне підприємство, цементні елеватори, об"єкти інженерної інфраструктури (відкриті електричні підстанції 110кВт), пожежне депо.

На даний час в межах території ДПТ маємо наступний процентний розподіл використання території:

— територія комунальних підприємств — 11%

— промислово-складська територія — 28%

— території вулиць та проїздів - 3%

— території зелених насаджень — 8%

— інші території — 50%

Територія проектування знаходиться у середовищі, сформованому оточуючою промислово-виробничою зоною. Нежитлова забудова на території проектування та на прилеглих ділянках представлена переважно 1−2 поверховими капітальними залізобетонними будівлями, легко збірними будівлями з металевих конструкцій, недіючими будівлями колишнього підприємства «Львівсільмаш». Прилегла виробнича територія представлена 1−2 поверховими капітальними та металевими нежитловими спорудами та будівлями.

На території проектування на даний час немає житлових будівель. Забудова ділянки та прилеглих територій переважно відноситься до забудови останніх 30−40 років. Прилегла забудова капітальна, технічний стан забудови — задовільний.

Проектним рішенням ДПТ вносяться незначні зміни до планувальної структури даної території. Пропонується максимально раціонально розпланувати територію промислової зони і сформувати пропорційні земельні ділянки для розміщення комплексів виробничо-складських об’єктів. Дане рішення не суперечать основним рішенням генерального плану міста та плану зонування території району.

Структура проектованої забудови в межах території проектування ДПТ наступна — окремо стоячі виробничо-складські будівлі (поверховість будівель та їх висота визначається технологічними потребами, але не планується більше 40м). В детальному плані території передбачається зміна цільового призначення частини території комунальних підприємств та інженерної інфраструктури на територію виробничо-складської забудови.

Крім територій виробничо-складської забудови в проекті передбачено резервування територій транспортної інфраструктури та територій інженерної інфраструктури. Території транспортної інфраструктури — відновлення залізничних шляхів та залізничної платформи, зони розвантаження.

Території інженерної інфраструктури — розміщення крупних об"єктів інженерної інфраструктури, магістральних інженерних мереж, об"єктів життєзабезпечення міста, тощо.

Для перспективної містобудівної діяльності передбачені території, зарезервовані для трасування вулиць в червоних лініях, проїздів, території вздовж вулиць, де передбачені водовідвідні канави та території для розміщення об"єктів загального користування, зокрема:

— майданчиків для сміттєвих контейнерів;

— гостьових автостоянок;

— невеликих об"єктів інженерної інфраструктури;

— прокладення інженерних мереж;

— озеленення.

Дані території не підлягають зміні цільового призначення під розміщення об'єктів іншого призначення. Режим забудови території проектування передбачає переважне використання проектованої території під розміщення об"єктів промислового та складського призначення.

Переважний вид використання території — територія виробничої забудови. Території в червоних лініях проектованих вулиць та проїздів передбачено використовувати для прокладення інженерних мереж, благоустрою і озеленення. Гранична поверховість проектованих будівель — 1−5 поверхів. Висота будівель уточнюється містобудівними розрахунками та технологічними вимогами. Відсоток забудови ділянок — до 40%. Функціональне використання решти територій зберігається існуюче.

Під час зустрічі учасниками було озвучено наступні запитання:

Питання щодо зміни зонінгу в частині території проектування на зону В-3?

Ю. Столяров відповів, що оскільки одним із завданнь ДПТ є раціональне використання території, а ця територія знаходиться достатньо далеко від житлової забудови, то було прийнято рішення запропонувати змінити зонування на В-3, оскільки це сприятиме збільшенню виробництва на даній території та росту інвестицій.

Чи не зашкодить зміна зонування на даній території роботі існуючих підприємств?

Ю. Столяров відповів, що зміна зонування на В-3 навпаки може дати існуючим підприємствам, які розташовані на даній території, більше можливостей. Проте, якщо така зміна не влаштовуватиме існуючі підприємства, вони можуть звернутись з пропозицією, щоби відкоригувати проект з ДПТ.

Під час зустрічі учасниками було озвучено наступні пропозиції:

Пропозиція включити сусідню ділянку, яка розташована біля металобази, до даного ДПТ з зміною її цільового призначення для розташування складських та виробничих приміщень.

Головуючий на зустрічі з архітектором,

Провідний спеціаліст сектору громадських слухань

відділу громадського партнерства

управління «Секретаріат ради». П. Качараба

Доповідач,

головний архітектор проекту Ю. Столяров