Гаряча лінія міста

Еволюція напрямків: як ЦНАП м. Львова працював у 2018.

Перша і основна функція ЦНАП — надання швидких і, головне, якісних адміністративних послуг населенню. Але чи завжди сподівання наших клієнтів на позитивний результат є виправданими на всі 100%?

З метою перевірити це у ЦНАП м. Львова вже 2 роки функціонує програма «Лідери напрямків». Лідери напрямків — це фахівці, які спеціалізуються по визначеним напрямкам адміністративних послуг та разом з командою адміністраторів територіальних підрозділів працюють над покращенням їх ефективності. В рамках програми здійснюється моніторинг та аналіз законодавства України, проводяться профільні навчання, команда ЦНАП активно комунікує з виконавчими органами та підрозділами Львівської міської ради.

2018 рік був особливо плідним для діяльності лідерів — адміністраторів: їм вдалось максимально підвищити профільний показник результатів діяльності. Це показник відмов щодо позитивного рішення по наданню адміністративних послуг. Менше відмов — більше якісної роботи.

В 2018 році:

По напрямку «Послуги Львівської міської ради» — 6% від загальної кількості прийнятих заяв.

По напрямку «Послуги районних адміністрацій» — 2%.

По напрямку «Дозвільні послуги» — 5%.

По напрямку «Бізнес» — менше 2%.

По напрямку «Нерухомість» — 6%.

По напрямку «Послуги Державної міграційної служби» — зафіксовано 2 відмови.

Дякуємо лідерам та їх командам за проведену роботу.

Додаток ЦНАП у Google play
2018-2020 © Розробка: Denys Design