Гаряча лінія міста

Оцінка роботи ЦНАП #2019

Аналітичний центр «Інститут міста» представив результати опитування щодо роботи Центрів надання адміністративних послуг м. Львова.
Згідно з результатами дослідження, вдалося встановити ось такі дані серед наших відвідувачів:
— у 2019році — до ЦНАП м. Львова звернулося майже 42,5% мешканців. У 2018 році цей коефіцієнт становив 36,3%;
— частіше звертаються жінки, ніж чоловіки: 47% vs 37%;
— індекс задоволення обслуговуванням у ЦНАП становить 4,16 із 5 можливих, що на 14% вище, ніж 2018 році (3,64).
Нам приємно, що рівень звернень та довіри з кожним роком зростає. Працюємо для Вас!
Додаток ЦНАП у Google play
2018 © Розробка: Denys Design