Як оформити звернення?

Якщо Ви вирішили подати письмове звернення до посадових осіб Львівської міської ради та її виконавчих органів, це можна зробити:

Поштою:

1. Написати заяву та надіслати її за адресою: Львівська міська рада, пл. Ринок, 1, м. Львів, 79 006

Особисто:

1. Віддати заяву особисто або через уповноважену особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства, у Центр надання адміністративних послуг. Під час реєстрації звернення отримати довідку про прийом звернення, на якій буде зазначено реєстраційний номер звернення.

2. Віддати посадовій особі на особистому прийомі громадян, який проводиться.

Закон України «Про звернення громадян» зобов'язує посадовців дати відповідь на Ваше звернення в чітко встановлені терміни.

Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, — невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.

На обгрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено від встановленого терміну

В залежності від змісту звернення, розрізняють пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.

Чіткий і зрозумілий опис питання спростить його вирішення. Як правило, обсяг звернення не повинен перевищувати сторінки стандартного формату.

Вимоги до звернення

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина. Без цих відомостей звернення вважається анонімним і обов'язковому розгляду не підлягає.

Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне). Письмове звернення повинно бути підписано заявником із зазначенням дати.

При можливості, надайте копії документів, що стосуються порушеного питання. Перелічіть їх у заяві. Якщо у Вас виникли труднощі із оформленням заяви, Вас проконсультують працівники Центру надання адміністративних послуг.

Вимоги до звернень громадян та юридичних осіб

1. Порушене заявником питання повинно належати до компетенції міської ради та її виконавчих органів

2. У зверненні має бути зазначено:

  • прізвище, ім'я, по батькові громадянина
  • місце проживання громадянина
  • викладено суть порушеного питання
  • контактний телефон (за бажанням)

3. звернення повинно містити дані, необхідні для прийняття обґрунтованого рішення (це можуть бути необхідні документи)

4. якщо заявник долучає необхідні документи, у додатку звернення має бути зазначено їх перелік (додатки: 1. довідка, 2. копія відповіді, 3…)

5. до скарги додаються наявні у громадянина рішення або копії рішень, які приймалися за його зверненням раніше, а також інші документи, необхідні для розгляду скарги

6. у колективному зверненні має бути зазначено прізвище та адреса, на яку має надійти відповідь

7. звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

Додаток ЦНАП у Google play
2018 © Розробка: Denys Design