Skip to main content

Технічна підтримка

Вирішення запитів та інцидентів повʼязаних з компʼютерною технікою користувачів, локальною мережею, мережею інтернет, системою відеоспостереження. Організація та проведення технічних супроводів, онлайн-трансляцій.


Надаємо повний спектр послуг з технічної підтримки, забезпечуючи ефективне вирішення запитів користувачів та стабільну роботу обладнання. Гарантуємо швидке реагування та високий рівень якості у всіх напрямках діяльності.

Послуги

Гаряча лінія:

  • Прийом та обробка всіх звернень до підприємства.
  • Супроводів звернення до моменту повного вирішення.
  • Зворотній зв'язок.

Технічний супровід заходів:

  • Технічний супровід засідань, нарад шляхом обслуговування мультимедійного обладнання.
  • Проведення  нарад, конференцій, мітапів та круглих столів в онлайн форматі.
  • Організація онлайн-трансляцій.

Технічне обслуговування комп'ютерної техніки та периферійного обладнання:

  • Підключення та перепідключення комп'ютерної техніки, оргтехніки, периферійного обладнання, перший запуск.
  • Проведення діагности, ремонту та заміни комплектуючих в комп'ютерній техніці користувачів.
  • Профілактична чистка комп'ютерної техніки для забезпечення її стабільної роботи.

Обслуговування програмного забезпечення:

  • Встановлення, налаштування, усунення неполадок та підтримка програмного забезпечення.

Системи відеоспостереження:

  • Встановлення, обслуговування та технічна підтримка систем відеоспостереження (відеореєстратори, IP-камери).