Технічна підтримка
Вирішення запитів та інцидентів повʼязаних з компʼютерною технікою користувачів, локальною мережею, мережею інтернет, системою відеоспостереження. Організація та проведення технічних супроводів, онлайн-трансляцій.
Надаємо повний спектр послуг з технічної підтримки, забезпечуючи ефективне вирішення запитів користувачів та стабільну роботу обладнання. Гарантуємо швидке реагування та високий рівень якості у всіх напрямках діяльності.
Послуги
Гаряча лінія:
- Прийом та обробка всіх звернень до підприємства.
- Супроводів звернення до моменту повного вирішення.
- Зворотній зв'язок.
Технічний супровід заходів:
- Технічний супровід засідань, нарад шляхом обслуговування мультимедійного обладнання.
- Проведення нарад, конференцій, мітапів та круглих столів в онлайн форматі.
- Організація онлайн-трансляцій.
Технічне обслуговування комп'ютерної техніки та периферійного обладнання:
- Підключення та перепідключення комп'ютерної техніки, оргтехніки, периферійного обладнання, перший запуск.
- Проведення діагности, ремонту та заміни комплектуючих в комп'ютерній техніці користувачів.
- Профілактична чистка комп'ютерної техніки для забезпечення її стабільної роботи.
Обслуговування програмного забезпечення:
- Встановлення, налаштування, усунення неполадок та підтримка програмного забезпечення.
Системи відеоспостереження:
- Встановлення, обслуговування та технічна підтримка систем відеоспостереження (відеореєстратори, IP-камери).