Шановні львів’яни долучайтесь до оновлення Реєстру територіальної громади м. Львова!

Реєстр громади — це сучасна база даних, яка створена з метою спрощення процедури обміну інформацією для забезпечення потреб громади в автоматизації процесів.

Мешканці, дані яких є внесені в Реєстр, зможуть не витрачати свій особистий час для отримання різного виду довідок із питань реєстрації місця проживання, а також за спрощеною процедурою отримувати послуги, такі як: нарахування субсидій, отримання матеріальної допомоги тощо.

Необхідний перелік документів:

  • паспорт громадянина України;
  • документ про присвоєння ідентифікаційного номера;
  • свідоцтво про народження (дітям до 14-ти років);
  • свідоцтво про шлюб (за наявності);
  • правовстановлюючі документи на житло;
  • будинкова книга (за наявності);
  • документ, що посвідчує особу представника;
  • документ, що підтверджує повноваження особи діяти як представник.

Для оновлення даних необхідно звернутись у Центр надання адміністративних послуг м. Львова за адресами:

  • пл. Ринок, 1 (бічний вхід);
  • пр. Червоної Калини, 72а;
  • вул. І. Виговського, 32;
  • вул. Генерала Чупринки, 85;
  • вул. М. Хвильового, 14а;
  • вул. Костя Левицького, 67;
  • вул. Шевченка, 374 (Рясне).

Додаткова інформація за телефонами:

  • «гаряча лінія міста» 15-80,
  • довідка ЦНАП 297 57 95.

Завантажити взірець заяви-анкети

Додаток ЦНАП у Google play
2018 © Розробка: Denys Design