Завдання:
- Виявлення громадян, які потребують соціальних послуг та формування електронної бази даних таких громадян.
- Визначення індивідуальних потреб громадян у наданні соціальної послуги соціальної адаптації.
- Надання (забезпечення надання) якісної соціальної послуги соціальної адаптації відповідно до індивідуальних потреб громадянина.
- Встановлення зв’язків з підприємствами, установами та організаціями всіх форм власності, фізичними особами, у тому числі родичами громадян, з метою сприяння в наданні соціальних послуг.
Основні заходи:
- допомога в аналізі життєвої ситуації, визначенні основних проблем та шляхів їх вирішення;
- залучення отримувача соціальної послуги до вирішення власних проблем, складання плану виходу з складної життєвої ситуації та допомога у його реалізації;
- надання інформації з питань соціального захисту населення;
- надання психологічної допомоги;
- корекція психологічного стану та поведінки у повсякденному житті;
- навчання, формування та розвиток соціальних навичок, вмінь, соціальної компетенції;
- формування здорового способу життя та підтримання психічного здоров’я;
- участь у клубах за інтересами, клубах активного довголіття, університетах третього віку, допомога в організації денної зайнятості та дозвілля;
- сприяння в отриманні інших соціальних послуг і консультацій фахівців відповідно до виявлених потреб;
Окрім цього відділенням соціальної адаптації здійснюється надання послуги з масажу.