Завдання:

  1. Виявлення громадян, які потребують соціальних послуг та  формування електронної бази даних таких громадян.
  2. Визначення індивідуальних потреб громадян у наданні соціальної послуги соціальної адаптації.
  3. Надання (забезпечення надання) якісної соціальної послуги соціальної адаптації відповідно до індивідуальних потреб громадянина.
  4. Встановлення зв’язків з підприємствами, установами та організаціями всіх форм власності, фізичними особами, у тому числі родичами громадян, з метою сприяння в наданні соціальних послуг.

Основні заходи:

  • допомога в аналізі життєвої ситуації, визначенні основних проблем  та шляхів їх вирішення;
  • залучення отримувача соціальної послуги до вирішення власних проблем, складання плану виходу з складної життєвої ситуації та допомога у його реалізації;
  • надання інформації з питань соціального захисту населення;
  • надання психологічної допомоги;
  • корекція психологічного стану та поведінки у повсякденному житті;
  • навчання, формування та розвиток соціальних навичок, вмінь, соціальної компетенції;
  • формування здорового способу життя та підтримання психічного здоров’я;
  • участь у клубах за інтересами, клубах активного довголіття, університетах третього віку, допомога в організації денної зайнятості та дозвілля;
  • сприяння в отриманні інших соціальних послуг і консультацій фахівців відповідно до виявлених потреб;

 Окрім цього відділенням соціальної адаптації здійснюється надання послуги з масажу.