Управління транспорту

Управління транспорту у межах своєї компетенції реалізує політику Львівської міської ради у галузі міського пасажирського транспорту, розробку та впровадження заходів  сталої мобільності Львівської територіальної громади

Графік роботи


Понеділок 09:00-18:00 Четвер 09:00-18:00
Вівторок 09:00-18:00 П'ятниця 09:00-16:45
Середа 09:00-18:00 Субота, неділя вихідний
* Обідня перерва з 13:00 до 14:00

Громадська рада


Персональний склад Громадської ради:

  1. С. Товстига     – ГО «За якісний транспорт»,  голова громадської ради;
  2. М. Голяк     – ГО «Львів безпечне місто»,  заступник голови громадської ради;
  3. Н. Бай     – ГО «Розвиток громади»,  сектретар громадської ради;
  4. І. Велійка      – Львівська обласна організація роботодавців автомобільного транспорту;
  5. Ю. Кривенко     – голова Львівської обласної організації профспілки працівників автотранспорту та шляхового господарства;
  6. І. Рєвунова    - ГО «Центр безпеки міста»;
  7. В. Пітула    - ГО «Смарт Львів»
  8. Ю. Шендюх    -- Львівська обласна організація роботодавців транспорту;
  9. С. Снігур    - ВГО «Громадській комітет транспортної безпеки»;
  10. В. Семків    - ГО «Антикорупційний моніторинг Львівщини»;
  11. Н. Лисяк    - ГО «Грім»;
  12. А. Желяско    - ГО «Українська спілка учасників АТО»;
  13. А. Швайка    - ЛОГО «Львівтрансзахист».
     

Повноваження


4. Компетенція управління

4.1. До компетенції управління належать такі повноваження:
4.1.1. Реалізація політики, визначеної Львівським міським головою, міською радою та її виконавчим комітетом відповідно до компетенції, і реалізація прийнятих ними рішень.
4.1.2. Здійснення у частині наданої компетенції делегованих органам місцевого самоврядування та їх виконавчим органам повноважень.
4.1.3. Підготовка і подання на розгляд міської ради, виконавчого комітету стратегії розвитку Львівської міської територіальної громади у сфері громадського та іншого транспорту, пропозицій для складання та реалізації місцевих програм.
4.1.4. Підготовка проектів ухвал міської ради, рішень виконавчого комітету, розпоряджень Львівського міського голови, візування проектів актів відповідно до компетенції.
4.1.5. Координація діяльності та контроль за роботою підпорядкованих структурних підрозділів.
4.1.6. Здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції.
4.1.7. Забезпечення доступу до публічної інформації, розпорядником якої є управління.
4.1.8. Розгляд звернень громадян, підприємств, установ та організацій, забезпечення належного розгляду звернень підпорядкованими структурними підрозділами.
4.1.9. Розгляд депутатських запитів та звернень народних депутатів України, депутатських запитів, запитань та звернень депутатів місцевих рад; забезпечення належного розгляду депутатських запитів та звернень народних депутатів України, депутатських запитів, запитань та звернень депутатів місцевих рад підпорядкованими структурними підрозділами.
4.1.10. Представництво інтересів управління в органах державної влади, підприємствах, установах, організаціях незалежно від форм власності.
4.1.11. Сприяння діяльності органів суду, прокуратури, юстиції, служби безпеки, Національної поліції, Національного антикорупційного бюро України, адвокатури і Державної кримінально-виконавчої служби України.
4.1.12. Підготовка та подання до департаменту пропозицій про припинення перевезень у випадках, визначених законодавством України.
4.1.13. Підготовка та подання до департаменту пропозицій щодо відкриття, зміни та закриття міських автобусних, тролейбусних, трамвайних маршрутів загального користування, маршрутів міського пасажирського транспорту з одночасним внесенням змін до реєстру маршрутів, погодження розташування та обладнання зупинок пасажирського транспорту.
4.1.14. Підготовка та подання до департаменту пропозицій щодо внесення змін постійного характеру до автобусних, тролейбусних, трамвайних маршрутів (продовження, скорочення, зміна шляху проходження між зупинками), введення або вилучення зупинок у порядку, передбаченому законодавством України.
4.1.15. Підготовка та подання виконавчому комітету пропозицій щодо розрахункового тарифу на транспортні послуги, які надаються автотранспортними підприємствами і підприємствами електротранспорту та іншими операторами надання транспортних послуг, у тому числі забезпечення пільгового проїзду учнів, вихованців, студентів та педагогічних працівників до місця навчання і додому у порядку та розмірах, які визначені міською радою.
4.1.16. Погодження проведення всіх видів ремонтно-будівельних робіт на вулицях, де проходять маршрути міського пасажирського транспорту, що вимагають обмеження або заборони руху громадського транспорту.
4.1.17. Забезпечення здійснення заходів у разі загрози виникнення і виникнення надзвичайних ситуацій на комунальних транспортних підприємствах.
4.1.18. Ведення обліку техніки і майна, які можуть залучатися для проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт за напрямами діяльності служби.
4.1.19. Перевезення населення під час проведення заходів з евакуації, підвезення (вивезення) робочих змін, вивезення матеріальних цінностей відповідно до плану реагування на надзвичайні ситуації та плану цивільного захисту на особливий період.
4.1.20. Визначення шкоди, заподіяної здоров’ю людей та суб’єктам господарювання транспортної сфери, у разі виникнення надзвичайних ситуацій, потреби у матеріальних ресурсах, необхідних для проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, а також повного відновлення функціонування транспортних засобів і комунікацій.
4.1.21. Прийняття рішень про перекриття руху транспорту під час проведення масових заходів на території Львівської міської територіальної громади.
4.1.22. Стратегічне планування розвитку транспортної та пішохідної інфраструктури Львівської міської територіальної громади, підготовка та подання до департаменту планів розвитку інфраструктури для пішохідного, велосипедного, автомобільного руху, інфраструктури громадського транспорту.
4.1.23. Ведення аналітики потреб та забезпечення пересування населення і гостей міста Львова та населених пунктів Львівської міської територіальної громади.
4.1.24. Розробка заходів щодо організації та стимулювання розвитку активної мобільності (пішохідна, велосипедна та мікромобільність), забезпечення відповідних зв’язків та якісної інфраструктури.
4.1.25. Системне планування та прогнозування розвитку автомобільної інфраструктури, визначення потреби моделювання транспортних потоків, збирання та ведення транспортної аналітики.
4.1.26. Розробка заходів щодо оптимізації руху автотранспорту у місті та підвищення ефективності альтернативних способів пересування.
4.1.27. Підготовка та подання до департаменту пропозицій щодо будівництва, ремонту, реконструкції міської інфраструктури необхідної для створення нових та зміни існуючих автобусних, тролейбусних, трамвайних маршрутів, велосипедних, пішохідних та автомобільних зв’язків.
4.1.28. Організація та проведення конкурсів на виконання науково-дослідних, дослідно-практичних та інших робіт у сфері повноважень управління.
4.1.29. Забезпечення надійних та ефективних умов для руху спецтранспорту та доставки вантажів, розробка схеми навігації для транзитного транспорту, ознакування магістральних вулиць, напрямків до промзон, врегулювання руху вантажного транспорту зокрема для уникнення транзиту через житлові вулиці та центр міста великогабаритного вантажного автотранспорту.

Основні завдання


Основними завданнями управління є реалізація політики органів місцевого самоврядування у галузі міського пасажирського транспорту, паркування автотранспорту та організації дорожнього руху.

Положення


1. Загальні положення

1.1. Управління транспорту департаменту міської мобільності та вуличної інфраструктури Львівської міської ради (надалі – управління) є виконавчим органом Львівської міської ради відповідно до ухвали міської ради від 04.02.2021 № 32 “Про затвердження структури виконавчих органів Львівської міської ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів“, утвореним відповідно до Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні“.
1.2. Управління є підзвітним і підконтрольним міській раді, виконавчому комітету міської ради, Львівському міському голові та підпорядкованим заступнику міського голови з питань житлово-комунального господарства, директору департаменту міської мобільності та вуличної інфраструктури.
1.3. Управління у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, ухвалами міської ради, рішеннями виконавчого комітету, розпорядженнями Львівського міського голови, цим Положенням, наказами директора департаменту міської мобільності та вуличної інфраструктури, іншими нормами законодавства України.
1.4. Управління не є юридичною особою, має самостійний бланк зі своїм найменуванням.
1.5. Повне найменування: управління транспорту департаменту міської мобільності та вуличної інфраструктури Львівської міської ради.
1.6. Юридична адреса управління: 79012, м. Львів, вул. Академіка А. Сахарова, 2.

2. Основні завдання

2.1. Основними завданнями управління є:

2.1.1. Реалізація політики органів місцевого самоврядування у галузі міського пасажирського транспорту.
2.1.2. Розробка та впровадження заходів сталої мобільності Львівської міської територіальної громади.

3. Структура та організація роботи

3.1. Управління очолює начальник, якого призначає на посаду та звільняє з посади Львівський міський голова за поданням директора департаменту міської мобільності та вуличної інфраструктури у порядку, визначеному законодавством.
Начальник управління безпосередньо підпорядкований директору департаменту міської мобільності та вуличної інфраструктури, йому підконтрольний та підзвітний.
3.2. До складу управління входять такі структурні підрозділи:
3.2.1. Відділ організації перевезень у громадському транспорті.
3.2.2. Відділ мобільності.
3.3. Структурні підрозділи управління очолюють начальники, яких призначає на посади та звільняє з посад директор департаменту за поданням начальника управління у порядку, визначеному законодавством, ухвалами міської ради, рішеннями виконавчого комітету.
3.4. Начальник управління має одного заступника, який є начальником відділу організації перевезень у громадському транспорті. Його призначає на посаду та звільняє з посади Львівський міський голова за поданням начальника управління у порядку, визначеному законодавством. 3аступник начальника управління виконує функції та здійснює повноваження відповідно до розподілу обов’язків, визначених начальником управління.
Інших працівників управління призначає на посади та звільняє з посад директор департаменту.

3.5. Управління видає накази організаційно-розпорядчого характеру.3.6. Начальник управління:

3.6.1. Здійснює керівництво діяльністю управління, несе персональну відповідальність перед міською радою, Львівським міським головою, виконавчим комітетом, а також заступником міського голови з питань житлово-комунального господарства, директором департаменту міської мобільності та вуличної інфраструктури за виконання покладених на управління завдань.
3.6.2. Організовує роботу та визначає міру відповідальності всіх працівників управління.
3.6.3. У процесі реалізації завдань та функцій управління забезпечує взаємодію управління з іншими виконавчими органами міської ради.
3.6.4. Організовує виконання рішень міської ради та її виконавчого комітету, розпоряджень Львівського міського голови, наказів директора департаменту.
3.6.5. Підписує видані у межах компетенції управління накази, організовує перевірку їх виконання.
3.6.6. Вносить директору департаменту подання про призначення на посади та звільнення з посад працівників управління (крім працівників номенклатури посад Львівського міського голови), приймає участь в організації та проведенні конкурсів на заміщення вакантних посад в управлінні, проведенні оцінки виконання працівниками посадових обов’язків, застосуванні заходів дисциплінарного впливу та дисциплінарних стягнень, погоджує питання службових відряджень, надання відпусток і допомоги для оздоровлення при наданні щорічної відпустки та матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань тощо (за винятком працівників, які належать до номенклатури посад Львівського міського голови).
3.6.7. Для заступника начальника управління визначає міру відповідальності, погоджує питання службових відряджень, надання відпусток і допомоги для оздоровлення при наданні щорічної відпустки та матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань.
3.6.8. Для керівників структурних підрозділів та інших працівників погоджує питання службових відряджень, надання відпусток і допомог для оздоровлення при наданні щорічної відпустки та матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань.

4. Компетенція управління

4.1. До компетенції управління належать такі повноваження:
4.1.1. Реалізація політики, визначеної Львівським міським головою, міською радою та її виконавчим комітетом відповідно до компетенції, і реалізація прийнятих ними рішень.
4.1.2. Здійснення у частині наданої компетенції делегованих органам місцевого самоврядування та їх виконавчим органам повноважень.
4.1.3. Підготовка і подання на розгляд міської ради, виконавчого комітету стратегії розвитку Львівської міської територіальної громади у сфері громадського та іншого транспорту, пропозицій для складання та реалізації місцевих програм.
4.1.4. Підготовка проектів ухвал міської ради, рішень виконавчого комітету, розпоряджень Львівського міського голови, візування проектів актів відповідно до компетенції.
4.1.5. Координація діяльності та контроль за роботою підпорядкованих структурних підрозділів.
4.1.6. Здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції.
4.1.7. Забезпечення доступу до публічної інформації, розпорядником якої є управління.
4.1.8. Розгляд звернень громадян, підприємств, установ та організацій, забезпечення належного розгляду звернень підпорядкованими структурними підрозділами.
4.1.9. Розгляд депутатських запитів та звернень народних депутатів України, депутатських запитів, запитань та звернень депутатів місцевих рад; забезпечення належного розгляду депутатських запитів та звернень народних депутатів України, депутатських запитів, запитань та звернень депутатів місцевих рад підпорядкованими структурними підрозділами.
4.1.10. Представництво інтересів управління в органах державної влади, підприємствах, установах, організаціях незалежно від форм власності.
4.1.11. Сприяння діяльності органів суду, прокуратури, юстиції, служби безпеки, Національної поліції, Національного антикорупційного бюро України, адвокатури і Державної кримінально-виконавчої служби України.
4.1.12. Підготовка та подання до департаменту пропозицій про припинення перевезень у випадках, визначених законодавством України.
4.1.13. Підготовка та подання до департаменту пропозицій щодо відкриття, зміни та закриття міських автобусних, тролейбусних, трамвайних маршрутів загального користування, маршрутів міського пасажирського транспорту з одночасним внесенням змін до реєстру маршрутів, погодження розташування та обладнання зупинок пасажирського транспорту.
4.1.14. Підготовка та подання до департаменту пропозицій щодо внесення змін постійного характеру до автобусних, тролейбусних, трамвайних маршрутів (продовження, скорочення, зміна шляху проходження між зупинками), введення або вилучення зупинок у порядку, передбаченому законодавством України.
4.1.15. Підготовка та подання виконавчому комітету пропозицій щодо розрахункового тарифу на транспортні послуги, які надаються автотранспортними підприємствами і підприємствами електротранспорту та іншими операторами надання транспортних послуг, у тому числі забезпечення пільгового проїзду учнів, вихованців, студентів та педагогічних працівників до місця навчання і додому у порядку та розмірах, які визначені міською радою.
4.1.16. Погодження проведення всіх видів ремонтно-будівельних робіт на вулицях, де проходять маршрути міського пасажирського транспорту, що вимагають обмеження або заборони руху громадського транспорту.
4.1.17. Забезпечення здійснення заходів у разі загрози виникнення і виникнення надзвичайних ситуацій на комунальних транспортних підприємствах.
4.1.18. Ведення обліку техніки і майна, які можуть залучатися для проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт за напрямами діяльності служби.
4.1.19. Перевезення населення під час проведення заходів з евакуації, підвезення (вивезення) робочих змін, вивезення матеріальних цінностей відповідно до плану реагування на надзвичайні ситуації та плану цивільного захисту на особливий період.
4.1.20. Визначення шкоди, заподіяної здоров’ю людей та суб’єктам господарювання транспортної сфери, у разі виникнення надзвичайних ситуацій, потреби у матеріальних ресурсах, необхідних для проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, а також повного відновлення функціонування транспортних засобів і комунікацій.
4.1.21. Прийняття рішень про перекриття руху транспорту під час проведення масових заходів на території Львівської міської територіальної громади.
4.1.22. Стратегічне планування розвитку транспортної та пішохідної інфраструктури Львівської міської територіальної громади, підготовка та подання до департаменту планів розвитку інфраструктури для пішохідного, велосипедного, автомобільного руху, інфраструктури громадського транспорту.
4.1.23. Ведення аналітики потреб та забезпечення пересування населення і гостей міста Львова та населених пунктів Львівської міської територіальної громади.
4.1.24. Розробка заходів щодо організації та стимулювання розвитку активної мобільності (пішохідна, велосипедна та мікромобільність), забезпечення відповідних зв’язків та якісної інфраструктури.
4.1.25. Системне планування та прогнозування розвитку автомобільної інфраструктури, визначення потреби моделювання транспортних потоків, збирання та ведення транспортної аналітики.
4.1.26. Розробка заходів щодо оптимізації руху автотранспорту у місті та підвищення ефективності альтернативних способів пересування.
4.1.27. Підготовка та подання до департаменту пропозицій щодо будівництва, ремонту, реконструкції міської інфраструктури необхідної для створення нових та зміни існуючих автобусних, тролейбусних, трамвайних маршрутів, велосипедних, пішохідних та автомобільних зв’язків.
4.1.28. Організація та проведення конкурсів на виконання науково-дослідних, дослідно-практичних та інших робіт у сфері повноважень управління.
4.1.29. Забезпечення надійних та ефективних умов для руху спецтранспорту та доставки вантажів, розробка схеми навігації для транзитного транспорту, ознакування магістральних вулиць, напрямків до промзон, врегулювання руху вантажного транспорту зокрема для уникнення транзиту через житлові вулиці та центр міста великогабаритного вантажного автотранспорту.

5. Права управління

5.1. Для реалізації завдань та виконання повноважень, передбачених цим Положенням, іншими нормативними актами, управління має право:
5.1.1. Залучати фахівців органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, які належать до його компетенції.
5.1.2. Здійснювати контроль, проводити перевірки та аналітичну роботу з питань, які належать до його компетенції.
5.1.3. Отримувати у встановленому порядку від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію, необхідну для виконання покладених на нього завдань.
5.1.4. Отримувати у встановленому порядку від посадових осіб міської ради документи, довідки, розрахунки, інші матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань.
5.1.5. Скликати у встановленому порядку наради з питань, які належать до його компетенції.
5.1.6. Брати участь у засіданнях виконавчого комітету, інших дорадчих і колегіальних органів, нарадах, які проводяться у міській раді.
5.1.7. Залучати працівників виконавчих органів міської ради для підготовки проектів нормативних актів та інших документів, а також для розробки і здійснення заходів, які проводить управління відповідно до покладених на нього обов’язків.
5.1.8. Заслуховувати звіти про роботу керівників підпорядкованих структурних підрозділів.
5.1.9. Вносити подання до відповідних органів про притягнення до відповідальності посадових осіб, які ігнорують законні вимоги та рішення міської ради, її виконавчих органів, прийняті у межах їх повноважень.
5.1.10. Брати участь у конференціях, семінарах, круглих столах тощо, сприяти у межах компетенції у їх проведенні.

6. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення діяльності управління

6.1. Управління утримується за рахунок коштів бюджету Львівської міської територіальної громади у межах видатків, затверджених у кошторисі департаменту міської мобільності та вуличної інфраструктури.
6.2. Працівники управління є посадовими особами місцевого самоврядування (крім посад інспекторів) їх основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України “Про службу в органах місцевого самоврядування“ та іншими законодавчими актами.
6.3. Структуру управління затверджує виконавчий комітет.

7. Відповідальність посадових осіб управління

7.1. Посадові особи управління повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та посадових осіб.
7.2. Посадові особи управління несуть відповідальність згідно з законодавством України.
7.3. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю посадових осіб управління при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.

8. Заключні положення

8.1. Ліквідацію та реорганізацію управління проводить міська рада за поданням Львівського міського голови у порядку, встановленому законодавством України.
8.2. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться у порядку, встановленому для його прийняття.


Оновлено: 21.02.2022, 10:46