ЛКП «Магістральне»

ЛКП - комунальні підприємства, які можуть надавати послуги з управління багатоквартирними будинками.

Оновлено: 14.02.2019, 16:00

Графік роботи:

Понеділок

Обідня

перерва

08:00-19:00

13.00-16.00

Четвер

Обідня

перерва

08:00-19:00

13.00-16.00

Вівторок

Обідня

перерва

08:00-17:15

13.00-14.00

П'ятниця

Обідня

перерва

08:00-16:00

13.00-14.00

Середа

Обідня

перерва

08:00-17:15

13.00-14.00


 

Субота,1,3 субота місяця



 

09.00-12.00

Неділя — вихідний

Контакти:

79060, Львів, вул. Наукова, 32 а
+38 (032) 254-66-72 (гаряча лінія)
+38 (032) 263-31-08
+38 (097) 385-49-00
  • Структура
ПосадаПрізвище, ім'яКонтактний телефон
ДиректорСпринь Юрій Миколайович263-31-08
Головний інженер (заступник директора)Стахів Оксана Мирославівна263-21-57
Майстер з поточного ремонтуМоскаль Мирослава Іванівна263-21-57
Головний бухгалтерСкоропад Марта Яківна263-60-49
Бухгалтер-економістГреку Людмила Миколаївна263-60-49
Майстер з експлуатації житлового фондуЛисяк Ірина Іванівна263-21-57
Майстер з експлуатації житлового фондуХома Марія Петрівна263-21-57
Майстер з експлуатації житлового фондуНовіцька Христина Ігорівна263-21-57
СекретарФорбатюк Галина Василівна263-31-08
ПаспортистЛуцик Марія Степанівна263-31-08

Документи

Інформація про фінансовий стан

Інформація про керівництво

  • Підпорядкування
  • Структура, принципи формування і розмір винагород

ЛКП «Магістральне» створене Львівською міською радою згідно з ухвалою міської ради від 13.06.2002р №1440 «Про створення Львівських комунальних підприємств на базі ЖЕК Франківського району».

Підпорядковане Франківській районній адміністрації Львівської міської ради, відповідно до діючої структури Львівської міської ради, що затверджено ухвалою сесії міської ради №1467 від 09.02.2017 «Про затвердження переліку львівських комунальних підприємств у розрізі уповноважених органів та галузевих управлінь».

За виконання обов'язків, передбачених цим контрактом Керівникові нараховується заробітна плата за рахунок доходу отриманого підприємством у результаті його господарської діяльності, виходячи з встановлених Керівнику:

  1. Посадового окладу згідно зі штатним розписом і фактично відпрацьованого часу.
  2. Премії в розмірі 50 % нарахованої від посадового окладу та фактично відпрацьованого часу за умови наявності прибутку до оподаткування, відсутності у звітному періоді аварій, випадків травматизму зі смертельними наслідками з вини підприємства та заборгованості з виплати заробітної плати, але не більше 200 % посадового окладу керівника.

У разі невиконання керівником обов'язків, визначених контрактом, зокрема невиконання фінансового плану підприємства, премія зменшується або не виплачується за рішенням уповноваженого органу.

Крім того, керівникові може виплачуватися винагорода за підсумками роботи за рік відповідно до діючого на підприємстві положення.
Керівникові надається щорічна оплачувана відпустка тривалістю 24 календарних днів. Оплата відпустки провадиться, виходячи з його середньомісячного заробітку, обчисленого згідно з чинним законодавством.

Інформація про діяльність

  • Основні завдання
  • Основна діяльність
  • Отримання прибутку від надання житлово-комунальних послуг, виконання робіт з ремонту житла, здійснення різних видів виробничої та комерційної діяльності;
  • Оперативне управління житловим фондом комунальної власності м. Львова;
  • Створення додаткових робочих місць за рахунок отримання прибутку, покращення економічних та  соціальних умов  трудового колективу підприємства.
  • Утримання житлових будинків та прибудинкової території;
  • забезпечення квартиронаймачів якісними житлово-комунальними послугами;
  • забезпечення належного санітарного, протипожежного та технічного стану  в місцях загального користування ;
  • забезпечення належного санітарного стану  прибудинкових територій;
  • забезпечення своєчасного надходження коштів від власників квартир за отримання житлово-комунальні послуги;
  • ремонтно-будівельні роботи (столярні, сантехнічні, штукатурні,малярні, покрівельні роботи, обслуговування і ремонт електричного обладнання,обслуговування димових та вентиляційних каналів);
  • роботи з благоустрою території;
  • розгляд заяв і скарг мешканців відповідно до законодавства.