З 16 січня вул. Замарстинівська буде повністю відкрита для проїзду транспорту

  • 08.01.2020, 13:54
  • Ганна Пищула
Ремонт вул. Замарстинівська на завершальному етапі. На ділянці від вул. Липинського до вул. Гайдамацької, і від вул. Липинського до вул. Торф’яної повністю виконані роботи по заміні інженерних мереж, зокрема основного колектора, прокладено трамвайну колію, контактну мережу та повністю замощено проїзну частину вулиці. Сьогодні, 8 січня, відбувся пробний виїзд трамваю по відремонтованій вулиці. Як повідомила Ірина Маруняк, заступниця міського голови Львова з питань житлово-комунального господарства, з 16 січня вул. Замарстинівська буде повністю відкрита для проїзду транспорту. Натомість від сьогодні для проїзду відкриють ділянку від вул. Липинського до вул. Торф’яна.

«Роботи на вул. Замарстинівська розпочалися 15 березня 2018 року. Фактично вони тривали 2 роки. На цій вулиці були дуже складні інженерні мережі. Під час робіт було повністю замінено три колектори діаметром від 1600 мм і нижче. Замінили водопровід, облаштували зупинки, встановили нове освітлення, нову трамвайну контактну мережу. Також тут будуть висаджені нові дерева і сформовано газони.

Що важливо — тут будуть встановлені стовпці вздовж усіх хідників, щоб їх не запарковували транспортом. Шевченківська РА вже почала ці роботи.

Залишається ще доробити приблизно 50 м2 хідників і кілька заїздів на бічні вулиці.

Сьогодні відбувся пробний виїзд трамваю. Зауважень до проїзду немає. Однак, зважаючи на технологічний процес робіт, — дорога має відстоятися після робіт, вулицю для проїзду транспорту відкриємо 16 січня, оскільки бруківку на проїзній частині дороги мостили ще протягом 1−3 січня.

Отож, 16 січня усі роботи будуть фіналізовані, і вулиця буде відкрита для проїзду транспорту", — розповіла Ірина Маруняк, заступниця міського голови Львова з питань житлово-комунального господарства.

За інформацією ЛКП «Львівавтодор», станом на 02.01.2020 р на вул. Замарстинівська виконані роботи:

  • Прокладено каналізаційні колектори:

діаметром 1600 мм — 500 м — 100%;

діаметром 1200 мм — 108 м — 100%;

діаметром 800 мм — 147 м — 100%.

Прокладено водопровід:

діаметром 225 — 174 м — 100%;

діаметром 160 — 669 м — 100%.

Прокладено трамвайну колію, довжиною 1883 м -100%.

Укладено плити під трамвайну колію типу «ПКП» — 4142 м2 -100%.

Замощено тротуари+парковка — 4000 м2 — 92%.

Влаштовано бордюри — 2000 м — 95%.

Влаштовано поребрики — 600 м — 100%.

  • Влаштовано 51 опору контактної мережі трамваю — 100%.
  • Влаштовано зовнішнє освітлення — 100%.
  • Виконано роботи по влаштуванню нового асфальтобетонного покриття на перехресті Замарстинівська — Липинського.

Проплачено підряднику за виконані роботи — 72 189 039, 73 грн.

«Це найскладніший об’єкт, який нам доводилося роботи. Найскладніші роботи були з облаштуванням колектора. Протягом всього періоду робіт працівникам доводилося працювати стоячи по пояс у воді.

До 16 січня усі роботи будуть завершені. Залишається зробити замощення з’їзду до вул. Хімічна і вул. Ткацька. За кілька днів роботи будуть зроблені, а потім вони кілька днів мають відстоятися.

Згідно з будівельними нормами гарантійний термін після капітального ремонту вулиці 10 років. Це гарантія на надійну роботу колектора, колії, дорожнього полотна — тобто на всі конструктиви, які були встановлені під час реконструкції. Якщо ж протягом гарантійного терміну, в процесі експлуатації вулиці, будуть виникати якісь дефекти, то наша компанія виправлятиме їх власним коштом, в рамках гарантійного періоду", — відзначив Олександр Добоні, головний інженер компанії «Онур».

Як повідомив Андрій Білий, заступник директора департаменту житлового господарства та інфраструктури ЛМР, від сьогодні, 8 січня, для проїзду транспорту відкриють частину вул. Замарстинівська — ділянку від вул. Липинського до вул. Торфяна.

«Роботи на цьому відрізку завершені повністю. Залишається доставити ще кілька дорожніх знаків. Тому сьогодні відкриваємо цю частину для проїзду», — пояснив Андрій Білий.

Нагадаємо, 16 лютого 2018 року ЛКП «Львівавтодор» отримало дозвіл від Державної архітектурно-будівельної інспекції на проведення будівельних робіт на об’єкті «Реконструкція вул. Замарстинівської (від вул. Гайдамацької до вул. Торф’яної)». Виконує роботи ТзОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл». Ціна договору реконструкції вул. Замарстинівської (від вул. Гайдамацької до вул. Торф’яної), який ЛКП «Львівавтодор» уклав з переможцем тендеру ТзОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл», — 84 476 020 грн.

Ремонтні роботи розпочалися з 5 березня 2018 року. Саме тоді було зроблено підготовчі і демонтажні роботи. Проведено демонтаж трамвайних рейок, роботи зі зняття верхньої частини дороги — асфальту і бруківки. Демонтовано контактну мережу і зовнішнє освітлення. Однак роботи були призупиненні через виявлення нестійких ґрунтів — плавунів. Після проведення додаткових геологічних досліджень і внесення змін до проекту реконструкції вул. Замарстинівської, 8 червня 2018 року ремонтні роботи відновлено.

Проект «Реконструкція вулиці Замарстинівської (від вул. Гайдамацької до вул. Торфꞌяної) у м. Львові» виготовлений у 2015 році інститутом ДПІ «Містопроект» ЛМР на замовлення департаменту житлового господарства та інфраструктури і у 2017 році переданий для його реалізації замовнику — ЛКП «Львівавтодор». У травні 2017 року укладено угоду з ДП «Спеціалізована державна експертна організація — Центральна служба Української державної будівельної експертизи» на проведення експертизи проекту по об'єкту. За дорученням Центральної служби експертизи, експертизу проекту виконала філія ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» у Львівській області. Дата оголошення тендеру — 28 вересня 2017 року.

Проектом передбачено:

— реконструкція вулиці з трамвайними коліями — 0,899 км;

— перекладка каналізаційного колектора по вул. Замарстинівській в межах реконструкції вулиці, заміну ділянок колекторів з бокових вулиць, заміна усіх випусків з житлових будинків та випусків з дощових ринв, заміна усіх дощоприймачів та їх приєднань до вуличних колекторів з влаштуванням гідрозатворів, влаштування колодязів та камер на підключенні до каналізаційної мережі. Діаметр проектованих колекторів 200−2000 мм;

— заміна чавунного водопроводу діаметром 150−200 мм вздовж вул. Замарстинівської, заміна ділянок водопроводів з бокових вулиць, влаштування пожежних гідрантів та запірної арматури, влаштування колодязів на підключенні водопроводів з бокових вулиць;

— влаштування дренажу дорожнього полотна;

— влаштування зовнішнього освітлення;

— захист мереж електропостачання, систем зв'язку;

-заміна газопроводів середнього і низького тисків;

— влаштування контактної мережі трамваю.

відео: Андрій Андрух