Подати показники лічильників води можна у додатках Viber та Тelegram

  • 27.04.2020, 13:10
  • Уляна Горбата
ЛМКП «Львівводоканал» запровадив новий сучасний спосіб передачі показників лічильників. Тепер це можна зробити, скориставшись новим сервісом чат-бот у додатках Viber та Telegram. З усіх способів передачі показників, Viber-бот, Тelegram-бот та Особистий кабінет на Порталі споживачів комунальних послуг https://infolviv.com.ua/ є найбільш надійними, оскільки показники автоматично заносяться в базу відділу збуту послуг.

Для передачі показників чат-ботами достатньо приєднатись до акаунту «Львівводоканалу» за посиланням:

— у додатку Telegram https://t.me/vodokanal_lviv_bot

— у додатку Viber https://chats.viber.com/vodokanal_lviv_bot

А далі діяти за інструкцією.

«Ми приймаємо показники лічильників води з 10 числа по передостанній робочий день кожного місяця. У цей період до нас надходить величезний масив даних по показниках понад 490 тисяч лічильників води, які встановлені у помешканнях львів'ян. Досі найпопулярнішим каналом передачі інформації є телефонний зв'язок. Зазвичай найбільше навантаження припадає на операторів кол-центру, які фіксують понад 4 тисячі дзвінків щодня. Саме тому абонентам доводиться очікувати у черзі на з'єднання з операторами до 5−10 хвилин. Відтак рекомендуємо користуватися онлайн сервісами для передачі даних. Адже це набагато швидше, зручніше та інформативніше. Можна не лише подати показники, але й побачити стан рахунку, історію платежів» — зазначив директор ЛМКП «Львівводоканал» Дмитро Ванькович.

У «Львівводоканалі» додають, що на підприємстві завершується робота над впровадженням мобільного додатку, який у наступному місяці буде доступний для скачування на Play Маркет та Apple store.

Додатково:

Крім того, передати показники лічильників холодної води можна й так, як раніше:

Через сервіс «Особистий кабінет» на Порталі споживачів комунальних послуг

За номером телефону Кол-центру: (032) 240−01−00, (067) 310−09−49.

За допомогою SMS у форматі:

Номер особового рахунку: Номер лічильника — кінцевий показник.

Для кожного району є свій номер телефону:

Галицький район — (067) 310−63−81;

Франківський район — (067) 310−61−69;

Личаківський район — (067) 310−64−85;

Сихівський район — (067) 310−59−51;

Залізничний район — (067) 310−60−56;

Шевченківський район — (067) 310−60−28;

Позаміські — (067) 310−59−52.

Eлектронною поштою. Лист потрібно надсилати за таким взірцем: номер особового рахунку, адреса, номер лічильника-кінцевий показник.

Електронні адреси для кожного з районів:

Галицький район — [email protected];

Франківський район — [email protected];

Личаківський район — [email protected];

Сихівський район — [email protected];

Залізничний район — [email protected];

Шевченківський район — [email protected];

Позаміські споживачі- [email protected].