Основні роботи ІІ етапу ремонту вул. Шевченка планують завершити до кінця року

  • 02.11.2020, 13:59
  • 2023
  • Пресслужба ЛМР
Триває ІІ етап ремонту вул. Шевченка, на ділянці від вул. Хорватської до вул. Я. Мудрого. Виконує роботи ТзОВ «Онур», яке перемогло у тендері. Вартість ремонту всієї ділянки становить 58, 8 млн грн. Підрядник вже розпочав монтувати трамвайні плити і колії. Основні роботи на цьому відрізку планують завершити до кінця року, після чого буде відкрито цю ділянку для руху транспорту.

фото: Роман Балук

«До кінця цього року ділянка вул. Шевченка, від церкви св. Анни до вул. Ярослава Мудрого, має бути повністю зроблена. По темпах робіт, я думаю, що це реально. Виникли деякі нюанси, як, наприклад, є школа № 33 і треба поправити саме подвір`я в школі, навести порядок з огорожею і перемурувати конструкції, що ведуть у школу.

Також тут є територія військової частини зліва, а ми ще у 2015 році з міністерством оборони домовились, що вони цю ділянку віддадуть для міста, і тут мав би бути один з найбільших у Львові підземних паркінгів, адже геодезія це дозволяє. Тут мають бути запроектовані міські споруди, той же конгрес-центр, виставковий зал для музеїв. Вся ця робота є важливою.

Щодо вул. Шевченка, то на ділянці, яка зараз в ремонті, зроблена прекрасна основа дороги, провели санацію колектора. І це кардинальна зміна і комфорт для мешканців, для водіїв. А це була одна з таких останніх магістральних доріг, яка у нас була у дуже поганому стані.

З наступного року йдемо далі - до вул. Залізничної. Ми на виконкомі прийняли рішення і взяли у проектування вул. Залізничну, щоб одразу можна було її ремонтувати, бо це серйозно спростить доїзд з центру міста до Рясне.

Відзначу, всі процедури по визначенню виконавця робіт проходять через Прозоро, тому, коли є конкуренція, то ми маємо серйозне падіння ціни. Основна вартість в ремонті будь-якої дороги у Львові, особливо у центральній частині, — це інженерія, мережі, колектор, водопостачання, газопостачання, нове освітлення, велодоріжка", — сказав міський голова Львова Андрій Садовий.

За інформацією ЛКП «Львівавтодор», проектно-кошторисна документація на реконструкцію вул. Шевченка, на ділянці від вул. Хорватської до вул. Я. Мудрого, розроблена 2020 року проектною організацією ТзОВ «Трамдорпроект». Довжина вулиці в межах реконструкції - 368 м.

Проектом передбачено повне розбирання дорожнього одягу, трамвайних колій і тротуарів, зрізка зелених насаджень, які попадають в межі виконання робіт. Реконструкція всіх інженерних мереж згідно з наданими технічних умов. Влаштування проїзної частини і суміщених з нею нових трамвайних колій посередині вулиці, влаштування вздовж проїзної частини з обох боків велосипедних смуг та на окремих ділянках — велосипедних доріжок, влаштування кишень для машин швидкої допомоги, аварійних служб та тимчасової стоянки машин мешканців будинків. Влаштування тротуарів і пішохідних зон з забезпеченням комфортних умов для пересування та відпочинку маломобільних груп населення. Влаштування контактної мережі трамваю, вуличного освітлення, благоустрій вуличного простору.

Ремонтні роботи розпочалися 8 липня і станом на сьогодні виконано наступні види будівельних робіт:

  • демонтаж трамвайних рейок — 1400 м. п.
  • демонтаж контактної мережі трамвая — 736 м. п.
  • демонтаж бордюру — 680 м. п.
  • демонтаж бруківки — 3588 м2
  • влаштування водопроводу Ø 225 — 340 м. п.
  • влаштування водопровід діаметром Ø 630 — 290 м. п.
  • демонтаж покриття тротуарів — 620 м2
  • демонтаж плит ПК — 110 м2
  • влаштовано камери каналізаційного колектора — 8 шт.
  • влаштовано камери вопроводу — 3шт.

влаштування дорожнього корита — 2550 м2.

  • влаштування піщаної основи — 2550 м2.
  • влаштування щебеневої основи — 2550 м2.
  • влаштування врізки водопроводу Ø 225
  • монтаж плит ПКП — 148 шт.
  • влаштовано засувку Ø 600 — 1шт.
  • залито бетон під бруківку — 660 м2
  • влаштовано бетонний бордюр — 220 м.п.
  • виконано переврізку водопроводу Ø 630
  • монтаж колії - 25 м
  • влаштування фундаментів під опори — 9 шт.

«Зараз ремонт вул. Шевченка, від вул. Хорватської до вул. Я. Мудрого знаходиться на стадії завершення облаштування дорожнього одягу. Вже укладають трамвайні плити і трамвайну колію, і паралельно почали замощення цієї частини, де вже поставили трамвайні рейки. Очікуємо до кінця року завершення основних робіт, і буде відкритий проїзд для транспорту від вул. Городоцької до вул. Я. Мудрого.

Загалом, вулиця після ремонту змінить свою структуру, щоб всім учасникам руху було зручно. На цій частині буде дві смуги руху — це зроблено для того, щоб збалансувати транспортні потоки перед вул. Городоцькою, коли вона з'єднається з вул. Шевченка, щоб до центру був менший потік транспорту. Також тут будуть місця для паркування, будуть зелені зони, велодоріжка. В напрямку від центру догори смуга велодоріжки буде йти біля хідника, адже швидкість вгору пішохода і велосипедиста практично однакові, а смуга зверну до центру буде йти біля автомобільного потоку, бо згори автомобіль і велосипедист їдуть практично з однаковою швидкістю", — розповів Андрій Білий, заступник директора департаменту житлового господарства та інфраструктури ЛМР.

За його словами, третій етап ремонту вул. Шевченка — від вул. Я. Мудрого до вул. Залізничної, розпочнуть наступного року. Також розробляють проект ремонту вул. Шевченка від вул. Левандівської до вул. Татарбунарської.

відео: Андрій Андрух

фото: Роман Балук