У Львові демонтують вуличне огородження на ще кількох вулицях

  • 28.08.2023, 11:02
  • Пресслужба ЛМР
У Львові найближчим часом демонтують турнікетні огородження ще на 5-ти локаціях. Йдеться про вул. Окуневського, 3, біля “Галицького перехрестя”, вул. Хмельницького - перехрестя з вул. Творчою, вул. Пасічна, 9, та вул. Пасічна - між вулицями Лисинецькою і Дж. Вашингтона. Забрати вуличні паркани з цих місць мають у вересні.

Крім того, за рішенням міської комісії з безпеки дорожнього руху, приберуть турнікети і з вул. Героїв УПА, 64 та з вул. Личаківської, що біля будинків №6 та №14. Однак, їх демонтують вже наступного року. 

«На цих локаціях, для унеможливлення паркування, замість турнікетів потрібно буде встановлювати стовпці. Огородження, яке там зараз - в належному стані: відремонтоване, пофарбоване.

Тому, аби зараз не витрачати додаткові кошти на стовпці, прийняли рішення залишити турнікети до весни. А вже тоді – не витрачати ресурси на їх фарбування та оновлення, а замінити на стовпці», - пояснив керівник управління вуличної інфраструктури ЛМР Павло Сирватка.

Він додав, що огородження, яке забирають з вулиць, переважно вже не підлягає для повторного використання.

«Ці турнікети вже досить зношені, мають багатошарове покриття фарби та й виготовлені вони з не найміцнішого металу. Більшість з них вже не придатні для експлуатації», - додав посадовець.

Загалом, у цьому році у Львові уже демонтували понад 600 м вуличного огородження, яке не впливає на безпеку руху. 

Нагадаємо, у місті опрацювали понад 50 локацій, де доцільно прибрати турнікети. Оскільки в цих конкретних місцях вони не покращують ситуацію з безпекою дорожнього руху, в той же час вимагають витрат на утримання та оновлення. Часто таке огородження заважає прибиральній техніці. А в деяких локаціях навіть небезпечне, бо створює уявне відчуття безпеки як для водія, так і для пішохода, хоча насправді несе додаткову небезпеку, бо у випадку ДТП працює як шрапнель і збільшує силу ураження.

Важливо: локації, де доцільно демонтувати турнікетне огородження, визначають та опрацьовують разом фахівці структурних підрозділів міськради, районних адміністрацій та представники поліції. Кінцеве рішення приймає комісія з безпеки дорожнього руху.