Як повернути помилково здійснений платіж за воду: роз’яснення від Львівводоканалу
- Пресслужба ЛМР
Взірець заяви нададуть безпосередньо у сервісному центрі. А з собою необхідно мати документи, що засвідчать здійснення оплати, а саме:
1) Квитанцію про здійснення оплати (роздруковану).
2) Виписку із банківськими реквізитами, куди мають бути повернуті кошти.
3) Паспорт та ідентифікаційний особи, що здійснила оплату.
4) Прізвище особи в копії квитанції на оплату повинно відповідати прізвищу заявника, який хоче повернути помилково оплачені кошти.
«Натомість, якщо сума переплати за воду незначна, то вона може бути використана для оплати за воду на наступні місяці. До прикладу, якщо ви мали сплатити за серпень 250 грн, а помилково сплатили 520 грн, то залишок буде зараховано за оплату за вересень і вам не доведеться робити повернення.
Термін повернення помилково сплачених коштів, за умови написання заяви та подачі копій квитанції про оплату та реквізитів банку – до місяця часу», - пояснили у ЛМКП «Львівводоканал».
Графік прийому громадян у сервісних центрах ЛМКП «Львівводоканал» з понеділка по четвер, з 09:00 до 17:00, а у п’ятницю – до 16:00 год.
Важливо - під час повітряної тривоги сервісні центри не працюють.