Укладати договір за результатом закупівлі на майже 100 мільйонів гривень у Львові не будуть

  • 19.09.2023, 16:17
  • Пресслужба ЛМР
За словами заступниці міського голови Ірини Маруняк, укладати договір за результатами закупівлі виконання робіт на вулиці Степана Бандери у місті не будуть.

фото ілюстративне

«Вулиця Степана Бандери відремонтована та відкрита вже два роки. Нам треба розрахуватись з підрядником за цю вулицю, підпірну стінку та транспортний хаб, який ми доробляли минулого року. Але у час війни ми не можемо витрачати майже 100 мільйонів гривень на погашення боргів по цьому об'єкту. Підрядник отримав гарантії, що місто розрахується за всі виконані роботи після нашої перемоги. Зараз ці кошти більше потрібні на фронті», – підсумувала заступниця міського голови Львова з питань житлово-комунального господарства Ірина Маруняк.

Відтак впродовж дії воєнного стану підрядник за власні кошти та власними силами  продовжував виконувати реконструкцію вул. Бандери. Зокрема, додатково виконав аварійні роботи з облаштування підпірної стінки та облаштував транспортний хаб з громадським простором. 

Додамо, що закупівлю на підставі тендеру на платформі Прозоро.Продажі було оголошено ЛКП «Львівавтодор» 15 вересня 2023 року. Загальна вартість договору на будівництво становить 92 млн грн. З них заборгованість за виконані роботи у 2021 році становить 65 млн грн. 

Нагадаємо, ремонтувати вулицю Степана Бандери у Львові розпочали у вересні 2020 року. Протяжність дороги – 1,05 км. Ремонт мав декілька етапів. Всі основні роботи виконали та відкрили вулицю для проїзду наприкінці 2021 року. Загальна вартість реконструкції, згідно з договором підряду, укладеним між ЛКП «Львівавтодор» та ТзОВ «Онур», – 209 млн грн.

Проєктом реконструкції було передбачено: повне розбирання дорожнього одягу, трамвайних колій і тротуарів; зрізка зелених насаджень, які потрапляють у межі виконання робіт; реконструкція всіх інженерних мереж; облаштування проїзної частини і суміжних з нею нових трамвайних колій посередині вулиці; облаштування контактної мережі трамваю, вуличного електроосвітлення; влаштування вздовж проїзної частини з обох боків велосипедних смуг та, на окремих ділянках, – велосипедних доріжок; облаштування кишень для машин швидкої допомоги, аварійних служб та тимчасової стоянки машин мешканців будинків; влаштування тротуарів і пішохідних зон із забезпеченням умов для пересування маломобільних груп населення; благоустрій вуличного простору. 

Також, у межах проєкту, була облаштована підпірна стінка біля Органного залу та транспортний хаб на перетині вулиць Степана Бандери і Генерала Чупринки.