Львів'янам нагадують про необхідність подати покази лічильників води

  • 27.12.2023, 10:38
  • Пресслужба ЛМР
ЛМКП «Львівтеплоенерго» і ЛМКП «Львівводоканал» закликають львів’ян до кінця тижня подати покази лічильників гарячої та холодної води. Комунальні підприємства розробили безліч способів це зробити, щоб кожен мав можливість вибрати зручний для себе.

фото ілюстративне

«Вчасна і коректна подача показів лічильників є дуже важливою. Адже на їх підставі проводяться нарахування за гарячу і холодну воду. Якщо мешканці не подають показів, чи подають неправильні показники, то виникає небаланс між загальнобудинковим лічильником і сумою всіх індивідуальних. Відтак цю різницю, відповідно до затвердженої методики, за якою проводяться нарахування, доводиться ділити між усіма. Це у випадку, якщо всі мають лічильники квартирні. Якщо ж хтось не має, то йому виставляють рахунок за весь небаланс.

Тому закликаємо усіх споживачів Львівтеплоенерго і Львівводоканал до кінця цього тижня подати покази своїх лічильників», - пояснюють у департаменті житлового господарства та інфраструктури ЛМР.

Подати покази гарячої води споживачі ЛМКП «Львівтеплоенерго» можуть кількома способами:

Чат-бот ЛМКП Львівтеплоенерго у Viber;

Особистий кабінет на сайті https://lmkp.lte.lviv.ua/;

Зателефонувавши у абонентський відділ за номером: 229-30-05;

Відправити СМС на номер: +38(063)321-00-63, +38(067)670-58-74;

Електронною поштою: lmkplte_zbut@ukr.net 

Зверніть увагу! У зв'язку із технічними труднощами тимчасово не доступна послуга подання показника лічильника гарячої води в особистому кабінеті на Порталі споживачів комунальних послуг https://infolviv.com.ua/

«Власники бойлерів, які не користуються централізованим гарячим водопостачанням, також щомісяця повинні передавати показники лічильників, навіть якщо вони не відрізняються від попередніх», - нагадують у ЛМКП «Львівтеплоенерго».

Подати показники приладів обліку холодної води ЛМКП «Львівводоканал» можна:

1. У додатку Viber  https://chats.viber.com/vodokanal_lviv_bot

2. У додатку Telegram https://t.me/vodokanal_lviv_bot

3. По телефону Кол-центру:

+38 (067) 310-09-49 (для дзвінків з мобільного);

0 (800) 40-15-51 (безкоштовний для всіх операторів зв’язку);

+38 (032) 240-01-00 (для стаціонарних телефонів).

4. Повідомити показники з допомогою SMS

Повідомлення потрібно надсилати за таким взірцем:

Номер особового рахунку: Номер лічильника – кінцевий показник…

Назва району     

Номер телефону

Галицький

067-310-63-81

Франківський

067-310-61-69

Личаківський

067-310-64-85

Сихівський

067-310-59-51

Залізничний

067-310-60-56

Шевченківський

067-310-60-28

Позаміські

067-310-59-52

5. Електронною поштою.

Лист потрібно надсилати за таким взірцем:

-     номер особового рахунку;

-     адреса;

-     номер лічильника-кінцевий показник

Райони міста

Електронна адреса

Галицький

gal_r@lvk.lviv.ua

Франківський

fra_r@lvk.lviv.ua

Личаківський

lych_r@lvk.lviv.ua

Сихівський

sih_r@lvk.lviv.ua

Залізничний

zal_r@lvk.lviv.ua

Шевченківський

she_r@lvk.lviv.ua

Позаміські споживачі

pozam_r@lvk.lviv.ua

«Найзручніший спосіб подачі показників лічильників води та відстеження усіх платежів 24/7 – це чат-бот.

У платіжці від Львівводоканал розміщено QR-коди, відсканувавши які, доєднаєтесь до нашого чат-боту», - додають у ЛМКП «Львівводоканал».

 Детальніше про те, як користуватися чат-ботом Львівводоканал тут https://www.youtube.com/watch?v=Hyk7Ug5MbgM