Відтепер всі адміністративні послуги ЛМР – в режимі онлайн

Сьогодні презентували оновлений Особистий кабінет мешканця м. Львова. Серед оновлень – новий дизайн, можливість звернення до посадовців ЛМР, форма зворотного зв’язку та всі адміністративні послуги міської ради.

фото: Олександр Мазуренко
Фото: Олександр Мазуренко

Як повідомив начальник управління інформаційних технологій ЛМР Іван Коржов, від сьогодні на сайті Особистого кабінету можна знайти 158 послуг, що надає міська рада. Послуги також можна фільтрувати: за датою, за адресатом, за статусом (активний чи виконаний запит). Авторизація в кабінет відбувається через більшість онлайн-ідентифікаторів, що діють в Україні, зокрема BankID.

Фото: Олександр Мазуренко

«Це був перший портал адмінпослуг в Україні - за два роки функціонування порталу ми мали змогу протестувати на 16 тисячах користувачів сайту усі його прогалини. Переосмислили формат звернень в міську раду. Відтепер діє розділ «Структура», де зібрані всі структурні підрозділи міста. Тут ми внесли і опис діяльності департаменту, й інформацію про чиновника, і навіть графік прийому громадян. Таким чином люди краще розумітимуть, хто чим займається, до кого вони звертаються щодо різних питань», - розповів Іван Коржов.

Презентацію відвідали партнери проекту з компанії «Інфопульс Україна» та посадовці Львівської міської ради.

«Львів є основоположником моди в багатьох суспільних напрямках і виявився послідовним в напрямку розвитку локального електронного уряду. Ця послідовність виражається у розвитку функціоналу, ми враховуємо відгуки людей. Плануємо не зупинятися на цьому. У планах – інтеграція з глобальними сервісами національного рівня, це питання зараз перебуває в юридичній площині», - каже віце-президент з розвитку бізнесу компанії «Інфопульс» Любомир Бойчук.

«В

Фото: Олександр Мазуренко
и зможете замовляти послуги, сидячи на роботі, вдома чи кав’ярні. Вам лише раз потрібно буде приходити в мерію – ми економимо ваш час і кошти на доїзд. Просимо, щоб ви максимально були активними, вказували на речі, які працюють добре чи погано. Згідно з останніми дослідженнями, близько 60% львів’ян щоденно перебуває онлайн. Тому сьогодні величезна аудиторія міста отримає доступ до адміністративних послуг», - зазначив заступник міського голови Львова з питань розвитку Андрій Москаленко.

Розробники наголошують – на сайті діє і функція зворотного зв’язку, де можна подати опис та скріншот ситуації. Більше того, кабінет дає змогу працівникам міської ради додавати нові послуги, що в міру перевірки розробниками будуть розміщені на сайті. Ще одне нововведення – статистика популярності послуг: відтепер кожен користувач Особистого кабінету мешканця може переглянути кількість запитів на кожну із послуг.

Зайти в «Особистий кабінет мешканця 2.0» можна тут.