LvivCityHelper bot відтепер показує, коли транспорт прибуде до зупинки, і працює також у Facebook messenger

Оцінити переваги чат-бота у Telegram від початку запуску проекту уже встигли майже 1500 унікальних користувачів. А відтепер отримувати користь від відкритих даних мешканцям Львова стало ще простіше: як і було заплановано, користувачі Facebook можуть користуватись чат-ботом, не виходячи з улюбленого месенджера, — у http://m.me/LvivCityHelper.

Також зазнав змін і сам функціонал чат-бота: команда сектору відкритих даних ЛКП «Міський центр інформаційних технологій» створила нові набори даних, у зв’язку із чим було змінено структуру головного меню. У розділі «Благоустрій та інфраструктура» мешканці тепер можуть дізнатись не лише про ремонтні роботи у місті, на які було виділено кошти з бюджету у 2018 році, а й скористатись новими доданими функціями — оперативно глянути, коли до конкретної зупинки прибуде громадський транспорт, та довідатись про організації, на які покладено функції обслуговування житлового будинку.

Інформація про громадський транспорт

Використавши API системи відслідковування місця розташування міського громадського транспорту в реальному часі, чат-бот повідомляє інформацію про прогнозований час прибуття громадського транспорту до зупинки. Користувачу достатньо ввести код зупинки, інформація за якою його цікавить (код кожної зупинки позначений на спеціально встановленому знаку на кожній зупинці громадського транспорту). Такий спосіб отримання інформації про прибуття громадського транспорту запропонований як альтернатива мобільним аплікаціям або можливості надсилання смс-повідомлення з кодом зупинки на короткий номер телефону, закріпленого за ЛКП «Львівавтодор», у відповідь на яке можна отримати графік руху за цією зупинкою. Такі сервіси (мобільні додатки та смс-повідомлення) були запроваджені у Львові раніше підпорядкованим ЛМР комунальним підприємством та низкою приватних ініціатив розробників.

Інформація про обслуговування житлових будинків

Вказавши конкретну адресу (назву вулиці та номер будинку), користувач отримує інформацію щодо того, хто забезпечує обслуговування житлового будинку за нею: об’єднання співвласників багатоквартирних будинків, львівське комунальне підприємство, приналежність до приватного сектору забудови. У тому разі, якщо обслуговуванням будинку займається львівське комунальне підприємство, чат-бот надає додаткову інформацію щодо адреси розташування ЛКП, а також контактний номер телефону гарячої лінії ЛКП. Варто зауважити, що у Львові триває списання багатоквартирних будинків комунальної власності з балансу ЛКП, і з результатами цього процесу можна ознайомитись на Порталі відкритих даних Львова.

Нагадаємо, що у розділі «Дозволи» користувач може ознайомитись із реєстром містобудівних умов та обмежень (ввівши назву вулиці, мешканець отримує інформацію щодо об’єктів будівництва на цій вулиці, які отримали погодження від Львівської міської ради) і перевірити, чи законно розміщений літній майданчик за певною адресою. Окрім того, в чат-боті можна легко відшукати інформацію про структурні підрозділи Львівської міської ради, дізнатись території обслуговування комунальних шкіл міста, перелік закладів дошкільної, шкільної та позашкільної освіти. Також всі вищезгадані набори даних оприлюднені на Порталі відкритих даних Львова.

Уже незабаром команда проекту LvivCityHelper bot додасть офіційно затверджені графіки руху громадського транспорту Львова та бюджети комунальних шкіл і оновить інформацію щодо титульних списків на 2019 рік.

Довідка

Проект LvivCityHelper bot є учасником конкурсу проектів на основі відкритих даних Open Data Challenge, який проводить проект USAID/UK aid «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах» за сприяння Державного агентства з питань електронного урядування України та у партнерстві з Фондом Східна Європа та 1991 Open Data Incubator.

Проект став одним із переможців фінального етапу конкурсу Open Data Challenge 2018, що відбувся в рамках Open Data Forum.