У Львові напрацьовують політику підтримки креативної індустрії міста

  • 02.12.2019, 18:08
  • 280
  • Наталія Козак
Протягом листопада КУ Інститут міста спільно з Радою з питань конкурентоспроможності опитали представників креативних просторів міста, щоб виявити основні проблеми та запити цих організацій для напрацювання політики їхньої підтримки.

«Ми виявили у Львові 30 різних креативних організацій: від мистецьких просторів до бізнес-хабів, 23 з яких відгукнулось на наш запит. Тож тепер маємо перші цікаві результати! Головний результат полягає у тому, що всі опитані організації прагнуть і готові співпрацювати з Інститутом міста, владою та суспільством задля розвитку креативної індустрії міста», — зазначили у КУ Інститут міста.

Так, в результаті опитування отримали такі результати:

  • Найбільше креативних просторів у місті було створено в 2018 році (5 од.).
  • 70% просторів (16 од.) є невеликими організаціями, у яких працює від 3 до 6 людей. Більше 6 людей у штаті є лише у 17% просторів (4 од.)
  • 80% просторів (18 од.) вбачають своєю аудиторію молодь від 18 до 35 років.
  • 52% просторів (12 од.) вважають основними клієнтами бізнес
  • Близько 48% (11 од.) набрали IT та творче середовища
  • Ще 18% просторів (4 од.) зазначили споживачами своїх послуг урбаністів
  • 12% дітей та підлітків (3 од.)

Зазначимо, Львів продовжує розвивати Startup-екосистему міста, втілюючи Стратегію прориву 2027 (детальна інформація про стратегію: https://cutt.ly/re9nvSA).