У мерії підписали договір з консорціумом Mikroelektronika та SoftServe на виконання робіт з впровадження е-квитка у Львові

  • 12.03.2020, 13:18
  • 3392
  • Пресслужба ЛМР
Сьогодні, 12 березня, відбулося підписання контрактного договору на виконання робіт з розробки, постачання, впровадження та обслуговування автоматизованої системи оплати проїзду для Львова з переможцем тендеру — чесько-українським консорціумом компаній Mikroelektronika spol s r.o. та SoftServe — Municipal Technologies LLC з ЛКП «Львівавтодор».

«11 грудня 2019 року тендерний комітет вже завершив ознайомлення з пропозиціями учасників тендеру на електронний квиток і визначився з переможцем. Це — консорціум Mikroelektronika та SoftServe. На превеликий жаль, учасник, який подав на 2 млн дорожчу пропозицію, вирішив, що тендерний комітет не правий і поскаржився в ЄБРР на замовника ЛКП «Львівавтодор», звинувативши у тому, що процедура була некоректною. Банк розглядав скаргу більше 3 місяців, та в результаті підтвердив рішення тендерного комітету, що процедура відповідає політиці Банку. На жаль, це для нас означало втрату часу.

Сьогодні ми підписали контракт між Львівавтодором і Mikroelektronika, генеральним підрядником консорціуму, і починаємо процес впровадження системи електронного квитка, який, по-суті, стане єдиним квитком для міста Львова, об’єднає усі види транспорту та надасть можливість купувати певний час користування міським транспортом (день, тиждень чи місяць).

Наступним етапом буде узгодження всіх технічних специфікацій, який буде тривати до трьох місяців, після якої почнеться виготовлення обладнання і встановлення їх на автобуси", — зазначив заступник директора департаменту житлового господарства Андрій Білий.

Після підписання контрактного договору наступає етап практичної реалізації проекту, який складається з наступних фаз:

1. Детальне проектування — до 3 місяців.

2. Тестування обладнання — до 1 місяця.

3. Виготовлення та встановлення обладнання — паралельні процеси, які займають орієнтовно 10−11 місяців.

4. Тестова експлуатація та прийом в експлуатацію — 2 місяців.

Згідно з попереднім графіком від підписання договору до прийому в експлуатацію — 74 тижні.

Нагадаємо, що відповідно до рішення тендерного комітету ЛКП «Львівавтодор», 11 грудня 2019 року переможцем тендеру у впровадженні «електронного квитка» у Львові був визнаний консорціум двох компаній Mikroelektronika spol s r.o. та SoftServe — Municipal Technologies LLC.

Тендер відбувався у кілька етапів. На другий етап тендеру свої пропозиції подали тільки дві компанії: Естонські «Ріданго» та «Дател» і консорціум чеської та львівської компанії.

Замовник проекту ЛКП «Львівавтодор» оцінював цінові пропозиції учасників за сумою таких позицій: вартість впровадження проекту, вартість обслуговування та підтримки системи впродовж 10 років після завершення гарантійного періоду.

За такими показниками найменшу ціну надав чесько-український консорціум Mikroelektronika spol s r.o. та SoftServe — Municipal Technologies LLC.

Учасники тендеру

Ціна впровадження проекту

Ціна обслуговування, підтримки та сервісу на 10 років

Оціночна вартість

(a)

(b)

(c)

(d) = (b) + (c)

1.Consortium Ridango AS & Datel AS

7 441 627.00 EUR

5 730 775.00 EUR

13 172 402.00 EUR

2.Consortium Mikroelektronika spol s r.o. & SoftServe — Municipal Technologies LLC

9 167 928.00 EUR

2 410 000.00 EUR

11 577 928.00 EUR

Наведені дані свідчать, що другий учасник подав вищу ціну впровадження проекту, однак меншу ціну обслуговування ніж учасник під № 1. Відповідно, ціна, яка була вирішальною в оцінці учасників тендеру і складалась із суми двох позицій, вийшла меншою у учасника № 2 — чесько-українського консорціуму.

Таким чином рішенням тендерного комітету ЛКП «Львівавтодор» переможцем тендеру був визнаний консорціум двох компаній Mikroelektronika spol s r.o. та SoftServe — Municipal Technologies LLC.