«Це рішення вимагають десятки тисяч людей», — мер Львова про реконструкцію трамваїв з облаштуванням вставки для заїзду маломобільних груп

  • 03.06.2020, 13:02
  • Пресслужба ЛМР
Мер Львова Андрій Садовий переконаний, що депутати Львівської міської ради проголосують на наступному сесійному засіданні ухвалу про реконструкцію трамваїв з облаштуванням вставки для можливості заїзду маломобільних груп населення — людей на візочках, матерів з колясками, та всіх осіб старшого віку, яким важко підніматися по сходах.

фото: Роман Балук
дизайн трамвайного вагона КТ4SU-КПВ-Lv (один з можливих варіантів модернізації)

«Я переконаний, що це рішення буде проголосоване, тому що його вимагають сотні, тисячі, десятки тисяч людей. Це можливість для візочника заїхати в трамвай, для матерів з колясками, маломобільних груп і людей старшого віку, яким важко по сходам підніматись.

Однозначно, що депутати це підтримають, так само, як й інші рішення, які я виносив на сесію. Те, що було минулого четверга, — сором для Львова. Коли невігластво брало домінування і на біле говорили чорне. Дякую усім львів'янам та журналістам, які все зрозуміли і об'єктивно подали інформацію.

Ми маємо АТП-1 на вул. Авіаційній. Купуючи 100 нових низькопідлогових автобусів, ми зобов’язані мати ще одне АТП, яке буде у районі Сихова. Є ділянка, яка виділена, є кошти, які банк на це виділив. Депутати відтермінували початок робіт, але воно буде там зроблене. Подумайте, якщо маршрут автобуса має початись із Сихова, то потрібно з вул. Авіаційної гнати автобус на Сихів, щоб він там почав свою роботу, в той час, коли він може почати маршрут звідти. Саме тому нам потрібно мати у двох частинах міста два АТП", — зазначив мер.

Нагадаємо, на останній сесії міської ради пропонувалось проголосувати за співпрацю міста Львова з Європейським інвестиційним банком, що передбачало надання місту запозичення в сумі 3 млн євро для проведення реконструкції міських трамваїв з облаштуванням пониження для маломобільних груп. Як повідомили у департаменті житлового господарства та інфраструктури, така модернізація передбачає оновлення на 80% трамвайного вагона. Вартість реконструкції одного трамвая — орієнтовно 300−600 тис євро, а купівля нового трамвая обійдеться бюджету міста в рази більше — 1,8 млн євро. Відтак, реалізувавши цей проект з Банком, місто могло б суттєво покращити транспортний парк.

Інша ж ухала передбачала залучення коштів для будівництва нового депо та реконструкції мереж «Львівелектротранс». Однак, обидві ухвали не набрали достатньої кількості голосів. Відтак, будуть виноситись на розгляд сесії повторно.

відео: Андрій Андрух