Депутати вчергове провалили голосування щодо переоблаштування 10 трамваїв для маломобільних людей і будівництво нового депо у Львові

  • 04.09.2020, 13:44
  • 1575
  • Пресслужба ЛМР
Рада провалила голосування за ухвали про надання місцевих гарантій ЛКП «Львівелектротранс» та ЛКП «Львівавтодор», задля виконання ними боргових зобов’язань за проєктом «Міський громадський транспорт України». Це вже втретє вони саботували ці рішення.

фото: Роман Балук

В одній із ухвал ішлося про гарантії для отримання кредиту Європейського інвестиційного банку на капремонт трамваїв Tatra KT4. Їх мали обладнати для зручності маломобільних пасажирів, а також осучаснити систему кондиціонування, встановити нові двигуни й гальмівну систему.

«Європейський інвестиційний банк готовий виділити кошти для модернізації 10 трамваїв, щоб зробити їх низькопідлоговими для зручності маломобільних груп. Ми запросили голову правління „Електрону“ Юрія Бубеса, бо він готовий це замовлення взяти та виконати, прийшла пані Оксана Потимко. Всі володіють цим питанням прекрасно. До речі, ми на днях підписали угоду на 10 трамваїв, „Електрон“ цей тендер виграв і наші працівники будуть мати робочі місця. Тендер оголошував той же Європейський інвестиційний банк», — прокоментував мер Львова Андрій Садовий.

Відтак, Юрій Бубес акцентував на тому, що Львів стає центральним містом із машинобудування і флагманом в Україні. А це нові робочі місця, за допомогою яких можна повернути до Львова фахових працівників з-за кордону. Тож рішення є надзвичайно важливим.

«Ми справді підписали нелегкий результат тендерного комітету, за підтримки європейських банків, які зараз дуже активно кредитують Україну. І Львів є серед перших, до якого вони звертаються. Щоб цього не зупинити, треба підтримати питання. І ми модернізуємо ці трамваї», — зазначив Юрій Бубес.

Мер Львова також додав, що якби рішення, яке досі саботували вже двічі, проголосували ще в березні, то «Електрон» вже міг би виконувати замовлення та брати людей на роботу.

«Ми півроку дебатували це питання. Я розумію, що вибори, але це — робота для наших львів'ян», — додав мер.

На захист маломобільних категорій мешканців та національного виробника, виступили депутати мерії Роман Федишин та Вікторія Довжик.

«Нам треба голосувати за цю ухвалу і підтримувати місцевого виробника», — сказав Роман Федишин.

«Електрон насправді зробив дуже багато для міста — 115 автобусів, 50 тролейбусів, електробус. Ми дякуємо від міста Львова за весь транспорт, який ви зробили», — сказала Вікторія Довжик.

Також «за» проєкт ухвали емоційно висловилась заслужена працівниця соціальної сфери України Оксана Потимко.

«Це не шоу, а біль, і не лише мій, бо я представляю людей з інвалідністю. Це біль і мам із візочками. Ці реконструйовані трамваї, де буде зроблена низька підлога, будуть безпечними і зручними для нас. Я дуже вас прошу, бо таких, як я, є 37 тисяч у Львові. Також у місті є 150 тис людей похилого віку, які теж не можуть вийти на ці три сходинки. Дуже вас прошу, підтримайте цю реконструкцію трамваїв. Для нас кожен день є важливим. Змилосердіться і покажіть, що ви любите своє місто і поважаєте маломобільні групи населення, а це — не лише інваліди», — зазначила Оксана Потимко.

Опісля депутат Григорій Козловський запропонував перенести розгляд цього питання. За таку пропозицію проголосувало всього 27 депутатів, тож її не прийняли. Відтак, міський голова поставив на голосування сам проєкт ухвали, однак і цього разу не вдалося проголосувати — «за» висловились лише 22 депутати.

Друга ухвала стосувалась капітального ремонту аварійної тролейбусної мережі та кабельних ліній і будівництва депо на вул. Вернадського для міського АТП № 1. Як зазначив міський голова, йшлося про облаштування території для 100 нових автобусів, які мерія купує для міста. Однак і цю ухвалу депутати провалили. «За» висловився лише 21 депутат.

Нагадаємо, депутати вже двічі саботували голосування за ці проєкти ухвал.