Більшості пасажирів у Львові повернули кошти за подвоєні трансакції, що стались у лютому
- Пресслужба ЛМР
![фото ілюстративне, автор: Роман Балук](/img/843x500/7/img4162acc08ff5-ad8f924f.jpg)
В комунальному підприємстві наголосили, що повернення грошей на рахунки пасажирів відбувається в автоматичному режимі. Інформацію про зарахування коштів пасажир отримує через сповіщення у своєму застосунку на телефоні.
«Перед тим, як розпочати цей процес, необхідний був час, аби підрядник - чеська компанія «Мікроелектроніка» - провів ідентифікацію помилкових транзакцій та відтестував механізм автоматичного повернення грошей.
Починаючи з березня і станом на зараз людям повернуто гроші за понад 18 тис. «подвійних» трансакцій. Наступного тижня плануємо звершити цей процес. Тож пасажири, яким ще не повернули «подвоєння» оплати, в найближчі дні отримуватимуть сповіщення у своєму телефоні про повернення коштів», - зазначили у ЛКП «Львівавтодор».
Нагадаємо, 23 лютого, відбувся тимчасовий збій у роботі фінансового ядра компанії «Мікроелектроніка, яка є головним підрядником впровадження системи електронного квитка у Львові. Через це у частини пасажирів, які у цей день розрахувалися за проїзд банківською карткою, відбулось «подвоєння» транзакцій. У компанії визнали свою вину та запевнили, що надміру списані кошти будуть повернуті пасажирам.