Прийнято бюджет м. Львова на 2019 рік

Сьогодні на сесії Львівської міської ради прийнято ухвалу «Про міський бюджет м. Львова на 2019 рік». Відповідну ухвалу, з доповненнями від голови депутатської комісії фінансів і планування бюджету, підтримало 50 депутатів. Бюджетом передбачено зростання видатків на усі гуманітарні та житлово-комунальні напрямки. Також під час обговорення депутати назва прийнятий бюджет найбільш соціально орієнтованим у порівнянні з бюджетами інших міст України.

Як доповів Олег Іщук, директор департаменту фінансової політики ЛМР, бюджет розвитку на 2019 рік — 1702 млн грн, відтак, у 2019 році бюджет розвитку на початок року буде більшим на 500 млн, ніж минулого року, що дасть можливість вкласти в інфраструктуру. Також поточне утримання міста буде фінансуватись краще, ніж минулого року. В бюджеті 2019 року в пріоритеті галузь освіти — це 35% бюджету, на охорону здоров’я — 11%, на ЖКГ і транспорт — 9,3%. У Львові найвищі показники по фінансуванню різних соціальних допомог мешканцям. Місто має понад 30 різних видів допомог. На 9% збільшується зарплата працівникам у бюджетній сфері, зокрема і освітянам.

«Обговорення проекту міського бюджету міста Львова я провів з усіма фракціями по кілька разів та три рази ми обговорювали бюджет на депутатській комісії фінансів і планування бюджету.

Отож проект міського бюджету міста Львова на 2019 рік сформовано відповідно до вимог Бюджетного кодексу України, Податкового кодексу України, інших законодавчих актів, що стосуються місцевих бюджетів та міжбюджетних відносин з урахуванням основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2019−2021 роки, схвалених постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2018 № 546 (за сценарієм 1).

При прогнозуванні доходів міського бюджету м. Львова на 2019 рік враховано динаміку виконання дохідної частини бюджету за 2016−2018 роки, прогнозні надходження за даними органів Державної фіскальної служби України, галузевих управлінь Львівської міської ради.

З урахуванням зазначеного прогнозний обсяг доходів міського бюджету м. Львова на 2019 рік (без урахування міжбюджетних трансфертів) обрахований в сумі 6612,5 млн. грн., в тому числі: доходи загального фонду — 6232,0 млн. грн.; доходи спеціального фонду — 380,5 млн. грн., з них бюджету розвитку — 263,0 млн. грн.

У порівнянні з очікуваними надходженнями за 2018 рік, прогнозні показники загального фонду збільшені на 566,0 млн. грн., або на 10%.

Базовим джерелом наповнення загального фонду міського бюджету у 2019 році залишається податок та збір на доходи фізичних осіб, питома вага якого складає 61% до обсягу доходів загального фонду. Прогнозний обсяг надходжень цього податку становить 3798,0 млн. грн., що на 439,0 млн. грн., або 12,7% більше, ніж очікувані надходження за 2018 рік", — доповів Олег Іщук, директор департаменту фінансової політики ЛМР.

За його словам, міський бюджет міста Львова на 2019 рік за видатками сформований із застосовуванням програмно-цільового методу.

«Видатки міського бюджету м. Львова передбачаються в сумі 8092,2 млн. грн., в тому числі видатки загального фонду — 6272,1 млн. грн., спеціального фонду — 1820,1 млн. грн.

В обсязі видатків загального фонду враховано реверсну дотацію в сумі 460,6 млн. грн., видатки за рахунок освітньої субвенції — 940,9 млн. грн., за рахунок медичної субвенції — 551,0 млн. грн. Обсяги міжбюджетних трансфертів враховані у відповідності до статті 77 Бюджетного кодексу України.

При розрахунку прогнозних показників видатків міського бюджету на соціально-культурну сферу враховано соціальні стандарти, доведені листом Міністерства фінансів України від 3 серпня 2018 року № 5 110−14−21/20 720 «Про особливості складання проектів місцевих бюджетів на 2019 рік», а саме:

  • запровадження з 1 січня 2019 року мінімальної заробітної плати в розмірі 4173 гривень та посадового окладу (тарифної ставки) працівнику першого тарифного розряду Єдиної тарифної сітки в розмірі 1921 гривень. Передбачається фінансування з міського бюджету усіх видатків (крім видатків на оплату праці педагогічних працівників) по загальноосвітніх закладах; видатків на оплату комунальних послуг та енергоносіїв для закладів охорони здоров’я. В обсязі освітньої субвенції враховано видатки в сумі 33,7 млн. грн. на здобуття повної загальної середньої освіти учнями професійно-технічних навчальних закладів;
  • для розрахунку видатків на оплату комунальних послуг та енергоносіїв (КЕКВ 2270) у 2019 році установам та організаціям, які фінансуються за рахунок коштів міського бюджету м. Львова, застосовано коефіцієнт до обсягу коштів, які передбачені у бюджеті поточного року зі змінами, а саме:

Показники

Коефіцієнт

Оплата теплопостачання

1,101

Оплата водопостачання та водовідведення

1,101

Оплата електроенергії

1,1

Оплата природного газу

0,997

Оплата інших енергоносіїв

1,101

  • індекс споживчих цін (грудень до грудня попереднього року) прогнозується на рівні 7,4%.

На освіту заплановані видатки в сумі 2699,6 млн. грн.

За рахунок освітньої субвенції передбачається виплата заробітної плати педагогічним працівникам 117 загальноосвітніх шкіл, ліцеїв, гімназій та 19 профтехучилищ в загальній сумі 940,9 млн. грн. За рахунок коштів міського бюджету м. Львова буде здійснюватися утримання цих закладів, а також виплата заробітної плати іншим категоріям педагогічних працівників, спеціалістам та молодшому обслуговуючому персоналу на суму 836,5 млн. грн.

За рахунок коштів міського бюджету заплановані видатки на утримання 101 дитячого дошкільного закладу, 20 установ позашкільної освіти, 14 шкіл естетичного виховання та 20 інших установ освіти в сумі 908,9 млн. грн. Вказані видатки спрямовуються на заробітну плату з нарахуваннями працівникам освіти в сумі 1196,8 млн. грн. з врахуванням встановлених тарифних розрядів та розміру мінімальної заробітної плати на діючу штатну чисельність станом на 01.01.2019. Питома вага видатків на заробітну плату з нарахуваннями складає 68% до загальної суми видатків на рік. Видатки на харчування — 189,2 млн. грн. (9,2% у загальному обсязі видатків); енергоносії та комунальні послуги — 226,6 млн. грн. (13% у загальному обсязі видатків).

Крім того, в загальному обсязі видатків передбачено 8,8 млн. грн. на фінансування 7-ми програм в галузі освіти.

Видатки на охорону здоров’я передбачаються в сумі 841,0 млн. грн., з них за рахунок медичної субвенції з державного бюджету — 551,0 млн. грн., міського бюджету — 290,0 млн. грн.

За рахунок міського бюджету передбачаються кошти на енергоносії в сумі 65,1 млн. грн., міські програми — 32,5 млн. грн. та додаткові кошти на заробітну плату з нарахуваннями у зв’язку із незабезпеченістю міжбюджетними трансфертами в сумі 192,4 млн. грн.

В загальному обсязі видатки на заробітну плату з нарахуваннями плануються в сумі 650,5 млн. грн. Питома вага видатків на заробітну плату з нарахуваннями складає 77,3% до загальної суми видатків на галузь. Видатки на медикаменти та безкоштовні медикаменти плануються в сумі 39,6 млн. грн. (4,7% до загальної суми видатків); на харчування — 15,0 млн. грн. (1,8%). Енергоносії та комунальні послуги плануються з міського бюджету в сумі 65,1 млн. грн. (7,7% до загальної суми видатків). На інші першочергові видатки планується 38,3 млн. грн.

На соціальний захист та соціальне забезпечення передбачаються видатки в сумі 507,0 млн. грн., в тому числі на реалізацію соціальних програм у галузі сім’ї, жінок, молоді та дітей — 31,9 млн. грн.

На виплату матеріальних допомог мешканцям м. Львова передбачаються видатки у загальній сумі 159,2 млн. грн., в тому числі на реалізацію Програми захисту інтересів осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення чи у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення, а також членів сімей таких осіб — 100,0 млн. грн., Комплексної програми підтримки учасників антитерористичної операції та членів їх сімей, постраждалих учасників Революції Гідності та членів їх сімей, членів сімей Героїв Небесної Сотні — мешканців м. Львова — 9,0 млн. грн., на виконання депутатських повноважень -9,6 млн. грн.

На надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги, передбачено 1,6 млн. грн.

Видатки на місцеві пільги, що надаються мешканцям м. Львова пільгових категорій на оплату житлово-комунальних послуг передбачаються в сумі 6,4 млн. грн., в тому числі на звільнення учасників антитерористичної операції та членів їх сімей і членів сімей загиблих під час участі в АТО, від сплати за послуги з утримання будинків та прибудинкових територій незалежно від форми власності житлового фонду — 0,3 млн. грн.

На надання пільг з послуг зв`язку та інших передбачених законодавством пільг (крім пільгового перевезення громадян) з міського бюджету передбачається 6,2 млн. грн.

Видатки на компенсаційні виплати перевізникам за пільговий проїзд окремих категорій громадян пропонуються в сумі 240,4 млн. грн.:

  • компенсаційні виплати за пільговий проїзд окремих категорій автотранспортом — 61,3 млн. грн.;
  • компенсаційні виплати за пільговий проїзд окремих категорій електротранспортом — 170,0 млн. грн.;
  • компенсаційні виплати за пільговий проїзд учнів та студентів електротранспортом — 9,1 млн. грн.

Обсяг видатків на утримання Львівського міського територіального центру соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян складає 29,8 млн. грн. Видатки на заробітну плату з нарахуваннями плануються в сумі 27,2 млн. грн. з урахуванням штатної чисельності станом на 01.01.2019. На оплату комунальних послуг та енергоносіїв центру з врахуванням діючих лімітів на поточний рік передбачено 0,2 млн. грн. На придбання продуктових наборів одиноким непрацездатним громадянам до свят Великодня, Дня міста, Зелених свят, Дня святого Миколая, Дня людини похилого віку передбачається 1,4 млн. грн., на інші поточні видатки — 1,0 млн. грн.

На фінансову підтримку Центру соціальної реабілітації «Джерело» передбачено 18,5 млн. грн.

На утримання Центру надання послуг учасникам бойових дій, Центру обліку та нічного перебування бездомних громадян, Соціального готелю та Центру соціальної підтримки осіб з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування і внутрішньо переміщених осібпередбачається 12,8 млн. грн. Видатки на заробітну плату з нарахуваннями становлять 8,0 млн. грн. На оплату комунальних послуг і енергоносіїв вказаних установ передбачається 2,9 млн. грн., харчування безхатченків, які перебувають у центрі обліку та нічного перебування бездомних громадян — 0,3 млн. грн., інші поточні видатки — 1,6 млн. грн.

На фінансову підтримку 4-х громадських організацій інвалідів і ветеранів передбачається 0,2 млн. грн.

Обсяг видатків на соціальні програми у галузі сім’ї, жінок, молоді та дітей складає 31,9 млн. грн., в тому числі на:

— утримання та забезпечення діяльності Львівського міського центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді — 15,0 млн. грн. Видатки на заробітну плату з нарахуваннями плануються в сумі 13,7 млн. грн., на оплату комунальних послуг та енергоносіїв центру — 0,4 млн. грн., на інші поточні видатки центру — 0,9 млн. грн.;

— проведення соціальних програм та заходів у сфері молодіжної політики — 1,9 млн. грн.;

— утримання 6 установ дитячо-юнацьких молодіжних клубів за місцем проживання -13,5 млн. грн.;

— заходи з оздоровлення та відпочинку пільгових категорій дітей, які здійснює управління молоді та спорту — 1,2 млн. грн.;

— заходи по боротьбі з безпритульністю та бездоглядністю дітей — 0,3 млн. грн.

На культуру і мистецтво видатки обраховані в сумі 144,9 млн. грн. За рахунок вказаної суми планується утримувати 13 установ культури і мистецтва, в тому числі дві централізовані бібліотечні системи (40 філій), три музеї, шість народних домів, централізовану бухгалтерію установ культури та регіональні ландшафтні парки «Знесіння» та «Стрийський парк».

Крім цього, в проекті бюджету передбачені трансферти 12 установам, а саме на утримання п’яти театрів, трьох концертних організацій, палацу культури ім. Г. Хоткевича, культурно-мистецького центру «Супутник» та «Львівського кіноцентру» в сумі 62,0 млн. грн.

Видатки на заробітну плату з нарахуваннями передбачені в сумі 54,8 млн. грн., на енергоносії та комунальні послуги — 6,0 млн. грн., інші першочергові видатки — 7,2 млн. грн.

На проведення інших заходів передбачено 14,9 млн. грн., з них:

  • для проведення загальноміських заходів — 11,5 млн. грн.;
  • на виплату премій кращим працівникам культури — 0,4 млн. грн.;
  • на виплату премій кращим музейним працівникам — 0,2 млн. грн.;
  • відзначення менеджерів міждисциплінарних проектів у сфері культури — 0,2 млн. грн.;
  • на виплату літературної премії — 2,6 млн. грн.

На фізичну культуру і спорт планується виділити 77,7 млн. грн.

У міському бюджеті передбачаються видатки на утримання та навчально-тренувальну роботу 11 дитячо-юнацьких спортивних шкіл в сумі 31,1 млн. грн, на фінансову підтримку спортивних споруд ЛКП «Спортресурс» — 3,3 млн. грн. Крім цього, плануються видатки на утримання Львівського комунального закладу «Клуб ігрових видів спорту» в сумі 10,7 млн. грн, проведення навчально-тренувальних зборів та змагань, на програми та заходи з фізичної культури і спорту — 11,2 млн. грн., надання фінансової підтримки громадським організаціям фізкультурно-спортивного спрямування — 3,2 млн. грн, надання стипендій талановитим спортсменам та тренерам, разова грошова винагорода спортивним тренерам, які працюють з дітьми та молоддю — 4,2 млн. грн.

Видатки на житлово-комунальне господарство пропонуються в сумі 472,4 млн. грн.

З вказаних видатків на поточний ремонт житлового фонду передбачено 78,3 млн. грн., які будуть спрямовані районним адміністраціям на роботи з поточного ремонту житлового фонду в сумі 78,0 млн. грн., а також підтримку створення ОСББ та обстеження ліфтів — 0,3 млн. грн.

Видатки на благоустрій міста в сумі 382,0 млн. грн. пропонується
спрямувати на:

  • санітарне прибирання, поточний ремонт та утримання доріг, озеленення — 300,5 млн. грн.
  • вуличне освітлення — 38,5 млн. грн.;
  • обслуговування систем вуличного освітлення — 15,6 млн. грн.;
  • поточний ремонт та обслуговування обладнання диспетчерського

зв’язку — 4,9 млн. грн.;

  • виконання робіт ЛКП «Лев» — 3,2 млн. грн.;
  • співфінансування громадських робіт — 0,4 млн. грн.;
  • захоронення невідомих та безрідних — 0,3 млн. грн.;
  • прибирання кладовищ — 2,7 млн. грн.;
  • утримання парків — 15,8 млн. грн.;
  • послуги з утримання художнього освітлення телевежі — 0,1 млн. грн.

На відшкодування втрат ЛМКП «Львівводоканал» за надані послуги з водопостачання населенню, яке проживає в зоні депресійної лійки, передбачено 8,5 млн. грн. та на відшкодування вартості за надані послуги з водопостачання населенню, яке проживає у зоні шкідливого впливу Грибовицького сміттєзвалища — 0,7 млн. грн.

Видатки на обслуговування пільгових кредитів наданих молодим сім’ям та одиноким молодим громадянам — 0,8 млн. грн.

Видатки на іншу діяльність у сфері житлово-комунального господарства в сумі 2,1 млн. грн. пропонується скерувати на:

  • програму «Стратегія поводження з твердими побутовими відходами» — 0,2 млн. грн.;
  • програму забезпечення, реалізації та створення умов для здійснення права безоплатної передачі громадянам квартир (будинків), житлових приміщень у гуртожитках — 1,1 млн. грн.;
  • облаштування новорічної ялинки перед театром опери та балету ім. С. Крушельницької та кінопалацом ім. Довженка — 0,26 млн. грн.;
  • виконання рішень судів — 0,26 млн. грн.;
  • оплату послуг з видачі сертифікатів у разі прийняття в експлуатацію закінченого будівництва — 0,1 млн. грн.;
  • відшкодування притулкам втрат від утримання тварин — 0,2 млн. грн.

Видатки на транспорт та дорожнє господарство у 2019 році плануються в сумі 5,3 млн. грн. на виконання робіт з експлуатації світлофорних об’єктів та оплату електроенергії світлофорів.

Видатки на засоби масової інформації плануються в сумі 0,5 млн. грн. на підтримку україномовного книговидання.

На заходи із землеустрою передбачено 1,5 млн. грн. на виготовлення документації з експертно-грошової оцінки земельних ділянок під приватизованими об’єктами нерухомості, виготовлення проектів землеустрою, проведення інвентаризації земель.

На проектування, реставрацію та охорону пам'яток архітектури передбачено 0,6 млн. грн.

Видатки на програми і заходи, пов’язані з економічною діяльністю плануються в сумі 22,6 млн. грн., в тому числі:

— видатки на відшкодування частини кредитів, отриманих ОСББ та ЖБК на заходи з енергозбереження — 7,6 млн. грн.;

— на підтримку малого і середнього підприємництва — 3,0 млн. грн.,

— на заходи з підтримки туризму у м. Львові — 5,8 млн. грн.,

— на заходи, пов’язані з проведенням приватизації комунального майна та наданням в оренду нежитлових приміщень — 2,0 млн. грн.,

— членські внески до асоціацій органів місцевого самоврядування — 0,7 млн. грн.,

а також видатки на програми:

Видатки за ТПКВКМБ 7693 «Інші заходи, пов'язані з економічною діяльністю»:

(тис. грн.)

№№ з/п

Видатки бюджету

Міський бюджет на 2018 рік зі змінами

Передбачено у міському бюджеті

м. Львова

на 2019 рік

Всього

2877,1

3520,0

1

Програма підготовки та реалізації грантових проектів з залучення коштів Європейського Союзу

74,6

700,1

2

Програма організації і проведення громадських та інших робіт тимчасового характеру у м. Львові

680,5

730,9

3

Програми підтримки заходів з енергозбереження

107,0

89,0

4

Програма сприяння залученню інвестицій до м. Львова

2015,0

2000,0

Видатки на обслуговування внутрішнього боргу плануються в сумі 80,0 млн. грн., у тому числі на обслуговування діючої позики 2014 року від Північної Екологічної Фінансової Корпорації (НЕФКО) та сплату відсоткового доходу по випуску облігацій серії G та H згідно проспекту емісії облігацій внутрішніх місцевих позик, щодо яких прийнято у 2018 році рішення про публічне розміщення.

Видатки на функціонування органів управління обчислені на затверджену чисельність працівників виконавчих органів Львівської міської ради виходячи з чинних умов оплати праці, з урахуванням потреби у видатках для оплати за енергоносії та послуги з утримання апарату управління, і становлять 478,7 млн. грн.

Видатки за КТПКВКМБ 0180 «Інша діяльність у сфері державного управління» пропонуються в таких розмірах:

(тис. грн.)

№ № з/п

Видатки бюджету

Міський бюджет на 2018 рік зі змінами

Передбачено у проекті міського бюджету

на 2019 рік

Всього:

32 076,4

36 009,6

1

Програма ЛІСОІ

1183,2

1270,8

2

Програма надання фінансової підтримки громадським організаціям та реалізація соціально-культурних проектів

1065,7

1138,0

3

Програма популяризації громадського бюджету м. Львова та інших механізмів участі мешканців у місцевому самоврядуванні на 2017−2020 роки

218,4

234,6

4

Міська загальноукраїнська та міжнародна програма промоції

2227,5

2392,3

5

Програма висвітлення діяльності міської ради, її виконавчих органів і посадових осіб у засобах масової інформації

1160,0

1245,9

6

Програма з організації зовнішніх зв'язків Львівської міської ради

983,7

1056,5

7

Видатки на виконання рішень судів

17 535,3

20 100,0

8

Програма організації підтримки та реалізації стратегічних ініціатив і підготовки проектів розвитку міста Львова на 2017−2019 роки

4960,0

5615,0

9

Видатки на утримання комунальної установи Львівської міської ради «Трудовий архів»

983,3

1022,0

10

Програма цифрового перетворення міста Львова на 2016−2020 роки

556,7

597,9

11

Програма навчання та підготовки посадових осіб Львівської міської ради

800,0

859,2

12

Видатки для сплати вступних та членських внесків в асоціації міст України, міжнародні асоціації та інші

402,6

432,4

13

Програма залучення фахівців, експертів до розгляду та участі у вирішенні питань, що належать до повноважень Львівської міської ради

0,0

45,0

Для надання пільгових кредитів молодим сім’ям та одиноким молодим громадянам на будівництво (придбання житла) із загального фонду передбачено 11,4 млн. грн. Крім цього, за рахунок повернення раніше наданих кредитів у спеціальному фонді передбачено надання кредитів молодим сім’ям та одиноким молодим громадянам на будівництво (придбання житла) в сумі 1,2 млн. грн.

Резервний фонд міського бюджету встановлений в сумі 50,0 млн. грн.

У спеціальному фонді міського бюджету передбачені видатки бюджету розвитку в сумі 1702,6 млн. грн. (в тому числі 1440,5 млн. грн. — за рахунок коштів, що передаються із загального фонду до бюджету розвитку), видатки фонду охорони навколишнього природного середовища в сумі 2,7 млн. грн. та видатки за рахунок власних надходжень бюджетних установ в сумі 114,8 млн. грн.

Джерела фінансування

У 2019 році планується повернення позик діючих зовнішніх кредитів НЕФКО в сумі 0,9 млн. грн. У кредитуванні передбачені кошти на платежі, пов’язані з виконанням гарантійних зобов’язань шляхом надання кредитів комунальним підприємствам на виконання гарантійних зобов’язань за міжнародними кредитними угодами в сумі 17,3 млн. грн.

Крім цього, у видатках бюджету розвитку передбачені кошти на поповнення статутного капіталу комунальних підприємств на виконання гарантійних зобов’язань з платежів за міжнародними кредитними угодами в сумі 455,0 млн. грн", — йдеться у пояснювальній записці.

Згідно прийнятої ухвали міська рада ухвалила на 2019 рік:

— доходи міського бюджету у сумі 8 104 460 200 гривень, у тому числі доходи загального фонду міського бюджету — 7 723 972 300 гривень та доходи спеціального фонду міського бюджету — 380 487 900 гривень, у тому числі бюджету розвитку — 263 000 000 гривень;

— видатки міського бюджету у сумі 8 092 160 200 гривень, у тому числі видатки загального фонду міського бюджету — 6 272 084 300 гривень та видатки спеціального фонду міського бюджету — 1 820 075 900 гривень;

— повернення кредитів до міського бюджету у сумі 18 509 730 гривень, у тому числі повернення кредитів до спеціального фонду міського бюджету — 18 509 730 гривень;

— надання кредитів з міського бюджету у сумі 29 909 730 гривень, у тому числі надання кредитів із загального фонду міського бюджету — 11 400 000 гривень та надання кредитів із спеціального фонду міського бюджету — 18 509 730 гривень;

— профіцит за загальним фондом міського бюджету у сумі 1 440 488 000 гривень;

— дефіцит за спеціальним фондом міського бюджету у сумі 1 439 588 000 гривень;

— оборотний залишок бюджетних коштів міського бюджету у розмірі 10 000 000 гривень;

— резервний фонд міського бюджету у розмірі 50 000 000 гривень.

Також затверджено бюджетні призначення головним розпорядникам коштів міського бюджету на 2019 рік у розрізі відповідальних виконавців за бюджетними програмами; затверджено міжбюджетні трансферти; перелік об’єктів, фінансування яких буде здійснюватися за рахунок коштів бюджету розвитку; розподіл витрат міського бюджету на реалізацію місцевих (регіональних) програм.

Ухвалою також визначено на 31 грудня 2019 року граничний обсяг місцевого боргу у сумі 440 000 000 гривень та граничний обсяг гарантованого місцевого боргу у сумі 3 309 600 000 гривень.

Також встановлено що у 2019 році місцеві гарантії у сумі 590 000 000 гривень можуть надаватись:

1) згідно з ухвалами міської ради для реалізації інвестиційних, інноваційних та інших проектів розвитку міста;

2) без надання майнового або іншого забезпечення комунальним підприємствам, майно яких є комунальною власністю громади м. Львова.

Визначено на 2019 рік відповідно до статті 55 Бюджетного кодексу України захищеними видатками міського бюджету видатки загального фонду на:

— оплату праці працівників бюджетних установ;

— нарахування на заробітну плату;

— придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів;

— забезпечення продуктами харчування;

— оплату комунальних послуг та енергоносіїв;

— обслуговування боргу міського бюджету м. Львова у частині виплати відсотків за зобов’язаннями та оплати послуг по них;

— поточні трансферти населенню;

— поточні трансферти місцевим бюджетам.

Згідно з прийнятою ухвалою, відповідно до статті 73 Бюджетного кодексу України надано право департаменту фінансової політики та управлінню фінансів департаменту фінансової політики отримувати у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, позики на покриття тимчасових касових розривів, що виникають за загальним фондом та бюджетом розвитку місцевих бюджетів, у фінансових установах на строк до трьох місяців у межах поточного бюджетного періоду, у виняткових випадках за рішенням Кабінету Міністрів України — у межах поточного бюджетного періоду.

При наявності тимчасово вільних коштів на рахунках міського бюджету м. Львова надано право департаменту фінансової політики та управлінню фінансів департаменту фінансової політики проводити розміщення у 2019 році тимчасово вільних коштів міського бюджету м. Львова на вкладних (депозитних) рахунках в установах банків з рахунків міського бюджету, відкритих в органах Державної казначейської служби України.

Здійснювати у 2019 році обслуговування коштів міського бюджету м. Львова в установах банків державного сектору:

— у частині бюджету розвитку, у тому числі за рахунок коштів, що передаються із загального до спеціального фонду (бюджету розвитку);

— у частині власних надходжень бюджетних установ за рішенням керівника установи.

Ухвала надала право виконавчому комітету Львівської міської ради здійснювати перерозподіл видатків, що веде до збільшення затверджених бюджетних призначень головних розпорядників коштів міського бюджету м. Львова у межах загального та спеціального фондів, окрім власних надходжень бюджетних установ, на загальну суму до 500,0 тис. грн. за погодженням з постійною комісією фінансів та планування бюджету.

Відповідно виконавчому комітету необхідно подати до 01.03.2019 у встановленому порядку міській раді на затвердження переліки об’єктів, фінансування яких буде здійснено за рахунок нерозподілених видатків та залишку коштів спеціального фонду міського бюджету м. Львова на 01.01.2019 та проекти місцевих програм відповідно до статті 91 Бюджетного кодексу України.

Ухвалу прийнято з правками, озвученими головою комісії фінансів і планування бюджету Вікторією Довжик.

«Перша правка щодо збільшення допомоги, яку ми усі маємо на виконання депутатських повноважень, була пропозиція підтримана колегами збільшити зі 150 до 200 тис. грн за рахунок відповідного зменшення матеріальної допомоги мешканцям міста. Тобто загальна сума коштів, яка іде на соціальні заходи не зменшується лише здійснюється перерозподіл частини коштів між двома видами допомог.

Друга правка — щодо внесення змін до Додатку 6 міського бюджету, а саме:

  • поповнення статутного капіталу ЛКП «Зелене місто» на 20 млн. грн;
  • реконструкція пл. Двірцевої-Чернівецької — 65 млн. грн;
  • реконструкція вул. Замарстинівська — 50 млн. грн;
  • поповнення статутного капіталу ЛКП «Львівавтодор» для погашення заборгованості — 45 млн. грн;
  • поповнення статутного капіталу ЛКП «Муніципальна варта» — 15 млн. грн;
  • субвенція м. Винники — 27 млн. грн;
  • субвенція смт. Брюховичі — 10 млн. грн;
  • реконструкція вул. Шевченка — 20 млн. грн;
  • закупівля мультитач панелей на умовах фінансового лізингу — 3 млн. грн;
  • закупівля рухомого складу на умовах фінансового лізингу — 100 млн. грн;
  • поповнення статутного капіталу ЛКП «Збиранка» — 10 млн. грн;
  • поповнення статутного капіталу ЛМКП «Львівводоканал» — 30 млн. грн.

І третя пропозиція нашої комісії передбачити у бюджеті кошти в розмірі 1 млн. грн для проведення аудиту львівських комунальних підприємств за рахунок зменшення передачі коштів у бюджет розвитку м. Львова", — доповіла Вікторія Довжик.

Також прозвучала пропозиція передбачити у бюджеті 6 млн. грн на реалізацію Програми «Львів науковий».

Ухвала набирає чинності з 01.01.2019 р.

відео Андрій Андрух

додатки