Міські служби опрацювали усі звернення мешканців, які надійшли на «Гарячу лінію міста Львова»

  • 01.08.2018, 14:59
  • 744
  • Марія Демчина
Як повідомила директор департаменту адміністративних послуг Львівської міської ради Валентини Бартошик, станом на сьогодні усі звернення, які надійшли від мешканців на «Гарячу лінію міста Львова», опрацьовані міськими службами — районними адміністраціями, комунальними підприємствами, департаментами та управліннями міської ради. В роботі залишається лише незначна кількість звернень, що стосуються роботи ПАТ «Львівобленерго», компаній, які обслуговують ліфти, та інших структур.

«Кількість звернень на Гарячій лінії значно зросла, є велика довіра до роботи служб міста. Зараз маємо дуже добрі показники: по всіх міських службах є стовідсоткове, якісне опрацювання звернень. Всі підрозділи дуже активно і оперативно реагують на звернення. В роботі залишається до 10% звернень, що стосуються питань ПАТ „Львівобленерго“, компаній, які обслуговують ліфти тощо. Але з ними маємо співпрацю, і ці звернення, надіємось, будуть опрацьовані найближчим часом. Адже питання, яке порушує мешканець, завжди є в роботі», — каже Валентина Бартошик, директор департаменту адміністративних послуг Львівської міської ради.

З її слів, за останній місяць найчастіше львів’яни зверталися на «Гарячу лінію» з такими питаннями, як аварійна ситуація з системою електропостачання у житловому будинку, відсутність подачі холодної води та несправностей ліфтів у житлових будинках. Також часто зверталися і щодо порушення графіку руху громадського транспорту та щодо вибоїн в асфальтовому покритті проїзної частини.

На «Гарячій лінії міста Львова» нагадують, що цілодобово та без модерації мешканець може надіслати звернення через мобільний додаток «1580 Львів», або ж зателефонувати на 15−80 (це можна зробити також з мобільного) чи залишити звернення на Facebook-сторінці «Гарячої лінії міста Львова».

Додамо, що торік модернізували «Гарячу лінію» та створили портал муніципальних оголошень http://1580.lviv.ua/, а короткий номер 15−80 став безкоштовним з мобільного для абонентів операторів «Vodafone», «Lifecell» та «Київстар». Також цього року «Гаряча лінія» запрацювала у м. Винники, смт. Брюховичі та смт. Рудно. Окрім цього, для «Гарячої лінії» встановили мобільний додаток.