За останній місяць «Гаряча лінія міста Львова» прийняла понад 9,6 тис. звернень від мешканців

Уже понад 10 років львів’яни мають змогу в будь-який час доби звертатися на «Гарячу лінію міста Львова» та отримувати оперативну і кваліфіковану допомогу, консультації щодо роботи міських служб. За останній місяць — з 2 вересня до 2 жовтня, «Гаряча лінія» прийняла від мешканців понад 9,6 тисяч звернень. На цьому наголосила директор міського департаменту адміністративних послуг Валентина Бартошик.

Так, за останній місяць найчастіше львів’яни зверталися на «Гарячу лінію міста Львова» щодо несправностей ліфтів у житлових будинках, аварійних ситуацій із системою електропостачання у житлових будинках, відсутності подачі холодної води у житлових будинках, прориви водопровідних мереж, а також порушення графіку руху громадського транспорту.

На «Гарячій лінії міста Львова» нагадують, що цілодобово та без модерації мешканець може надіслати звернення через мобільний додаток «1580 Львів», або ж зателефонувати на 15−80 (це можна зробити також з мобільного) чи залишити звернення на Facebook-сторінці «Гарячої лінії міста Львова».

Додамо, що торік модернізували «Гарячу лінію» та створили портал муніципальних оголошень http://1580.lviv.ua/, а короткий номер 15−80 став безкоштовним з мобільного для абонентів операторів «Vodafone», «Lifecell» та «Київстар». Також цього року «Гаряча лінія» запрацювала у м. Винники, смт. Брюховичі та смт. Рудно. Окрім цього, для «Гарячої лінії» встановили мобільний додаток.