«Гаряча лінія» Львова припинила співпрацю з ПП «Компанія Астра»
- Пресслужба ЛМР
«Якість та оперативність виконання робіт є першочерговим для підприємств, які хочуть співпрацювати з Львівською міською радою, тому місто співпрацює тільки з відповідальними надавачами послуг з обслуговування мешканців», — наголосили в управлінні інформаційних послуг.
Відтак, мешканці, які отримують послуги ПП «Компанія Астра», мають безпосередньо звертатися у компанію, якщо мають скарги чи пропозиції до їхньої роботи.
Додатково зазначимо, що середня тривалість роботи по неаварійному зверненню щодо ліфтів становить 48 годин. Тоді як «Компанія Астра» у 2020 році опрацювала менше 200 звернень із середньою тривалістю розгляду більше 300 годин.
До слова, упродовж 2020 року на «Гарячій лінії» Львова зареєстрували понад 6500 звернень щодо роботи ліфтів