Упродовж трьох років у Львові активно функціонує Фейсбук-група «Гарячої лінії» міста
- Пресслужба ЛМР
«Львів'яни залишили в групі понад 700 тисяч коментарів та зробили близько 3 мільйона „лайків“ чи „перепостів“. Мешканців небайдужі та активні, тому група жива і ефективна. Це незаперечний показник довіри людей. Щотижня до групи долучаються сотні нових учасників, щодня надходять десятки звернень. Все відбувається публічно та в режимі онлайн», — розповіла директор департаменту адміністративних послуг ЛМР Валентина Бартошик.
За три роки львів'яни надіслали у групу понад 50 тисяч звернень. Водночас, Фейсбук-група надає мешканцям міста інформаційні послуги. Лише минулого року та в січні 2021-го в ній було розміщено понад 2 тисяч різнопланових оголошень із життя міста, загальне охоплення яких становило понад 15 млн користувачів цільової авдиторії.
«Перевагою оголошень у соцмережі є можливість для мешканців висловити свою позицію в коментарях. Львівська міська рада завжди відкрита для діалогу та пошуку спільних рішень. Головне, щоб розмова була конструктивною», — відзначив директор департаменту «Адміністрація міського голови» ЛМР Євген Бойко.
За останні три роки «Гаряча лінія» міста Львова суттєво розширила можливість комунікації з мешканцями за допомогою електронних ресурсів. Окрім Фейсбук-групи «Гарячої лінії» міста, львів'яни можуть залишати звернення через мобільний додаток «Львів 1580» для Android та iOS, а також через портал 1580.lviv.ua. Активно працює кол-центр 15−80, телефонні дзвінки цілодобово приймають також з мобільних телефонів.