Цього року до Фейсбук-групи «Гарячої лінії міста» долучились близько 10 тисяч активних львів`ян

  • 05.05.2021, 13:50
  • 1415
  • Пресслужба ЛМР
Все більше мешканців використовують соцмережі для комунікації з владою міста та комунальними службами. Так, від початку цього року Фейсбук-група «Гарячої лінії міста» Львова зросла на 10 тисяч учасників. Львів’яни не лише скеровують звернення, але й отримують актуальну інформацію з життя міста, обговорюють важливі та цікаві для себе питання.

«Кількість учасників Фейсбук-групи зросла майже до 90 тисяч, лише цього року близько 10 тисяч активних львів’ян долучились до нас. Якщо врахувати формат групи, то йдеться, здебільшого, про мешканців одного міста, які мають власну сторінку у Фейсбуці. Тож така значна кількість учасників і динаміка її росту вражає», - розповів головний спеціаліст відділу «Гаряча лінія міста» Андрій Толстой.

На «Гарячій лінії» пояснюють секрет успіху активністю львів`ян. Так, лише в цьому році учасники групи залишили 114 тисяч коментарів та понад 612 тисяч реакцій у вигляді «лайків» та «перепостів». Водночас, щодня в групу надходять десятки звернень, які опрацьовують в режимі онлайн, а відповіді у більшості випадків надають з фотофіксацією.

«Секрет нашого успіху простий – це група львів`ян. Пишуть звернення та коментують львів`яни. Адміністратор групи виконує здебільшого роль модератора, стежить, щоб не було грубих порушень правил групи та фільтрує звернення, аби вони відповідали формату групи, тобто були сформовані так, аби виконавець міг взяти їх до розгляду. Ну і, звісно, ми постимо оголошення – за півроку їх було понад 530, і надаємо проміжні та остаточні відповіді на звернення. А все решта – це думки, позиція та враження мешканців міста», -  зазначив Андрій Толстой.

На «Гарячій лінії» наголошують, що за останні місяці якісно зросла кількість належно оформлених звернень, хоча бувають і напружені ситуації.

«Ми не мобільний додаток, а соцмережа, тому в групу інколи попадають кумедні або гострі по тематиці звернення, які викликають бурхливу реакцію під час обговорення. Ми, в значній мірі, є дзеркалом громади, її досягнень та слабких сторін. Також не варто дивуватись кількості проблематики у групі. Гаряча лінія більше схожа на лікарню, до неї звертаються, коли погано, тому нам дуже приємно, коли мешканцю вдається вирішити те чи інше питання після звернення до нас», - розповіли на «Гарячій лінії міста».

Окрім Фейсбук-групи «Гарячої лінії», львів'яни можуть залишати звернення на через мобільний додаток «Львів 1580» для Android та iOS, а також через портал 1580.lviv.ua. Цілодобово працює кол-центр 15−80, дзвінки приймаються також з мобільних телефонів.