«Гаряча лінія» Львова запустила бот «1580 Львів»
- Пресслужба ЛМР
![](/img/843x500/7/-e6fc07cb.jpg)
«Отримати персональну інформацію про роботи служб за своєю адресою можна у два кліки, а ще – купу всього потрібного. Приєднуйтеся та діліться з друзями. Разом дбаємо про життя нашого міста», - зазначила директорка міського департаменту адміністративних послуг Валентини Бартошик.
Долучитись до боту можна за посиланням: https://t.me/Lviv1580bot
У боті «Гарячої лінії» міста можна:
- подати звернення;
- відстежити інформацію про результат розгляду свого звернення;
- переглянути інформацію на карті звернень;
- оперативно отримувати сповіщення про проведення планових та аварійних робіт в місті та багато іншого;
- дізнатись інформацію про найближче укриття тощо.
Нагадаємо, «Гаряча лінія» Львова працює цілодобово без вихідних. Телефон – 1580 (дзвінки безкоштовні). Також залишати звернення можна у Facebook-групі «Гарячої лінії», у мобільному додатку «Львів 1580» для Android та iOS, а також на порталі 1580.lviv.ua. Більше інформації – тут.