«Гаряча лінія» Львова запустила бот «1580 Львів»

  • 18.10.2022, 17:26
  • 9157
  • Пресслужба ЛМР
Львівська мерія запровадила ще один сервіс для львів’ян, які звикли мати миттєвий доступ до інформації. Це @Lviv1580bot.

«Отримати персональну інформацію про роботи служб за своєю адресою можна у два кліки, а ще – купу всього потрібного. Приєднуйтеся та діліться з друзями. Разом дбаємо про життя нашого міста», - зазначила директорка міського департаменту адміністративних послуг Валентини Бартошик.

Долучитись до боту можна за посиланням: https://t.me/Lviv1580bot

У боті «Гарячої лінії» міста можна:

  • подати звернення;
  • відстежити інформацію про результат розгляду свого звернення;
  • переглянути інформацію на карті звернень;
  • оперативно отримувати сповіщення про проведення планових та аварійних робіт в місті та багато іншого;
  • дізнатись інформацію про найближче укриття тощо.

Нагадаємо, «Гаряча лінія» Львова працює цілодобово без вихідних. Телефон – 1580 (дзвінки безкоштовні). Також залишати звернення можна у Facebook-групі «Гарячої лінії», у мобільному додатку «Львів 1580» для Android та iOS, а також на порталі 1580.lviv.ua. Більше інформації – тут.