Звернення на «Гарячу лінію» Львова можна подати через чат-бот

  • 21.11.2022, 10:51
  • Пресслужба ЛМР
Львівська мерія запровадила ще один сервіс для львів’ян, які звикли мати миттєвий доступ до інформації. Це @Lviv1580bot. Тут можна подати звернення та відстежити інформацію про результат, швидко отримати сповіщення про планові та аварійні роботи у місті, дізнатись про найближче укриття тощо.

«Ми дуже хочемо, щоб мешканці могли швидко знаходити потрібну інформацію, запитувати й вирішувати проблемні питання. Завдяки боту, отримати персональну інформацію про роботи служб за своєю адресою можна у два кліки, а ще – купу всього потрібного. Приєднуйтеся та діліться з друзями», – зазначила директорка міського департаменту адміністративних послуг Валентина Бартошик.

Бот доступний тут: https://t.me/Lviv1580bot

У боті «Гарячої лінії» міста можна:

·       подати звернення;

·       відстежити інформацію про результат розгляду свого звернення;

·       переглянути інформацію на карті звернень;

·       швидко отримувати сповіщення про проведення планових та аварійних робіт й багато іншого;

·       дізнатись інформацію про найближче укриття тощо.

Нагадаємо, «Гаряча лінія» Львова працює цілодобово без вихідних. Телефон – 1580 (дзвінки безкоштовні). Також залишати звернення можна у Facebook-групі «Гарячої лінії», у мобільному додатку «Львів 1580» для Android та iOS, а також на порталі 1580.lviv.ua. Більше інформації – тут.