117,5 тис. учасників та 112 тис. звернень: Facebook-групі «Гаряча лінія міста» Львова виповнилось 7 років

  • 04.02.2025, 12:04
  • 164
  • Пресслужба ЛМР
Відділ «Гаряча лінія міста» Львова комунікує з мешканцями у Facebook вже повних сім років. Група нараховує 117,5 тисяч учасників, які скерували близько 112 тисяч звернень. Мешканці міста продовжують активно використовувати цей сервіс комунікації з владою та комунальними установами, надсилаючи звернення, обговорюючи в коментарях важливі для них питання. За час існування групи її охоплення становить 54 мільйони користувачів.

«Кожен день адмін фейсбук-групи «Гарячої лінії міста» опрацьовує десятки звернень, виконуючи роботу посередника між мешканцем та виконавцем. Потрібно не лише правильно ідентифікувати та скерувати звернення, але й значною мірою виконувати функцію контролю за його виконанням. А також відслідковувати реакцію заявника і моніторити коментарі дописувачів задля покращення ефективності роботи. Враховуючи особливості функціоналу мережі Фейсбук, робити це непросто. Однак, ми стараємося, і для нас важлива вчасна комунікація та оперативне реагування», — розповів провідний спеціаліст департаменту гуманітарної політики Назар Кушнір.

На «Гарячій лінії міста» особливо відзначають активність учасників Facebook-групи. Так, за сім років її існування, мешканці написали близько 1,5 млн коментарів, залишили майже 7 млн реакцій – «лайків» та «перепостів».

У топі звернень і надалі залишаються ремонти доріг і тротуарів, графіки руху громадського транспорту, благоустрій прибудинкових територій, дитячих майданчиків тощо. Особливо минулого року мешканці стали активними у зверненнях щодо неналежного паркування та покинутих авто.

«Те, що група продовжує зростати та активно функціонує вже сім років, свідчить про її ефективність та затребуваність львів’янами. Це живий ресурс, який об’єднує неймовірну творчу енергетику наших мешканців і допомагає ставати всім нам кращими. За ці сім років завдяки ньому зроблено неймовірно багато корисного. Отож, заохочую мешканців ще активніше використовувати цей потужний інструмент, з допомогою якого вони можуть, зокрема, надавати пропозиції щодо благоустрою та спільно з нами зробити наше місто кращим та комфортнішим для проживання», — наголосила директорка департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради Валентина Бартошик.

Учасники Facebook-групи також дізнаються про важливі події та ініціативи в житті громади міста та активно обговорюють їх. За час існування групи в ній було розміщено близько 4,2 тис. оголошень. Загалом же охоплення аудиторії за час існування групи сягнуло 54 млн переглядів. Щодо статистики відвідуваності групи, дві третини її учасників — жінки, а щодо вікової категорії, то це учасники, віком 25-54 роки.

«Можна впевнено сказати, що Facebook-група «Гарячої лінії міста» стала основним комунікативним майданчиком у соціальних мережах. На початках у багатьох виникав сумнів: що з того вийде? Адже ресурсу з подібним функціоналом досі не має жодне місто в Україні. Окрім того, здавалося не виправданим, щоби влада сама на себе викликала вогонь критики. Однак позиція міського голови була непохитною — якщо це допоможе покращити роботу комунальних служб і полегшить комунікацію мешканців із владою, Facebook-група буде працювати. Як показав час, він був абсолютно правий. І ми вдячні всім небайдужим мешканцям, комунальникам і працівникам гарячої лінії за те, що разом вони роблять наше місто ще кращим», - зазначив керуючий справами виконавчого комітету Львівської міської ради Євген Бойко.

Кожен мешканець Львівської громади також може звернутися на «Гарячу лінію міста»: зателефонувати на 15-80, залишивши звернення через мобільний застосунок «Львів 1580» для Android та iOS, або ж через чат-бот чи інтернет-портал.

На «Гарячій лінії міста» зазначають, що жорсткої цензури в групі немає, проте від її учасників очікують дотримання правил групи, які мають винятково практичне застосування. Зокрема, повідомлення має відповідати тематиці групи та формату соцмережі, а також бути подано коректно: чітко вказана адреса та суть звернення, дотримана культура мовлення, актуальне фото. Також у групі категорично заборонений спам, тролинг, флуд та флейм, лайлива мова та приниження чи образи інших людей.