В УКУ створили чатбот, який надає юридичну допомогу з питань кредитів

  • 05.10.2020, 15:06
  • 1445
  • Пресслужба ЛМР
Чатбот «Клініцист ЮрКо» — проект Юридичної клініки Школи права Українського католицького університету. Поспілкуватися з ботом можна у Facebook, Viber та Telegram.

Ідея створити такого бота виникла під час реалізації проекту «Захист прав споживачів та безкоштовна правова допомога споживачам фінансових послуг» за підтримки проекту USAID «Трансформація фінансового сектору». Технічну роботу виконала команда юридичних інженерів Bot & Partners.

«З лютого Юрклініка Школи права УКУ почала надавати безкоштовну юридичну допомогу з фінансових питань. За цей період найбільше до нас зверталися через проблеми з кредитами, — розповіла Христина Ковцун, менеджерка Юридичної клініки Школи права УКУ. — Тому ми зібрали найпоширеніші питання, які виникали у наших клієнтів, і створили бот, який допомагатиме у вирішенні цих проблем».

«Клініцист ЮрКо» розповість: що потрібно знати перед тим, як брати кредит, та на що звернути увагу, якщо Ви все ж таки наважилися на це; де перевірити інформацію про компанію, яка надає позику; як дізнатися про розмір свого кредиту та перевірити чи дійсно він ваш; як реагувати на погрози колекторів і куди звертатися якщо Вам погрожують; яку заяву подати, щоб Вам не нараховували штраф та пеню під час карантину.

Щоб отримати консультацію «ЮрКа», пишіть на Facebook https://www.facebook.com/ucuclinicbot/ або Viber https://pipe.bot/viber/10488 або Telegram @ucuclinicbot.

Як зазначила Христина Ковцун, бот надає допомогу із найпоширеніших питань. За індивідуальними безкоштовними консультаціями з більш складних питань, варто звернутися до Юридичної клініки. Графік роботи: середа 09:00 — 18:00; четвер, п’ятниця: 09:00 — 14:00. Адреса: вул. Свєнціцького, 17, ауд. 127. Прийом здійснюють за попереднім записом у Viber, WhatsApp, Telegram: (063) 479 75 76. В умовах карантину, консультують онлайн: legalclinic@ucu.edu.ua.