Соціальні служби Львова за тиждень роздали продуктів та засобів гігієни понад 240 мешканцям міста

  • 28.03.2020, 12:04
  • 2362
  • Христина Процак
Соціальні служби Львова працюють, аби найбільш потребуючі мешканці Львова отримали допомогу, як у вигляді консультацій через дзвінки на гарячу лінію міста, так і в найбільш потрібних продуктах харчування та засобах гігієни. Відтак, за тиждень для 244 сімей надано набори з продуктами харчування та засобами гігієни. На гарячій лінії прийнято 470 дзвінків.

фото Роман Балук

Психологічна підтримка

У період карантину багато людей потребують психологічної допомоги: її готові надати психологи, які працюють у Львівському міському територіальному центрі та Центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.

«Карантин — це певні обмеження, страх, хвилювання, які викликають панічні стани у людей. Тому дуже важливо, щоб люди, які це відчують, мали можливість отримати консультації фахівця. І вони таку консультацію отримують», — розповіла Галина Слічна, заступниця міського голови з гуманітарних питань, керівниця штабу прийняття оперативних рішень в умовах загрози епідемії коронавірусної інфекції Covid-19 у м. Львові.

Одна із найбільш вразливих категорій — самотні люди похилого віку: відповідно їм найбільше потрібна підтримка.

«Психолог Львівського міського територіального центру, власне, працює з літніми львів’янами, які перебувають на обліку установи. Психолог працює дистанційно, надає консультації виключно телефоном.

Крім того, постійно спілкуються з літніми львів’янами і соціальні працівники. Якщо вони бачать, що людина потребує фахової консультації, то додатково рекомендують їй звернутись до психолога терцентру.

Люди поважного віку залюбки спілкуються, розповідають, що їх хвилює в цей момент, психолог зі свого боку намагається підтримати, розрадити та заспокоїти", — додала Галина Слічна.

Психологічну підтримку у Центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді надають 2 фахівці. Скористатись їх послугами можуть усі, хто цього потребує. Щоб отримати консультацію, потрібно лише зателефонувати на «гарячу лінію», яка діє при установі (тел.: 0−800−301−205) (щоденно, з 8.00 до 21.00 год.).

Продуктові набори

Соціальні служби Львова нагадують підопічним про правила карантину, з’ясовують їх потреби та доставлять продуктові набори для тих, хто потребує.

За тиждень волонтери розвезли 244 пакети з продуктами першої необхідності одиноким потребуючим людям та сім`ям, які звернулись на «гарячу лінію» Центру соціальних служб 0−800−301−205.

«Приймаємо дзвінки від потребуючих і одиноких, що не можуть себе забезпечити усім необхідним і потребують невідкладної допомоги. Також приймаємо гуманітарну допомогу та волонтерські запити про бажання надавати адресну допомогу потребуючим. Приймаємо гуманітарну допомогу у вигляді продуктів харчування, засобів особистої гігієни. Пункт збору знаходиться за адресою: Театральна, 10, другий поверх», — зазначають у Центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.

Усі волонтери працюють в масках та рукавичках, залишають безконтактно пакет під дверима, попередньо погодивши з людиною час приходу.

Ми рекомендуємо людям викидати пакет, в якому принесені продукти.

Кількість дзвінків щодня збільшується, тому ми потребуємо допомоги у продуктах тривалого зберігання та елементарних засобах особистої гігієни", — інформують в Центрі соціальних служб.

«Пригадуєш самотню бабусю із квартири навпроти? А дідуся із третього поверху, якому нещодавно провели операцію? А сусідку, яка сама виховує четверо дітей? Зараз цим людям, як ніколи, потрібен добрий сусід.

Для цього тобі не потрібно одягати плащ супергероя, ти просто можеш:

✔ дізнатися через закриті двері чи онлайн, яка їм потрібна допомога

✔ наступного разу в магазині захопити товари першої необхідності ще й для сусіда: консерви, каші, макарони, питну воду, туалетний папір, мило чи інші продукти тривалого зберігання й особистої гігієни.

Для вашої спільної безпеки — спілкуйтеся лише безконтактно на відстані мінімум 1,5 м. Пакунок можеш залишити під дверима та сповістити сусіда дзвінком.

Якщо ти не маєш можливості допомогти, повідом про потребу людини на нашу гарячу лінію: 0−800−301−205″, — закликають соціальні служби Львова.

Пункт збору гуманітарної допомоги

фото Романа Балука

Пункт збору гуманітарної допомоги працює щоденно (пн-пт) з 10.00 до 18.00 год. за адресою: вул. Театральна, 10, 2-й поверх, приміщення Львівського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді. Перш, ніж принести допомогу, просять зателефонувати на номер «гарячої лінії» 0−800−301−205.

Речі та продукти обов'язково повинні бути фабрично фасовані. Домашня консервація не приймається.

Перелік необхідних продуктів харчування: борошно, супи, каші (швидкого приготування), макарони, крупи, цукор, олія, солодощі (печиво, шоколад, згущене молоко), чай, кава, дитяче харчування, консерви, питна вода.

Засоби особистої гігієни: памперси (для дітей та для дорослих), пеленки одноразові, вологі серветки, туалетний папір і сухі серветки, засоби жіночої гігієни, мило.

Медичні засоби: жарознижуючі препарати, антисептики, маски, рукавички, перев’язочний матеріал (бинт, пластир).

Протидія домашньому насильству

«Карантин — не причина терпіти насильство. Тривале перебування людей в обмеженому просторі провокує конфліктні ситуації, що цілком нормально, але не насильство», — зазначають соціальні працівники.

Мобільна бригада Центру соціальних служб консультує в телефонному режимі та здійснює екстрені виїзди у кризових ситуаціях.

  • 0−800−307−305 — Гаряча лінія мобільної бригади соціально-психологічної допомоги людям, які перебувають у кризовій ситуації і потребують екстреної допомоги, при Львівському міському центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.
  • інші важливі та корисні телефонні номери, де можна отримати онлайн-консультацію у питаннях протидії домашньому насильству:
  • 15−47 — Державний кол-центр з питань запобігання домашньому насильству. Працює цілодобово.
  • 0−800−500−335, або з мобільного 116 123 — Національна гаряча лінія з питань запобігання домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації. Працює цілодобово.
  • 0−800−500−225, або з мобільного 116 111 — Дитяча гаряча лінія.
  • 15−45 — Урядовий кол-центр.
  • 0−800−213−103 — Гаряча лінія координаційного центру з надання правової допомоги.
  • 102 — Оперативна лінія Національної поліції України.
  • 112 — Гаряча лінія Львівської області.
  • 2−962−962 — Інформаціно-консультаційна лінія ГО «Жіночі перспективи», або з мобільного 067−674−07−70.
  • 15−58 — Телефон довіри «Ставропігон».
  • 032−261−09−42 — Львівський обласний центр соціальних служб для сім’ї дітей та молоді.

Нагадаємо, з роботою міського центру соціальних служб, який здійснює відповідну роботу, ознайомився міський голова Львова Андрій Садовий.