Як громадським організаціям, які працюють в соціальній сфері, отримати допомогу від міста?
- Пресслужба ЛМР

Управління соціального захисту активно приймає заявки на участь у відборі серед громадських та благодійних організацій, які надають соціальні послуги мешканцям Львівської міської територіальної громади. Прийом заявок стартував 11 лютого та триватиме до 3 березня.
«Львів тривалий час підтримує громадські та благодійні організації, діяльність яких спрямована на допомогу соціально вразливим категоріям громадян. Нині активно триває прийом заявок на участь у відборі, після якого буде обрано організації, які і отримають фінансову підтримку від міста. Це дійсно хороша можливість отримати ресурс на втілення ідей, які змінюють життя інших людей на краще. Тож запрошуємо громадські та благодійні організації взяти участь у відборі та чекаємо на їхні заявки», – зазначає Тетяна Колесник керівниця управління соціального захисту Львівської міськради.
Перелік документів, які потрібно подати:
- Заява на ім’я начальника управління соціального захисту ЗРАЗОК
- Копії статуту (положення) громадської організації, виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб– підприємців та громадських формувань (надалі – виписка), засвідчені у встановленому порядку, або скан-копії вищезазначених документів у разі онлайн-подачі.
Якщо заявником є структурний (відокремлений) підрозділ всеукраїнської або обласної громадської організації (осередок, відділення тощо), який діє на підставі її статуту (положення), подається копія статуту (положення) всеукраїнської або обласної громадської організації, засвідчена у встановленому порядку, або скан-копія вищезазначеного документа у разі онлайн-подачі. МОЖНА ЗАМОВИТИ ТУТ: https://diia.gov.ua/services/vityag-z-yedr
- Засвідчена у встановленому порядку копія/скан-копія (у разі онлайн-подачі) витягу з Реєстру неприбуткових установ та організацій. МОЖНА ЗАМОВИТИ ТУТ: https://guide.diia.gov.ua/view/nadannia-vytiahu-z-reiestru-neprybutkovykh-ustanov-ta-orhanizatsii-e98f24a8-f0e3-4a4c-bb6f-92f0f28263be
- Звіт про діяльність громадської організації за рік (за два роки у випадку подачі документів до управління вперше), який передує року подання заяви, підписаний керівником, або скан-копія вищезазначеного документа у разі онлайн-подачі (подається у формі, наведеній у додатку 1 до Порядку) ФОРМА
- Календарний план заходів соціального спрямування (програм, проєктів), які громадська організація планує провести у році надання фінансової підтримки, згідно з напрямками діяльності громадської організації, підписаний керівником, або скан-копія вищезазначеного документа у разі онлайн-подачі (подається за формою, наведеною у розділі 1 додатка 2 до цього Порядку) ФОРМА
- Відповідність діяльності громадської організації стратегічним напрямкам розвитку Львівської міської територіальної громади в умовах воєнного стану, затвердженим ухвалою міської ради від 08.02.2024 №4301 (подається за формою, наведеною у розділі 2 додатка 2 до Порядку) ФОРМА
- Розрахунок до кошторису для отримання фінансової підтримки з бюджету Львівської МТГ, підписаний керівником, абоскан-копія вищезазначеного документа у разі онлайн-подачі (подається у формі, наведеній у додатку 3 до Порядку) ФОРМА
- Копію документа, який надає право користуватися приміщенням, в якому громадська організація здійснює свою діяльність (витягу з Реєстру речових прав на нерухоме майно, діючого договору оренди приміщення тощо, або скан-копія вищезазначеного документа у разі онлайн-подачі), а також фотографії (мінімум 4 кадри загалом, із різних ракурсів всередині приміщення, а також кадр із зображенням будівлі, в якій розташоване приміщення). МОЖНА ЗАМОВИТИ ТУТ: https://diia.gov.ua/services/informaciya-z-derzhavnogo-reyestru-rechovih-prav-na-neruhome-majno
Важливо! Якщо громадська організація подає потребу у бюджетних коштах для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг (надалі – ЖКП) приміщення громадської організації, а також на оплату послуг телефонного зв’язку та за користування Інтернетом, необхідно подати копії сплачених рахунків за спожиті житлово-комунальні послуги за попередні два місяці, що передують місяцю подання заяви, засвідчені у встановленому порядку, або скан-копії вищезазначених документів у разі онлайн-подачі.
Заяву з пакетом документів можна подавати: на паперових носіях (через Центр надання адміністративних послуг м. Львова та його територіальні підрозділи на ім’я начальника управління соціального захисту ДГП ЛМР) або надіславши заповнені форми на електронну скриньку відділу поштової кореспонденції agu@lvivcity.gov.ua.
Детальніша інформація за телефоном: (032) 261-44-71 – відділ соціальних послуг управління соціального захисту ДГП ЛМР, з понеділка по п’ятницю з 8 до 17 години.
Детальніше про процедуру проведення відбору, на що скеровують кошти, які організації можуть брати участь та форми документів для заповнення – читайте тут.
Нагадаємо, минулого року місто надало фінансову підтримку вісьмом громадських організаціям, які пройшли конкурсний відбір та працюють за пріоритетами діяльності міста в умовах воєнного стану. Загальна сума допомоги склала 621 тис грн.