Сервіс реальних відгуків: студенти Львова зможуть оцінювати діяльність університету, в якому навчаються

Вперше в Україні університети Львова матимуть сервіс реальних відгуків своїх студентів. Сьогодні в мерії презентували сервіс реальних відгуків «Revision», який Студентська рада Львова запроваджує в закладах вищої освіти міста III та IV рівня акредитації. Це дасть змогу оцінити і покращити роботу навчального закладу, адже будь-який студент, просканувавши QR-код, зможе оцінити роботу університету, в якому навчається.

«Для міста, в якому близько 1/7 частина населення є студентами, вкрай важливим є розвиток якісної освіти, освітніх послуг і освітньої інфраструктури. І тому такі речі, як запровадження сервісу реальних відгуків, є вкрай важливими, і не менш важливим є те, що їх ініціює сама молодь, самі студенти. Такий проект реалізується у Львові вперше серед усіх міст України», — зазначив Олег Малець, проектний менеджер ЛКП «Інститут міста».

«Власне ця ініціатива дасть змогу реально оцінити якість освіти. Бо зараз дуже багато студентів є незадоволені навчальними матеріалами, навчальними дисциплінами, якістю освіти в університетах, і тому можливість такої оцінки — це дуже хороший індикатор покращення якості освіти. Коли ми обговорювали питання запровадження сервісу Revision на засіданні Студентської ради Львова, то отримали підтримку всіх університетів II та IV рівня акредитації. Бо реальні відгуки, відповіді від студентів матимуть можливість почути, побачити керівники вишів, директори інститутів, декани факультетів. І найважливіше те, що органи студентського самоврядування матимуть унікальну можливість на сто відсотків виконувати свої функції, зокрема в покращенні якості освіти, і в участі в управлінні вищим навчальним закладом», — розповів Олександр Николяк, студентський мер Львова, позаштатний радник міського голови.

Так, відгук студент може залишити безпосередньо в університеті, вказавши свої контактні дані — номер мобільного телефону та електронну адресу, проте, за бажанням, може приховати ім’я та прізвище. Як запевняють розробники, оцінити діяльність університету можна буде за кількома критеріями. Отримати відгуки про університети матиме можливість керівник вищого начального закладу, а також голови органів студентського самоврядування.

«Коли студент лишає відгук, його контакти отримує тільки той, хто має доступ до кабінету — тобто орган студентського самоврядування. На сайті відгуки пишуть перевірені студенти — відгук можна залишити лише в закладі, просканувавши QR-код, але при цьому, залишаючи відгук, студент може приховати ім’я, проте номер телефону і емейл — залишає. Є певні критерії оцінювання, і доступні в подальшому такі опції, як анкетування, оцінка подій», — каже Сергій Шапіренко, співзасновник та виконавчий директор сервісу Revision.