На вул. Вахнянина переобладнують зупинку, аби на лінії могли курсувати берлінські трамваї
- Пресслужба ЛМР

«Висота цієї платформи становила 38 сантиметрів. Відтак, зупинка була несумісна з трамваями, які мають розсувні двері. Тож щоб залучати на маршрут вагони, які Львову подарував зокрема Берлін, необхідно забезпечити безперешкодний під’їзд трамваїв з розсувними дверима до цієї платформи. Тобто, потрібно понизити її до 24 сантиметрів. Це нормативна висота платформи на трамвайних зупинках, відповідно до затвердженого у 2020 році рішення виконкому», - розповів керівник управління транспорту Львівської міської ради Орест Олеськів.
Як зазначили у Личаківській районній адміністрації, поточний ремонт зупинки передбачає пониження платформи з перевлаштуванням існуючого. Тобто, йдеться про демонтаж, очищення та перемощення існуючої плитки.
Як додав Орест Олеськів, переоблаштування потребує ще одна зупинка на цій локації – навпроти головного входу на Личаківський цвинтар. Однак відповідні роботи там виконають вже в наступному році.
«Для курсування тут берлінських трамваїв, існуючу зупинку тимчасово перенесуть ближче до вул. Личаківської. А вже наступного року приведемо її до нормативної висоти», - сказав посадовець.
До слова, трамваї з Берліна від учора вже курсують на 1-му та 7-му маршрутах.
Додамо, станом на сьогодні у місті працює 8 з 12 трамваїв КТ4D, які Львову подарувала Берлінська транспортна компанія. Планується, що до кінця року на лінії виїдуть всі вагони. Важливо, що ці трамваї є енергоощадними і споживають у 2-2,5 рази менше електроенергії, ніж наявні. Відтак це дозволить підприємству, крім підсилення трамвайних маршрутів додатковими вагонами, ще й економити на електроенергії. Також місто отримало вже 4 низькопідлогові трамваї зі Швейцарії, ще 2 вагони в дорозі до Львова. На лінії вони виїдуть вже наступного року. Так само у 2025 році Львів отримає ще 5 бернських трамваїв.
Нагадаємо, нещодавно у місті переоблаштували також зупинку на вул. Дорошенка, аби там міг курсувати транспорт з розсувними дверима. До кінця року посадкову платформу мають переробити і на зупинці, що навпроти. Ці роботи буде здійснювати інвестор за власний кошт.
До слова, на сьогодні загалом у Львівській МТГ на сьогодні доступними або частково доступними є майже 75% зупинок громадського транспорту.