Гаряча лінія міста
Публічна інформація > Гаряча лінія міста
-
Аналіз роботи Гарячої лінії міста за 2021 рік
- 03.02.2022, 14:17
- 625
-
Аналіз роботи Гарячої лінії міста за 2020 рік
- 05.02.2020, 08:50
- 307
-
Аналіз роботи Гарячої лінії міста за 2019 рік
- 02.02.2019, 08:48
- 299
-
Аналіз роботи Гарячої лінії міста за 2018 рік
- 24.01.2018, 08:46
- 307
-
Аналіз роботи Гарячої лінії міста за 2017 рік
- 04.02.2017, 08:45
- 304
-
Аналіз звернень за 3 квартал 2013-2014 роки
- 06.02.2016, 01:50
- 1903
-
Звіт про розгляд повідомлень, що надходять до відділу „Гаряча лінія міста“ адміністративно – господарського управління протягом першого кварталу (січень — березень) 2014 року
- 06.02.2016, 01:49
- 1860
-
Звіт про розгляд повідомлень, що надходять до відділу „Гаряча лінія міста“ адміністративно – господарського управління протягом четвертого кварталу (жовтень — грудень) 2013 року
- 06.02.2016, 01:49
- 1656
-
Звіт про розгляд повідомлень, що надходять до відділу „Гаряча лінія міста“ адміністративно – господарського управління протягом третього кварталу (липень — вересень) 2013 року
- 06.02.2016, 01:48
- 1603
-
Звіт про надходження запитів на публічну інформацію станом на I квартал 2012 року.
- 06.02.2016, 01:47
- 1555
-
Звіт про розгляд повідомлень, що надходять до відділу „Гаряча лінія міста“ адміністративно – господарського управління протягом четвертого кварталу (жовтень — грудень) 2011 року
- 06.02.2016, 01:47
- 1550
-
Звіт про розгляд повідомлень, що надходять до відділу „Гаряча лінія міста“ адміністративно – господарського управління протягом третього кварталу (липень – вересень) 2011 року
- 06.02.2016, 01:47
- 1626