Здійснює формування та реалізацію кадрової стратегії міської ради та її виконавчих органів як в цілому, так і за відповідними напрямами, розробляє механізми її реалізації. Контроль за реалізацією кадрової політики міської ради структурними підрозділами. Забезпечення розвитку кадрів, сприяння їх адаптації та кар’єрному росту через проведення навчань, семінарів, тренінгів та підвищення кваліфікації, підготовку та перепідготовку кадрів. Забезпечення добору персоналу у виконавчих органах міської ради, комунальних підприємствах, установах та організаціях. Забезпечення дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку, вимог законодавства про працю, про службу в органах місцевого самоврядування. Формування моделі компетенцій для працівників міської ради та здійснення пошуку кандидатів на заміщення вакантних посад згідно з кваліфікаційними характеристиками, інформування кандидатів про оголошені конкурси та наявність вакантних посад.

Графік роботи


Понеділок08:00-17:00Четвер08:00-17:00
Вівторок08:00-17:00П'ятницязгідно табеля календаря
Середа08:00-17:00Субота, неділявихідний
* Обідня перерва з 12:00 до 13:00

Громадська рада


Персональний склад Громадської ради:

№п/п

Ім’я, ПРІЗВИЩЕ

Організація

1

Мар'яна ІВАШИНА

Керівниця служби навчання та розвитку АТ "Галичфарм", голова Громадської ради

2

Галина ЦВІРКУН

Директор з персоналу ТзОВ "Поштово-Логістична Група "Міст Груп", заступник голови Громадської ради

3

Людмила ГУРОВА

керівник департаменту по роботі з персоналом ТОВ "Транс-Сервіс - 1", секретар Громадської ради

Членкині Громадської ради:

4

Оксана АБРАМЕНКО

Співзасновниця та рекрутерка спільного українсько-американського підприємства у формі ТзОВ "Львівська консалтингова група"

5

Ясміна ІЛЬНИЦЬКА

Директор з управління персоналом ТОВ "ПРОФІЦЕНТР КВІТКА"

6

Катерина КНИЖИЦЬКА

Директор та засновниця ТзОВ "Макро Консалтинг Груп", Координатор HR напряму Проектного офісу реформ Міністерства фінансів

7

Оксана МОЗІЛЬ

Директор департаменту персоналу ТзОВ ТД "Міст Експрес"

8

Лілія МУДРИК

HR директор групи компаній ARG, RocketRoute, Seattle Avionics

9

Оксана ОПРИСКО

HRD CHI Software

10

Оксана ШАХОВА

Засновниця та власниця консалтингової компанії "Lviv HR Solution"

Повноваження


4.1. До компетенції управління належать такі повноваження:
4.1.1. Реалізація політики, визначеної Львівським міським головою, міською радою та її виконавчим комітетом відповідно до компетенції, та реалізація прийнятих ними рішень.
4.1.2. Здійснення у частині наданої компетенції делегованих органам місцевого самоврядування та їх виконавчим органам повноважень.
4.1.3. Підготовка і подання на розгляд міської ради, виконавчого комітету міської ради стратегії розвитку Львівської міської територіальної громади у профільній сфері, пропозицій для складання та реалізації місцевих програм.
4.1.4. Підготовка проєктів ухвал міської ради, рішень виконавчого комітету, розпоряджень Львівського міського голови, візування проєктів актів відповідно до компетенції.
4.1.5. Затвердження за погодженням з департаментом фінансової політики кошторису у межах передбачених бюджетних асигнувань на відповідний рік та штатного розпису у межах встановленої чисельності і структури управління.
4.1.6. Внесення пропозицій щодо обсягів бюджетного фінансування управління, забезпечення цільового використання бюджетних коштів.
4.1.7. Розпорядження коштами бюджету Львівської міської територіальної громади у межах, визначених міською радою, виконавчим комітетом і Львівським міським головою, раціональний розподіл та контроль за їхнім цільовим використанням.
4.1.8. Координація діяльності та контроль за роботою підпорядкованих структурних підрозділів.
4.1.9. Організація та проведення у встановленому порядку аукціонів, конкурсів, публічних закупівель, укладення договорів з підприємствами, установами та організаціями, а також іншими суб’єктами господарювання, укладення господарських та інших договорів.
4.1.10. Залучення на договірних засадах у порядку, визначеному законодавством України, коштів, трудових і матеріально-технічних ресурсів підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, а також населення на будівництво, ремонт і утримання на пайових засадах об’єктів соціальної і виробничої інфраструктури та на заходи щодо охорони довкілля та історичного середовища.
4.1.11. Здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції.
4.1.12. Забезпечення доступу до публічної інформації, розпорядником якої є управління.
4.1.13. Розгляд звернень громадян, підприємств, установ та організацій, забезпечення належного розгляду звернень підпорядкованими структурними підрозділами.
4.1.14. Розгляд депутатських запитів та звернень народних депутатів України, депутатських запитів, запитань та звернень депутатів місцевих рад.
4.1.15. Представництво інтересів управління в органах державної влади, підприємствах, установах, організаціях незалежно від форм власності безпосередньо керівником або іншою особою на підставі виданої керівником довіреності.
4.1.16. Представництво інтересів управління у зв’язках із зарубіжними муніципальними установами та іншими організаціями.
4.1.17. Списання з балансу комунального майна (основних фондів) управління у порядку встановленому міською радою.
4.1.18. Формування та реалізація кадрової стратегії міської ради та її виконавчих органів як в цілому, так і за відповідними напрямами, розробка механізмів її реалізації. Контроль за реалізацією кадрової політики міської ради структурними підрозділами.
4.1.19. Участь у розробці ключових показників ефективності для працівників Львівської міської ради. Організація порядку проведення оцінки роботи працівників Львівської міської ради за поточний рік.
4.1.20. Отримання від виконавчих органів міської ради інформації та документів, пов’язаних з кадровою роботою і підготовкою нормативних актів міської ради, Львівського міського голови та виконавчого комітету, розробка проєктів нормативно-правових актів, проведення експертизи проєктів таких актів міської ради, Львівського міського голови, виконавчого комітету міської ради.
4.2.21. Здійснення моніторингу та узагальнення інформації про наявність вакантних посад у структурних підрозділах міської ради, у комунальних підприємствах, установах та організаціях.
4.1.22. Організація проведення навчань, семінарів, тренінгів та підвищення кваліфікації, підготовку та перепідготовку кадрів, участь у проведенні атестації працівників номенклатури посад Львівського міського голови, участь у проведенні атестації у структурних підрозділах міської ради.
4.1.23. Аналіз потреби у навчаннях, формування проєктів планів та тематики навчань, забезпечення їх документального та методичного супроводу.
4.1.24. Формування кадрового резерву працівників апарату виконавчого комітету, організаційного управління, архівного відділу та проведення аналізу його використання.
4.1.25. Розробка пропозицій щодо забезпечення розвитку кадрів, сприяння їх адаптації та кар’єрному росту.
4.1.26. Формування моделі компетенцій для працівників міської ради та здійснення пошуку кандидатів на заміщення вакантних посад згідно з кваліфікаційними характеристиками, інформування кандидатів про оголошені конкурси та наявність вакантних посад.
4.1.27. Здійснення добору персоналу у виконавчих органах міської ради, комунальних підприємствах, установах та організаціях.
4.1.28. Обов’язкове представництво у конкурсних комісіях на заміщення вакантних посад у структурних підрозділах міської ради працівника управління.
4.1.29. Погодження призначення, переведення та звільнення з посад працівників структурних підрозділів міської ради; погодження призначення, переміщення та звільнення керівників комунальних підприємств, установ та організацій, погодження оголошення конкурсів на заміщення вакантних посад у структурних підрозділах міської ради.
4.1.30. Подання Львівському міському голові пропозицій від структурних підрозділів міської ради щодо переведення посадових осіб місцевого самоврядування.
4.1.31. Здійснення оформлення документів вступу на службу в органи місцевого самоврядування, її проходження та припинення посадовими особами апарату виконавчого комітету, посадовими особами номенклатури посад Львівського міського голови, а також працівників організаційного управління, архівного відділу.
4.1.32. Оформлення документів про прийняття присяги посадовими особами апарату виконавчого комітету, посадовими особами номенклатури посад Львівського міського голови, а також працівників організаційного управління, архівного відділу, а також присвоєння їм рангів.
4.1.33. Оформлення документів, пов’язаних із застосуванням заходів дисциплінарних стягнень до працівників апарату виконавчого комітету, керівників виконавчих органів міської ради номенклатури посад Львівського міського голови, а також працівників організаційного управління, архівного відділу.
4.1.34. Проведення обчислення стажу роботи, державної служби та служби в органах місцевого самоврядування для встановлення надбавок і доплат відповідно до законодавства України для працівників апарату виконавчого комітету, керівників виконавчих органів міської ради номенклатури посад Львівського міського голови, а також працівників організаційного управління, архівного відділу.
4.1.35. Здійснення обліку, зберігання та ведення трудових книжок і особових справ, оформлення відпусток і відряджень для працівників апарату виконавчого комітету, керівників виконавчих органів міської ради номенклатури посад Львівського міського голови, а також працівників організаційного управління, архівного відділу.
4.1.36. Оформлення і видача службових посвідчень та довідок з місця роботи для працівників апарату виконавчого комітету, керівників виконавчих органів міської ради номенклатури посад Львівського міського голови, а також працівників організаційного управління, архівного відділу.
4.1.37. Зберігання гербових печаток міської ради та виконавчого комітету, засвідчення ними документів у встановленому порядку.
4.1.38. Проведення оформлення листків тимчасової непрацездатності працівників апарату виконавчого комітету, керівників виконавчих органів міської ради номенклатури посад Львівського міського голови, а також працівників організаційного управління, архівного відділу.
4.1.39. Складення актів і довідок, подання статистичної звітності з кадрових питань.
4.1.40. Попередження працівників апарату виконавчого комітету, керівників виконавчих органів міської ради номенклатури посад Львівського міського голови, а також працівників організаційного управління, архівного відділу про обмеження, пов’язані з проходженням служби в органах місцевого самоврядування.
4.1.41. Проведення розрахунку робочого часу для працівників міської ради.
4.1.42. Перевірка дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку, вимог законодавства про працю, про службу в органах місцевого самоврядування.
4.1.43. Забезпечення обліку, зберігання та використання документів з грифом для службового користування (ДСК).
4.1.44. Формування пропозицій про стажування працівників у структурних підрозділах міської ради, здійснення контролю за його проведенням.
4.1.45. Внесення пропозицій Львівському міському голові щодо вдосконалення системи управління персоналом.
4.1.46. Проведення нарад з працівниками міської ради з питань вивчення законодавства, службової етики, організації роботи і усунення недоліків.
4.1.47. Участь у нарадах та інших заходах з питань кадрової роботи.
4.1.48. Здійснення аналітичної та організаційної роботи з кадрового менеджменту, контроль на дотримання виконавчими органами міської ради, комунальними підприємствами, установами та закладами положень трудового законодавства, актів міської ради, виконавчого комітету та міського голови з кадрових питань.
4.1.49. Організація співпраці з навчальними закладами і бізнес-середовищем з метою пошуку молодих спеціалістів та формування політики на ринку праці Львівської міської територіальної громади.
4.1.50. Забезпечення роботи постійно діючої комісії розслідувань нещасних випадків у Львівській міській територіальній громаді у встановлені законодавством України терміни, у разі звернення до неї потерпілих громадян Львівської міської територіальної громади.
4.1.51. Підготовка проєктів розпоряджень Львівського міського голови про призначення на посади згідно із затвердженими штатними розписами та звільнення з посад керівників самостійних відділів, управлінь та інших виконавчих органів ради, комунальних підприємств, установ та організацій.

Основні завдання


2.1. Основними завданнями управління є:
2.1.1. Забезпечення формування та реалізації кадрової стратегії міської ради та її виконавчих органів як в цілому, так і за відповідними напрямами, розробка механізмів її реалізації. Контроль за реалізацією кадрової політики міської ради структурними підрозділами.
2.1.2. Забезпечення розвитку кадрів, сприяння їх адаптації та кар’єрному росту через проведення навчань, семінарів, тренінгів та підвищення кваліфікації, підготовку та перепідготовку кадрів.
2.1.3. Забезпечення добору персоналу у виконавчих органах міської ради, комунальних підприємствах, установах та організаціях.
2.1.4. Здійснення пошуку молодих спеціалістів та формування політики на ринку праці Львівської міської територіальної громади.
2.1.5. Забезпечення дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку, вимог законодавства про працю, про службу в органах місцевого самоврядування.

Основна діяльність


Здійснює формування та реалізацію кадрової стратегії міської ради та її виконавчих органів як в цілому, так і за відповідними напрямами, розробляє механізми її реалізації. Контроль за реалізацією кадрової політики міської ради структурними підрозділами.

Забезпечення розвитку кадрів, сприяння їх адаптації та кар’єрному росту через проведення навчань, семінарів, тренінгів та підвищення кваліфікації, підготовку та перепідготовку кадрів.

Забезпечення добору персоналу у виконавчих органах міської ради, комунальних підприємствах, установах та організаціях.

Забезпечення дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку, вимог законодавства про працю, про службу в органах місцевого самоврядування.

Формування моделі компетенцій для працівників міської ради та здійснення пошуку кандидатів на заміщення вакантних посад згідно з кваліфікаційними характеристиками, інформування кандидатів про оголошені конкурси та наявність вакантних посад.

Положення


1. Загальні положення


1.1. Управління персоналом Львівської міської ради (надалі – управління) є виконавчим органом Львівської міської ради відповідно до ухвали міської ради від 04.02.2021 № 32 “Про затвердження структури виконавчих органів Львівської міської ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів“, утвореним відповідно до Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні“.
1.2. Управління є підзвітним і підконтрольним міській раді, виконавчому комітету міської ради, Львівському міському голові і підпорядковане Львівському міському голові.
1.3. Управління у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, ухвалами міської ради, рішеннями виконавчого комітету, розпорядженнями Львівського міського голови, цим Положенням, іншими нормами законодавства України.
1.4. Управління є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в органах Казначейства України та установах банків державного сектору, штампи і бланки, право набувати майнових і немайнових прав та обов’язків, право виступати позивачем і відповідачем, третьою особою, яка заявляє/не заявляє самостійні вимоги на предмет спору на стороні позивача/відповідача у судах від свого імені, печатку з зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням.
1.5. Повне найменування управління: управління персоналом Львівської міської ради.
1.6. Юридична адреса управління: 79008, м. Львів, пл. Ринок, 1.

2. Основні завдання


2.1. Основними завданнями управління є:
2.1.1. Забезпечення формування та реалізації кадрової стратегії міської ради та її виконавчих органів як в цілому, так і за відповідними напрямами, розробка механізмів її реалізації. Контроль за реалізацією кадрової політики міської ради структурними підрозділами.
2.1.2. Забезпечення розвитку кадрів, сприяння їх адаптації та кар’єрному росту через проведення навчань, семінарів, тренінгів та підвищення кваліфікації, підготовку та перепідготовку кадрів.
2.1.3. Забезпечення добору персоналу у виконавчих органах міської ради, комунальних підприємствах, установах та організаціях.
2.1.4. Здійснення пошуку молодих спеціалістів та формування політики на ринку праці Львівської міської територіальної громади.
2.1.5. Забезпечення дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку, вимог законодавства про працю, про службу в органах місцевого самоврядування.

3. Структура та організація роботи


3.1. Управління очолює начальник, якого призначає на посаду та звільняє з посади Львівський міський голова у порядку, визначеному законодавством.
Начальник управління безпосередньо підпорядкований Львівському міському голові, йому підконтрольний та підзвітний.
3.2. До складу управління входять такі структурні підрозділи:
3.2.1. Відділ підбору та оцінки персоналу.
3.2.2. Відділ кадрового діловодства та аудиту.
3.2.3. Відділ навчання, стажування та практики.
3.2.4. Відділ інтеграції ветеранів на ринку праці.
3.3. Структурні підрозділи управління очолюють начальники, яких призначає на посади та звільняє з посад начальник управління (крім працівників номенклатури посад Львівського міського голови) у порядку, визначеному законодавством, ухвалами міської ради, рішеннями виконавчого комітету.
3.4. Начальник управління має двох заступників, яких призначає на посади та звільняє з посад Львівський міський голова за поданням начальника управління персоналом у порядку, визначеному законодавством. Начальник відділу кадрового діловодства та аудиту і начальник відділу підбору та оцінки персоналу за посадами є заступниками начальника управління. Заступники начальника управління виконують функції та здійснюють повноваження відповідно до розподілу обов’язків, визначених начальником управління.
Інших працівників управління призначає на посади та звільняє з посад начальник управління.
3.5. Управління видає накази організаційно-розпорядчого характеру.
3.6. Начальник управління:
3.6.1. Здійснює керівництво діяльністю управління, несе персональну відповідальність перед міською радою, Львівським міським головою, виконавчим комітетом за виконання покладених на управління завдань.
3.6.2. Організовує роботу та визначає міру відповідальності всіх працівників управління.
3.6.3. У процесі реалізації завдань та функцій управління забезпечує взаємодію управління з іншими виконавчими органами міської ради.
3.6.4. Організовує виконання рішень міської ради та її виконавчого комітету, розпоряджень Львівського міського голови.
3.6.5. Підписує видані у межах компетенції управління накази, організовує перевірку їх виконання.
3.6.6. Призначає та звільняє з посад працівників управління (крім працівників номенклатури посад Львівського міського голови), організовує та проводить конкурси на заміщення вакантних посад в управлінні, встановлює посадові оклади, надбавки і доплати, забезпечує ведення особових справ, присвоює ранги, вирішує питання преміювання, надання відпусток і допомоги для оздоровлення при наданні щорічної відпустки та матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань, службових відряджень працівникам управління, проведення оцінки виконання працівниками посадових обов’язків, застосування заходів дисциплінарного впливу та дисциплінарних стягнень тощо (за винятком працівників, які належать до номенклатури посад Львівського міського голови).
3.6.7. Для заступників начальника управління визначає міру відповідальності, вирішує питання преміювання, службових відряджень, надання відпусток і допомоги для оздоровлення при наданні щорічної відпустки та матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань.
3.6.8. Для керівників структурних підрозділів та інших працівників вирішує питання преміювання, службових відряджень, надання відпусток і допомоги для оздоровлення при наданні щорічної відпустки та матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань.

4. Компетенція управління


4.1. До компетенції управління належать такі повноваження:
4.1.1. Реалізація політики, визначеної Львівським міським головою, міською радою та її виконавчим комітетом відповідно до компетенції, та реалізація прийнятих ними рішень.
4.1.2. Здійснення у частині наданої компетенції делегованих органам місцевого самоврядування та їх виконавчим органам повноважень.
4.1.3. Підготовка і подання на розгляд міської ради, виконавчого комітету міської ради стратегії розвитку Львівської міської територіальної громади у профільній сфері, пропозицій для складання та реалізації місцевих програм.
4.1.4. Підготовка проєктів ухвал міської ради, рішень виконавчого комітету, розпоряджень Львівського міського голови, візування проєктів актів відповідно до компетенції.
4.1.5. Затвердження за погодженням з департаментом фінансової політики кошторису у межах передбачених бюджетних асигнувань на відповідний рік та штатного розпису у межах встановленої чисельності і структури управління.
4.1.6. Внесення пропозицій щодо обсягів бюджетного фінансування управління, забезпечення цільового використання бюджетних коштів.
4.1.7. Розпорядження коштами бюджету Львівської міської територіальної громади у межах, визначених міською радою, виконавчим комітетом і Львівським міським головою, раціональний розподіл та контроль за їхнім цільовим використанням.
4.1.8. Координація діяльності та контроль за роботою підпорядкованих структурних підрозділів.
4.1.9. Організація та проведення у встановленому порядку аукціонів, конкурсів, публічних закупівель, укладення договорів з підприємствами, установами та організаціями, а також іншими суб’єктами господарювання, укладення господарських та інших договорів.
4.1.10. Залучення на договірних засадах у порядку, визначеному законодавством України, коштів, трудових і матеріально-технічних ресурсів підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, а також населення на будівництво, ремонт і утримання на пайових засадах об’єктів соціальної і виробничої інфраструктури та на заходи щодо охорони довкілля та історичного середовища.
4.1.11. Здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції.
4.1.12. Забезпечення доступу до публічної інформації, розпорядником якої є управління.
4.1.13. Розгляд звернень громадян, підприємств, установ та організацій, забезпечення належного розгляду звернень підпорядкованими структурними підрозділами.
4.1.14. Розгляд депутатських запитів та звернень народних депутатів України, депутатських запитів, запитань та звернень депутатів місцевих рад.
4.1.15. Представництво інтересів управління в органах державної влади, підприємствах, установах, організаціях незалежно від форм власності безпосередньо керівником або іншою особою на підставі виданої керівником довіреності.
4.1.16. Представництво інтересів управління у зв’язках із зарубіжними муніципальними установами та іншими організаціями.
4.1.17. Списання з балансу комунального майна (основних фондів) управління у порядку встановленому міською радою.
4.1.18. Формування та реалізація кадрової стратегії міської ради та її виконавчих органів як в цілому, так і за відповідними напрямами, розробка механізмів її реалізації. Контроль за реалізацією кадрової політики міської ради структурними підрозділами.
4.1.19. Участь у розробці ключових показників ефективності для працівників Львівської міської ради. Організація порядку проведення оцінки роботи працівників Львівської міської ради за поточний рік.
4.1.20. Отримання від виконавчих органів міської ради інформації та документів, пов’язаних з кадровою роботою і підготовкою нормативних актів міської ради, Львівського міського голови та виконавчого комітету, розробка проєктів нормативно-правових актів, проведення експертизи проєктів таких актів міської ради, Львівського міського голови, виконавчого комітету міської ради.
4.2.21. Здійснення моніторингу та узагальнення інформації про наявність вакантних посад у структурних підрозділах міської ради, у комунальних підприємствах, установах та організаціях.
4.1.22. Організація проведення навчань, семінарів, тренінгів та підвищення кваліфікації, підготовку та перепідготовку кадрів, участь у проведенні атестації працівників номенклатури посад Львівського міського голови, участь у проведенні атестації у структурних підрозділах міської ради.
4.1.23. Аналіз потреби у навчаннях, формування проєктів планів та тематики навчань, забезпечення їх документального та методичного супроводу.
4.1.24. Формування кадрового резерву працівників апарату виконавчого комітету, організаційного управління, архівного відділу та проведення аналізу його використання.
4.1.25. Розробка пропозицій щодо забезпечення розвитку кадрів, сприяння їх адаптації та кар’єрному росту.
4.1.26. Формування моделі компетенцій для працівників міської ради та здійснення пошуку кандидатів на заміщення вакантних посад згідно з кваліфікаційними характеристиками, інформування кандидатів про оголошені конкурси та наявність вакантних посад.
4.1.27. Здійснення добору персоналу у виконавчих органах міської ради, комунальних підприємствах, установах та організаціях.
4.1.28. Обов’язкове представництво у конкурсних комісіях на заміщення вакантних посад у структурних підрозділах міської ради працівника управління.
4.1.29. Погодження призначення, переведення та звільнення з посад працівників структурних підрозділів міської ради; погодження призначення, переміщення та звільнення керівників комунальних підприємств, установ та організацій, погодження оголошення конкурсів на заміщення вакантних посад у структурних підрозділах міської ради.
4.1.30. Подання Львівському міському голові пропозицій від структурних підрозділів міської ради щодо переведення посадових осіб місцевого самоврядування.
4.1.31. Здійснення оформлення документів вступу на службу в органи місцевого самоврядування, її проходження та припинення посадовими особами апарату виконавчого комітету, посадовими особами номенклатури посад Львівського міського голови, а також працівників організаційного управління, архівного відділу.
4.1.32. Оформлення документів про прийняття присяги посадовими особами апарату виконавчого комітету, посадовими особами номенклатури посад Львівського міського голови, а також працівників організаційного управління, архівного відділу, а також присвоєння їм рангів.
4.1.33. Оформлення документів, пов’язаних із застосуванням заходів дисциплінарних стягнень до працівників апарату виконавчого комітету, керівників виконавчих органів міської ради номенклатури посад Львівського міського голови, а також працівників організаційного управління, архівного відділу.
4.1.34. Проведення обчислення стажу роботи, державної служби та служби в органах місцевого самоврядування для встановлення надбавок і доплат відповідно до законодавства України для працівників апарату виконавчого комітету, керівників виконавчих органів міської ради номенклатури посад Львівського міського голови, а також працівників організаційного управління, архівного відділу.
4.1.35. Здійснення обліку, зберігання та ведення трудових книжок і особових справ, оформлення відпусток і відряджень для працівників апарату виконавчого комітету, керівників виконавчих органів міської ради номенклатури посад Львівського міського голови, а також працівників організаційного управління, архівного відділу.
4.1.36. Оформлення і видача службових посвідчень та довідок з місця роботи для працівників апарату виконавчого комітету, керівників виконавчих органів міської ради номенклатури посад Львівського міського голови, а також працівників організаційного управління, архівного відділу.
4.1.37. Зберігання гербових печаток міської ради та виконавчого комітету, засвідчення ними документів у встановленому порядку.
4.1.38. Проведення оформлення листків тимчасової непрацездатності працівників апарату виконавчого комітету, керівників виконавчих органів міської ради номенклатури посад Львівського міського голови, а також працівників організаційного управління, архівного відділу.
4.1.39. Складення актів і довідок, подання статистичної звітності з кадрових питань.
4.1.40. Попередження працівників апарату виконавчого комітету, керівників виконавчих органів міської ради номенклатури посад Львівського міського голови, а також працівників організаційного управління, архівного відділу про обмеження, пов’язані з проходженням служби в органах місцевого самоврядування.
4.1.41. Проведення розрахунку робочого часу для працівників міської ради.
4.1.42. Перевірка дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку, вимог законодавства про працю, про службу в органах місцевого самоврядування.
4.1.43. Забезпечення обліку, зберігання та використання документів з грифом для службового користування (ДСК).
4.1.44. Формування пропозицій про стажування працівників у структурних підрозділах міської ради, здійснення контролю за його проведенням.
4.1.45. Внесення пропозицій Львівському міському голові щодо вдосконалення системи управління персоналом.
4.1.46. Проведення нарад з працівниками міської ради з питань вивчення законодавства, службової етики, організації роботи і усунення недоліків.
4.1.47. Участь у нарадах та інших заходах з питань кадрової роботи.
4.1.48. Здійснення аналітичної та організаційної роботи з кадрового менеджменту, контроль на дотримання виконавчими органами міської ради, комунальними підприємствами, установами та закладами положень трудового законодавства, актів міської ради, виконавчого комітету та міського голови з кадрових питань.
4.1.49. Організація співпраці з навчальними закладами і бізнес-середовищем з метою пошуку молодих спеціалістів та формування політики на ринку праці Львівської міської територіальної громади.
4.1.50. Забезпечення роботи постійно діючої комісії розслідувань нещасних випадків у Львівській міській територіальній громаді у встановлені законодавством України терміни, у разі звернення до неї потерпілих громадян Львівської міської територіальної громади.
4.1.51. Підготовка проєктів розпоряджень Львівського міського голови про призначення на посади згідно із затвердженими штатними розписами та звільнення з посад керівників самостійних відділів, управлінь та інших виконавчих органів ради, комунальних підприємств, установ та організацій.

5. Права управління


5.1. Для реалізації завдань та виконання повноважень, передбачених цим Положенням, іншими нормативними актами, управління має право:
5.1.1. Залучати фахівців органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, які належать до його компетенції.
5.1.2. Здійснювати контроль, проводити перевірки та аналітичну роботу з питань, які належать до його компетенції.
5.1.3. Отримувати у встановленому порядку від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію, необхідну для виконання покладених на нього завдань.
5.1.4. Отримувати у встановленому порядку від посадових осіб міської ради документи, довідки, розрахунки, інші матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань.
5.1.5. Скликати у встановленому порядку наради з питань, які належать до його компетенції.
5.1.6. Брати участь у засіданнях виконкому, інших дорадчих і колегіальних органів, нарадах, які проводяться у міській раді.
5.1.7. Залучати працівників виконавчих органів міської ради для підготовки проєктів нормативних актів та інших документів, а також для розробки і здійснення заходів, які проводить управління відповідно до покладених на нього обов’язків.
5.1.8. Заслуховувати звіти про роботу керівників підпорядкованих структурних підрозділів.
5.1.9. Звертатись до суду з позовними заявами у порядку, встановленому законодавством України, у тому числі про визнання незаконними актів органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, які обмежують права територіальної громади, а також повноваження органів та посадових осіб місцевого самоврядування.
5.1.10. Вносити подання до відповідних органів про притягнення до відповідальності посадових осіб, які ігнорують законні вимоги та рішення міської ради, її виконавчих органів, прийняті у межах їх повноважень.
5.1.11. Брати участь у конференціях, семінарах, круглих столах тощо, сприяти у межах компетенції у їх проведенні.

6. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення
діяльності управління


6.1. Управління утримується за рахунок коштів бюджету Львівської міської територіальної громади.
6.2. Кошторис управління затверджує Львівський міський голова за погодженням з департаментом фінансової політики.
6.3. Працівники управління є посадовими особами місцевого самоврядування їх основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України “Про службу в органах місцевого самоврядування“ та іншими законодавчими актами.
6.4. Граничну чисельність працівників управління встановлює Львівський міський голова у межах загальної чисельності працівників виконавчих органів, затвердженої міською радою.
6.5. Структуру управління затверджує виконавчий комітет.
6.6. Штатний розпис управління затверджує Львівський міський голова за погодженням з департаментом фінансової політики.

7. Відповідальність посадових осіб управління


7.1. Посадові особи управління повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та посадових осіб.
7.2. Посадові особи управління несуть відповідальність згідно з законодавством України.
7.3. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю посадових осіб управління при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.

8. Заключні положення


8.1. Ліквідацію та реорганізацію управління проводить міська рада за поданням Львівського міського голови у порядку, встановленому законодавством України.
8.2. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться у порядку, встановленому для його прийняття.


Оновлено: 04.04.2024, 12:57