Туризм

Уже 9-й рік поспіль у Львові проводять маркетингові дослідження туристів. Цьогоріч в опитуванні взяли участь 2200 відвідувачів міста. Їх географія є досить широкою і представляє усі континенти світу. Ключовими туристичними ринками й надалі залишаються Україна (43,0%), Польща (16,6%), Білорусь (7,1%), спостерігається дещо спад туристів з Туреччини (5,8%) та приріст з Німеччини (4,0%), США (3,0%), Канади (1,0%). У 2018 році вперше спостерігаємо у ТОП-10 лідерів ринок Ізраїлю, що становить 0,9% від загальної чисельності туристів. Загальна кількість туристів, яка відвідала Львів протягом року становить 2.2 млн. Про це інформує управління туризму ЛМР.

Робота Львівської міської ради та структурних підрозділів ще більш прозора. В центрі міста облаштовано «прозорий офіс» для працівників управління туризму. Опен спейс буде зручним і для відвідувачів. Львівський туристичний офіс переїхав у нове приміщення. Попереднє приміщення не відповідало потребам туристичного офісу, зокрема через обмежену площу. Управління туризму має в штаті 11 працівників, ще 8 в ЛКП «Центр розвитку туризму м. Львова». В офісі на Руській, 20, загальною площею 204 кв. м, є можливість всім комфортно працювати. Окрім цього, передбачена простора зона для нарад, зустрічей з туристичним середовищем, презентацій.

Як розповіли в управлінні туризму Львівської міської ради, на новорічно-різдвяні свята у місті очікують 350 тис гостей. Серед іноземців лідирують гості з Польщі, Білорусі, Туреччини та Литви.

Місто Львів — єдине місто України, яке потрапило в щорічний рейтинг Euromonitor International — 100 туристичних дестинацій світу 2018 року. Слідом за Львовом — Франкфурт, Порто, Стокгольм та ще багато великих міст.

Нещодавно місто Лева отримало новий динамічний проморолик. У 30-секундному відео поєднали види давньої культурної столиці, величну архітектуру й історичну атмосферу із сучасним і креативним Львовом, модерними будівлями й гостинними людьми. Проморолик Львова в мережі інтернет переглянули понад 600 тис разів.

На пл. Митній у Львові з'явився новий мурал, який символізує вхід у «Львівське метро». Арт — робота реалізується в рамках соц- культурного проекту: «Створення нових туристично-привабливих локацій та потенційно нового туристичного маршруту у Львові» громадською організацією «Граніт» за підтримки управління туризму Львівської міської ради. Автором стінопису є житомирський художник Дмитро Краб.

У Львові у готелі «Bank Hotel» (вул. Листопадового Чину, 8) 22 листопада о 14.00 год відбудеться міжнародний семінар «Тренди та співпраця у сфері ділової гостинності» від Львівського конференц-бюро.

За місяць функціонування Lviv City Card нею скористалось понад 40 гостей міста, з них майже всі — іноземці (Бельгія, Німеччина, Великобританія, Франція, Нідерланди).

Із 7 до 9 листопада у Львові відбуватиметься найбільший в Україні фестиваль готельно-ресторанного бізнесу «HoReCaSHOW Lviv». На одному майданчику буде і кулінарний конкурс Ukrainian Rational Chefs Challenge, і Pizza Fest, і BarSHOW, і SHOWKitchen. Також відбудеться масштабна виставка, лекторії та майстер-класи від досвідчених шеф-кухарів, готелярів, рестораторів, маркетологів, SMM, міксологів, бариста, hr-ів та бізнес-тренерів.

Брендинг, маркетинг та цифрові технології в туризмі. Львів — майданчик для обговорень за участю світових лідерів в галузі туризму. 24 — 26 жовтня Львів приймає гостей — учасників 5-тої зустрічі Туристично-інформаційних центрів європейських міст організації European Cities Marketing (ECM). Учасників заходу привітав заступник міського голови з питань розвитку Андрій Москаленко.