ЛКП «Південне»

ЛКП - комунальні підприємства, які можуть надавати послуги з управління багатоквартирними будинками.

Графік роботи


Понеділок 08:00-19:00 Четвер 08:00-19:00
Вівторок 08:00-17:15 П'ятниця 08:00-16:00
Середа 08:00-17:15 Субота,1,3 субота місяця 09.00-12.00
* Обідня перерва з 12:00 до 13:00

неділя — вихідний

Прийом громадян

понеділок, четвер — 16.00 — 19.00

середа — 8.00 — 11.00

Субота 1 та 3 місяця  09:00- 12:00

Контакти


79071, Львів, вул. Кульпарківська, 131
+38 (032) 254-66-73 (гаряча лінія)
Заступник директора Потовський Василь Семенович +38 (032) 263-33-70
Головний Інженер Федорович Андрій Іванович +38 (032) 263-33-70
Начальник технічного відділу Казюк Олександр Васильович +38 (032) 263-33-70
Головний бухгалтер Шведа Любов Василівна +38 (032) 263-24-49
Економіст з бухгалтерського обліку та аналізу господарської діяльності Чвак Любов Іванівна +38 (032) 263-24-49
Економіст з матеріально-технічного забезпечення Хмура Олена Степанівна +38 (032) 263-24-49
Оператор ДС Костра Анна Романівна +38 (032) 263-33-70
Майстер дільниці Маркевич Марія Дмитрівна +38 (032) 263-33-70
Майстер дільниці Маркевич Марія Дмитрівна +38 (032) 263-33-70
Майстер дільниці Задорожна Богдана Іванівна +38 (032) 263-33-70
Майстер дільниці Жезло Марта Романівна +38 (032) 263-33-70
Майстер дільниці Томашевська Ганна Михайлівна +38 (032) 263-33-70
Майстер дільниці Лаба Ірина Романівна +38 (032) 263-33-70

Документи


Структура, принципи формування і розмір винагород


За виконання обов'язків, передбачених цим контрактом Керівникові нараховується заробітна плата за рахунок доходу отриманого підприємством у результаті його господарської діяльності, виходячи з встановлених Керівнику:

  1. Посадового окладу згідно зі штатним розписом і фактично відпрацьованого часу.
  2. Премії в розмірі 50 % нарахованої від посадового окладу та фактично відпрацьованого часу за умови наявності прибутку до оподаткування, відсутності у звітному періоді аварій, випадків травматизму зі смертельними наслідками з вини підприємства та заборгованості з виплати заробітної плати, але не більше 200 % посадового окладу керівника.

У разі невиконання керівником обов'язків, визначених контрактом, зокрема невиконання фінансового плану підприємства, премія зменшується або не виплачується за рішенням уповноваженого органу.

Крім того, керівникові може виплачуватися винагорода за підсумками роботи за рік відповідно до діючого на підприємстві положення.
Керівникові надається щорічна оплачувана відпустка тривалістю 24 календарних днів. Оплата відпустки провадиться, виходячи з його середньомісячного заробітку, обчисленого згідно з чинним законодавством.

Інформація про керівництво


Створене Львівською міською радою, ухвалою №1440 від 31.01.2002 року.

Підпорядковане Франківській районній адміністрації Львівської міської ради, відповідно до діючої структури Львівської міської ради, що затверджено ухвалою сесії міської ради №1467 від 09.02.2017 «Про затвердження переліку львівських комунальних підприємств у розрізі уповноважених органів та галузевих управлінь».

Основні завдання


  • Отримання прибутку від надання житлово - комунальних послуг, виконання робіт з ремонту житла, здійснення різних видів виробничої та комерційної діяльності;
  • Створення додаткових робочих місць за рахунок отримання прибутку, покращення економічних та соціальних умов трудового колективу Підприємства;
  • Оперативного управління житловим фондом комунальної власності м. Львова;
  • Здійснення виробничої і господарської діяльності для підтримання переданої частини майна міської комунальної власності у відповідному технічному, санітарному та протипожежному стані;
  • Управління багатоквартирними будинками, забезпечення належного утримання, ремонту спільного майна багатоквартирного будинку і прибудинкової території з метою створення належних умов проживання;

Основна діяльність


  1. Належне утримання житлових будинків та прибудинкової території, згідно з Правилами користування приміщеннями житлових будинків, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 08.10.1992р.№572 (надалі Правилами), незалежно від форми власності статусу квартир та нежитлових приміщень, які розміщені в житловому будинку ( ст. 10 Закону України" Про приватизацію державного житлового фонду);
  2. Забезпечення квартиронаймачів, власників квартир та нежитлових приміщень у житлових будинках якісними житлово-комунальними послугами;
  3. Забезпечення виконання власниками квартир та квартиронаймачами вимог Правил (надалі Правил);
  4. Забезпечення утримання будинків відповідно до наказу(надалі наказу) Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 17.05.2005р. №76 «Про затвердження Правил утримання жилих будинків та при будинкових територій»,Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затверджених наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10.08.2004р. №150, рішень органів місцевого самоврядування, діючого законодавства та договорів;
  5. Надання населенню та власникам нежитлових приміщень житлових будинків послуг з теплопостачання на опалення приміщень та гарячого водопостачання відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 21.07.2005р. № 630 «про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення»;
  6. Забезпечення належного санітарного, протипожежного і технічного стану допоміжних приміщень та місць загального користування будинку, санітарного стану прибудинкової території та територій загального користування, технічний стан малих архітектурних форм;
  7. Забезпечувати своєчасне надходження коштів від власників квартир та нежитлових приміщень, квартиронаймачів за отримані послуги по утриманню будинку, прибудинкової території та послуги з теплопостачання;
  8. Здійснювати контроль за виконанням договірних зобов'язань організаціями, які надають окремі послуги з утримання будинку, прибудинкової території та послуги з теплопостачання;
  9. Забезпечення підготовки житлового фонду до експлуатації в весняно-літній та осінньо-зимовий періоди;
  10. Здійснення технічного контролю за станом житлового фонду. Проведення чергових та позачергових оглядів, поточного ремонту житлового фонду;
  11. Надання автотранспортних послуг;
  12. Обслуговування зелених насаджень;
  13. Надання населенню та юридичним особам додаткових платних послуг ( встановлення антени колективного користування);
  14. Надання додаткових платних послуг мешканцям приватного сектору;
  15. Контроль за утриманням будинків та прибудинкових територій ЖБК, МЖК, ОСББ, відомчих і приватних житлових будинків;
  16. Інші види діяльності, які не суперечать основній діяльності підприємства та діючому законодавству.

Оновлено: 30.10.2020, 16:02