В першому кварталі року на «Гарячу лінію міста» надійшло понад 20 тис. звернень мешканців
- Марія Демчина
Щодо зареєстрованих звернень на «Гарячій лінії міста», то найбільше їх з питань житлового господарства – зареєстровано 10 920 звернень, щодо благоустрою міста – 1 869 звернень; з питань транспорту – 1 354 звернення; щодо ситуації з ліфтами – 1184 звернення, з питань водопостачання – 1073 звернення. Різнотипних скарг від мешканців зареєстровано 1 183. Найменше звернень зареєстровано з питань охорони здоров’я – 23; газопостачання – 57 та економіки – 87 звернень.
Кожне звернення, якщо воно не інформаційно-довідкове, було зареєстроване і перевірене шляхом зворотного зв'язку з мешканцями. Контроль за виконанням звернень є окремою важливою ділянкою роботи відділу, яка потребує значних затрат часу операторів.
Нагадаємо, «Гаряча лінія міста» – міська багатоканальна телефонна служба, зателефонувавши на яку, мешканець міста може отримати потрібну консультацію і швидке реагування на свої скарги, проблеми чи зауваження цілодобово і без вихідних. Кол-центр має прямий контакт зі всіма службами міста, зворотній зв’язок з мешканцями та систему он-лайн моніторингу, завдяки чому відстежують кожен дзвінок.
Зателефонувати на «Гарячу лінію міста» можна за номером 15 80. Телефон міської диспетчерської служби - 297-59-11.