В першому кварталі року на «Гарячу лінію міста» надійшло понад 20 тис. звернень мешканців

  • 14.04.2017, 10:31
  • Марія Демчина
У кол-центр «Гарячої лінії міста» впродовж січня – березня 2017 року уже надійшло 20 971 звернення від мешканців міста. Найчастіше мешканці звертаються з питань житлового господарства, благоустрою, транспорту та ліфтів, найменше – з питань охорони здоров’я, газопостачання та економіки. Загалом кількість прийнятих дзвінків за період з січня по березень становить 67 730. Про це повідомили у відділі «Гаряча лінія міста».

Щодо зареєстрованих звернень на «Гарячій лінії міста», то найбільше їх з питань житлового господарства – зареєстровано 10 920 звернень, щодо благоустрою міста – 1 869 звернень; з питань транспорту – 1 354 звернення; щодо ситуації з ліфтами – 1184 звернення, з питань водопостачання – 1073 звернення. Різнотипних скарг від мешканців зареєстровано 1 183. Найменше звернень зареєстровано з питань охорони здоров’я – 23; газопостачання – 57 та економіки – 87 звернень.  

Кожне звернення, якщо воно не інформаційно-довідкове, було зареєстроване і перевірене шляхом зворотного зв'язку з мешканцями. Контроль за виконанням звернень є окремою важливою ділянкою роботи відділу, яка потребує значних затрат часу операторів.

Нагадаємо, «Гаряча лінія міста» – міська багатоканальна телефонна служба,  зателефонувавши на яку, мешканець міста може отримати потрібну консультацію і швидке реагування на свої скарги, проблеми чи зауваження цілодобово і без вихідних. Кол-центр має прямий контакт зі всіма службами міста, зворотній зв’язок з мешканцями та систему он-лайн моніторингу, завдяки чому відстежують кожен дзвінок.

Зателефонувати на  «Гарячу лінію міста» можна за номером  15 80. Телефон міської диспетчерської служби - 297-59-11.