Департамент «Секретаріат ради»

Графік роботи


Понеділок09:00-18:00Четвер09:00-18:00
Вівторок09:00-18:00П'ятниця09:00-16:45
Середа09:00-18:00Субота, неділявихідний
* Обідня перерва з 13:00 до 14:00

Контакти


79008, Львів, пл. Ринок, 1, каб. 223а
НазваКабінетТелефон
Відділ організаційного та бухгалтерського забезпечення302297-60-40

Управління, які входять до складу департаменту або перебувають у його підпорядкуванні


Основні завдання


  • Здійснення координаційної роботи, пов'язаної з підготовкою проєктів ухвал міської ради.
  • Забезпечення дотримання регламенту міської ради та інших вимог щодо оформлення і проходження документів, які подаються на розгляд міської ради.
  • Здійснення організаційного, матеріально-технічного, інформаційного, аналітичного, методичного та іншого забезпечення діяльності міської ради, секретаря ради і депутатського корпусу.
  • Висвітлення позиції секретаря ради та депутатів міської ради, постійних комісій, фракцій з актуальних суспільно-політичних і соціально-економічних питань, інформування населення про поточну роботу, прийняті ухвали міської ради, висновки, рекомендації постійних комісій, депутатських груп та інші документи.
  • Організація співробітництва з органами місцевого самоврядування та депутатським корпусом міст-партнерів м. Львова, інших міст в Україні та поза її межами.
  • Забезпечення діяльності та проведення загальнодержавних та загальноміських подій, заходів та свят на території Львівської міської територіальної громади за участю секретаря ради та депутатського корпусу.
  • Проведення за дорученням секретаря ради аналізу ухвал, розпорядчих актів та інших документів та їх проєктів, пов’язаних з використанням бюджету та комунальних ресурсів, з наданням відповідних висновків.
  • Контроль за дотриманням виконавчими органами міської ради, підприємствами, установами та організаціями комунальної форми власності вимог законодавства України.

Положення


1. Загальні положення

1.1. Департамент "Секретаріат Ради" Львівської міської ради (надалі – департамент) є виконавчим органом Львівської міської ради відповідно до ухвали міської ради від 04.02.2021 № 32 “Про затвердження структури виконавчих органів Львівської міської ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів“, утвореним відповідно до Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні“.

1.2. Департамент є підзвітним і підконтрольним міській раді, Львівському міському голові і підпорядкованим секретарю ради.

1.3. Департамент у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, ухвалами міської ради, рішеннями виконавчого комітету, розпорядженнями Львівського міського голови, дорученнями секретаря ради, цим Положенням, іншими нормами законодавства України.

1.4. Департамент є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в органах Казначейства України та установах банків державного сектору, штампи і бланки, право набувати майнових і немайнових прав та обов’язків, право виступати позивачем і відповідачем, третьою особою, яка заявляє/не заявляє самостійні вимоги на предмет спору на стороні позивача/відповідача у судах від свого імені, печатку з зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням.

1.5. Департамент є правонаступником управління "Секретаріат ради" Львівської міської ради.

1.6. Повне найменування департаменту: департамент "Секретаріат ради" Львівської міської ради.

1.7. Юридична адреса департаменту пл. Ринок, 1, м. Львів, 79008.

2. Основні завдання

2.1. Основними завданнями департаменту є:

2.1.1. Здійснення координаційної роботи, пов'язаної з підготовкою проєктів ухвал міської ради.

2.1.2. Забезпечення дотримання регламенту міської ради та інших вимог щодо оформлення і проходження документів, які подаються на розгляд міської ради.

2.1.3. Здійснення організаційного, матеріально-технічного, інформаційного, аналітичного, методичного та іншого забезпечення діяльності міської ради, секретаря ради і депутатського корпусу.

2.1.4. Висвітлення позиції секретаря ради та депутатів міської ради, депутатських комісій, фракцій з актуальних суспільно-політичних і соціально-економічних питань, інформування населення про поточну роботу, прийняті ухвали міської ради, висновки, рекомендації постійних комісій, депутатських груп та інші документи.

2.1.5. Організація співробітництва з органами місцевого самоврядування та депутатським корпусом міст-партнерів м. Львова, інших міст в Україні та поза її межами.

2.1.6. Забезпечення діяльності та проведення загальнодержавних та загальноміських подій, заходів та свят на території Львівської міської територіальної громади за участю секретаря ради та депутатського корпусу.

2.1.7. Проведення за дорученням секретаря ради аналізу ухвал, розпорядчих актів та інших документів та їх проєктів, пов’язаних з використанням бюджету та комунальних ресурсів, з наданням відповідних висновків.

2.1.8. Контроль за дотриманням виконавчими органами міської ради, підприємствами, установами та організаціями комунальної форми власності вимог законодавства України.

3. Структура та організація роботи

3.1. Департамент очолює директор, якого призначає на посаду та звільняє з посади Львівський міський голова за поданням секретаря ради у порядку, визначеному законодавством України.

Директор департаменту безпосередньо підпорядкований секретарю ради, йому підконтрольний та підзвітний.

3.2. До складу департаменту входять такі структурні підрозділи:

3.2.1. Відділ організаційного та бухгалтерського забезпечення.

3.2.2. Управління забезпечення роботи ради.

3.2.3. Управління зв'язків з громадськістю.

Підпункт 3.2.4 вилучено згідно з ухвалою міської ради від 22.12.2022 № 2867

3.3. Структурні підрозділи департаменту (управління, відділи, сектори) очолюють начальники (завідувачі), яких призначає на посади та звільняє з посад директор департаменту (крім працівників номенклатури посад Львівського міського голови) у порядку, визначеному законодавством України, ухвалами міської ради, рішеннями виконавчого комітету.

3.4. Директор департаменту має одного заступника (який не очолює управління), якого призначає на посаду та звільняє з посади Львівський міський голова за поданням директора департаменту та за погодженням секретаря ради у порядку, визначеному законодавством України.

Заступник директора департаменту виконує функції та здійснює повноваження відповідно до розподілу обов’язків, визначених директором департаменту.

Інших працівників департаменту призначає на посади та звільняє з посад директор департаменту (крім працівників номенклатури посад Львівського міського голови).

3.5. Департамент видає накази організаційно-розпорядчого характеру.

3.6. Директор департаменту:

3.6.1. Здійснює керівництво діяльністю департаменту, несе персональну відповідальність перед міською радою, Львівським міським головою, виконавчим комітетом та секретарем ради за виконання покладених на департамент завдань.

3.6.2. Організовує роботу та визначає міру відповідальності керівників структурних підрозділів департаменту.

3.6.3. У процесі реалізації завдань та функцій департаменту забезпечує взаємодію департаменту з іншими виконавчими органами міської ради.

3.6.4. Організовує виконання рішень міської ради та її виконавчого комітету, розпоряджень Львівського міського голови.

3.6.5. Підписує видані у межах компетенції департаменту накази, організовує перевірку їх виконання.

3.6.6. Призначає на посади та звільняє з посад працівників департаменту, організовує та проводить конкурси на заміщення вакантних посад у департаменті, забезпечує ведення особових справ, здійснює присвоєння рангів, встановлює посадові оклади, надбавки і доплати, вирішує питання преміювання, надання відпусток і допомоги для оздоровлення при наданні щорічної відпустки та матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань, службових відряджень працівникам департаменту, проведення оцінки виконання працівниками посадових обов'язків, застосування заходів дисциплінарного впливу та дисциплінарних стягнень тощо (за винятком працівників, які належать до номенклатури посад Львівського міського голови).

3.6.7. Для заступника директора департаменту визначає міру відповідальності, вирішує питання преміювання, службових відряджень, надання відпусток і допомоги для оздоровлення при наданні щорічної відпустки та матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань.

3.6.8. Для керівників структурних підрозділів та інших працівників вирішує питання преміювання, надбавок, доплат, присвоєння рангів, службових відряджень, надання відпусток і допомоги для оздоровлення при наданні щорічної відпустки та матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань.

4. Компетенція департаменту

4.1. До компетенції департаменту належать такі повноваження:

4.1.1. Реалізація політики, визначеної Львівським міським головою, міською радою та її виконавчим комітетом відповідно до компетенції, і реалізація прийнятих ними рішень.

4.1.2. Здійснення у частині наданої компетенції делегованих органам місцевого самоврядування та їх виконавчим органам повноважень.

4.1.3. Підготовка і подання на розгляд міської ради, виконавчого комітету стратегії розвитку Львівської міської територіальної громади у профільній сфері, пропозицій для складання та реалізації місцевих програм.

4.1.4. Підготовка проєктів ухвал міської ради, рішень виконавчого комітету, розпоряджень Львівського міського голови, візування проєктів актів відповідно до компетенції.

4.1.5. Затвердження за погодженням з управлінням фінансів департаменту фінансової політики кошторису у межах передбачених бюджетних асигнувань на відповідний рік та за погодженням з департаментом фінансової політики штатного розпису у межах встановленої чисельності і структури департаменту.

4.1.6. Розпорядження коштами бюджету Львівської міської територіальної громади у межах, визначених міською радою, виконавчим комітетом і Львівським міським головою, раціональний розподіл та контроль за їхнім цільовим використанням.

4.1.7. Координація діяльності та контроль за роботою підпорядкованих структурних підрозділів.

4.1.8. Організація та проведення у встановленому порядку аукціонів, конкурсів, публічних закупівель, укладення договорів з підприємствами, установами та організаціями, а також іншими суб’єктами господарювання.

4.1.9. Здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції.

4.1.10. Забезпечення доступу до публічної інформації, розпорядником якої є департамент.

4.1.11. Розгляд звернень громадян, підприємств, установ та організацій, забезпечення належного розгляду звернень підпорядкованими структурними підрозділами.

4.1.12. Розгляд депутатських запитів та звернень народних депутатів України, депутатських запитів, запитань та звернень депутатів місцевих рад.

4.1.13. Представництво інтересів департаменту в органах державної влади, підприємствах, установах, організаціях незалежно від форм власності безпосередньо керівником або іншою особою на підставі виданої керівником довіреності.

4.1.14. Представництво інтересів департаменту у зв'язках із зарубіжними муніципальними установами та іншими організаціями.

4.1.15. Списання з балансу транспортних засобів, механізмів, обладнання, інвентарю, вартість яких не перевищує суми, еквівалентної 100 мінімальним заробітнім платам.

4.1.16. Координація роботи, пов’язаної з підготовкою проєктів ухвал міської ради, здійснення контролю за дотриманням Статуту Львівської міської територіальної громади та підготовка пропозицій щодо внесення змін до нього, контроль за дотриманням регламенту Львівської міської ради.

4.1.17. Прийом проєктів ухвал міської ради та документів, що долучаються до них від структурних підрозділів міської ради, депутатів міської ради та інших виконавців.

4.1.18. Забезпечення проведення попередньої правової експертизи проєктів ухвал, які надходять у друк від структурних підрозділів міської ради, депутатів міської ради та інших виконавців.

4.1.19. Забезпечення формування проєкту порядку денного сесій міської ради та подання його секретарю ради і Львівському міському голові.

4.1.20. Забезпечення у межах компетенції контролю за відповідністю тексту ухвали міської ради, який подається на підпис Львівському міському голові, до тексту ухвали міської ради, проголосованому на пленарному засіданні.

4.1.21. Забезпечення взаємодії депутатів міської ради з її виконавчими органами.

4.1.22. Сприяння депутатам міської ради, радникам секретаря ради, помічникам-консультантам депутатів міської ради, депутатським фракціям та групам у здійсненні їх повноважень.

4.1.23. За дорученням секретаря ради, за ініціативою депутатів міської ради надання консультативних роз’яснень окремих положень ухвал міської ради.

4.1.24. Ведення обліку помічників-консультантів депутатів міської ради.

4.1.25. Організація тренінгів та навчань для депутатів міської ради.

4.1.26. Забезпечення здійснення зв’язків із засобами масової інформації та сприяння їм у висвітленні питань щодо роботи міської ради, депутатів міської ради, постійних комісій, депутатських груп і фракцій; організація пресконференцій секретаря ради та депутатів міської ради.

4.1.27. Організація залучення фахівців, експертів, експертних організацій до розгляду та участі у вирішення питань, що належать до повноважень міської ради.

4.1.28. Сприяння у налагодженні контактів з іншими органами місцевого самоврядування в Україні та за кордоном, сприяння організації міжнародних і всеукраїнських конференцій, семінарів, симпозіумів з проблем місцевого самоврядування.

4.1.29. Забезпечення здійснення контролю за виконанням ухвал міської ради, протокольних доручень та інших рішень міської ради, а також контролю за станом розгляду депутатських запитів, звернень та запитань, доручень секретаря ради; підготовка та подання відповідних аналітичних, доповідних та узагальнюючих матеріалів на розгляд секретарю ради.

4.1.30. Забезпечення проведення перевірок фінансово-господарської діяльності та інших контрольних заходів виконавчих органів міської ради, підприємств, установ та організацій комунальної форми власності в частині використання ними комунальних ресурсів (коштів, майна) відповідно до затвердженого міською радою плану за пропозицією секретаря ради.

4.1.31. Забезпечення надання висновків і пропозицій секретарю ради за результатами проведених контрольних заходів для відповідного реагування.

5. Права департаменту

5.1. Для реалізації завдань та виконання повноважень, передбачених цим Положенням, іншими нормативними актами, департамент має право:

5.1.1. Залучати фахівців органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, які належать до його компетенції.

5.1.2. Здійснювати контроль, проводити перевірки, інспекції та аналітичну роботу з питань, які належать до його компетенції.

5.1.3. Отримувати у встановленому порядку від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію, необхідну для виконання покладених на нього завдань.

5.1.4. Отримувати у встановленому порядку від посадових осіб міської ради документи, довідки, розрахунки, інші матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань.

5.1.5. Скликати у встановленому порядку наради з питань, які належать до його компетенції.

5.1.6. Брати участь у засіданнях виконавчого комітету, інших дорадчих і колегіальних органів, нарадах, які проводяться у міській раді.

5.1.7. Залучати працівників виконавчих органів міської ради для підготовки проєктів нормативних актів та інших документів, а також для розробки і здійснення заходів, які проводить департамент відповідно до покладених на нього обов’язків.

5.1.8. Заслуховувати звіти про роботу керівників підпорядкованих структурних підрозділів.

5.1.9. Звертатись до суду з позовними заявами у порядку, встановленому законодавством України, у тому числі про визнання незаконними актів органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, які обмежують права Львівської міської територіальної громади, а також повноваження органів та посадових осіб місцевого самоврядування.

5.1.10. Вносити подання до відповідних органів про притягнення до відповідальності посадових осіб, які ігнорують законні вимоги та рішення міської ради, її виконавчих органів, прийняті у межах їх повноважень.

5.1.11. Утворювати комісії та робочі групи, брати участь у роботі комісій та робочих груп, утворених актами міської ради, виконавчого комітету, Львівського міського голови.

5.1.12. Брати участь у конференціях, семінарах, круглих столах тощо, сприяти у межах компетенції їх проведенню.

6. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення діяльності департаменту

6.1. Департамент утримується за рахунок коштів бюджету Львівської міської територіальної громади.

6.2. Кошторис департаменту за поданням директора департаменту затверджує секретар ради за погодженням з управлінням фінансів департаменту фінансової політики.

6.3. Працівники департаменту є посадовими особами місцевого самоврядування, їх основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України “Про службу в органах місцевого самоврядування“ та іншими законодавчими актами.

6.4. Структуру та граничну чисельність працівників департаменту встановлює міська рада.

6.5. Штатний розпис департаменту затверджує секретар ради за поданням директора департаменту та за погодженням з департаментом фінансової політики.

7. Відповідальність посадових осіб департаменту

7.1. Посадові особи департаменту повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та посадових осіб.

7.2. Посадові особи департаменту несуть відповідальність згідно з законодавством України.

7.3. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю посадових осіб департаменту при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством України порядку.

8. Заключні положення

8.1. Ліквідацію та реорганізацію департаменту проводить міська рада за поданням Львівського міського голови у порядку, встановленому законодавством України.

8.2. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться у порядку, встановленому для його прийняття.


Оновлено: 18.04.2024, 00:27