Управління інвестицій та проектів

Основне завдання Управління  інвестицій  та проектів — залучення та супрововід українських і іноземних інвесторів, розвиток інвестиційного потенціалу міста та реалізація проектів за кошти приватних інвесторів та за підтримки міжнародних  фінансових організацій, розвиткових організацій та програм.

Графік роботи


Понеділок 09:00-18:00 Четвер 09:00-18:00
Вівторок 09:00-18:00 П'ятниця 09:00-17:00
Середа 09:00-18:00 Субота, неділя вихідний
* Обідня перерва з 13:00 до 14:00

Основні завдання


  1. Здійснення всіх необхідних заходів та підготовка проектів, спрямованих на залучення інвестицій до Львівської міської територіальної громади, забезпечення збалансованого та інвестиційного розвитку Львівської міської територіальної громади.
  2. Налагодження ефективної співпраці з міжнародними фінансовими організаціями, через підготовку та супровід спільних проектів.
  3. Підготовка інвестиційних проектів та проектів державно-приватного партнерства Львівської міської територіальної громади.
  4. Сприяння та супровід інвестиційних проектів суб’єктів підприємництва, що мають важливе значення для економічного розвитку Львівської міської територіальної громади.
  5. Промоція інвестиційних та інших можливостей, спрямованих на формування позитивного інвестиційного клімату та підвищення інвестиційної привабливості Львівської міської територіальної громади.

Положення


Загальні положення

  1. Управління інвестицій та проектів департаменту економічного розвитку Львівської міської ради (надалі – управління) є виконавчим органом Львівської міської ради відповідно до ухвали міської ради від 04.02.2021 № 32 “Про затвердження структури виконавчих органів Львівської міської ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів“, утвореним відповідно до Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні“.
  2. Управління є підзвітним і підконтрольним міській раді, виконавчому комітету міської ради, Львівському міському голові та підпорядкованим першому заступнику міського голови – заступнику міського голови з економічного розвитку і директору департаменту економічного розвитку.
  3. Управління у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, ухвалами міської ради, рішеннями виконавчого комітету, розпорядженнями Львівського міського голови, цим Положенням, наказами директора департаменту, іншими нормами законодавства України.
  4. Управління не є юридичною особою, має самостійний бланк зі своїм найменуванням.
  5. Повне найменування: управління інвестицій та проектів департаменту економічного розвитку Львівської міської ради.
  6. Юридична адреса управління: 79008, м. Львів, пл. Ринок, 1.

Структура та організація роботи

  1. Управління очолює начальник, якого призначає на посаду та звільняє з посади Львівський міський голова за поданням директора департаменту економічного розвитку у порядку, визначеному законодавством. Начальник управління безпосередньо підпорядкований директору департаменту економічного розвитку, йому підконтрольний та підзвітний.
  2. До складу управління входять такі структурні підрозділи:
  • Відділ інвестицій та проектів.
  • Відділ співпраці з міжнародними фінансовими організаціями.
  1. Структурні підрозділи управління очолюють начальники, яких призначає на посади та звільняє з посад директор департаменту за поданням начальника управління у порядку, визначеному законодавством, ухвалами міської ради, рішеннями виконавчого комітету.
  2. Начальник управління має одного заступника, який є начальником відділу співпраці з міжнародними фінансовими організаціями. Його призначає на посаду та звільняє з посади Львівський міський голова за поданням начальника управління у порядку, визначеному законодавством. Заступник начальника управління виконує функції та здійснює повноваження відповідно до розподілу обов’язків, визначених начальником управління. Інших працівників управління призначає на посади та звільняє з посад директор департаменту.
  3. Управління видає накази організаційно-розпорядчого характеру.
  4.  Начальник управління:
  • Здійснює керівництво діяльністю управління, несе персональну відповідальність перед міською радою, Львівським міським головою, виконавчим комітетом, а також першим заступником міського голови – заступником міського голови з економічного розвитку, директором департаменту економічного розвитку за виконання покладених на управління завдань.
  • Організовує роботу та визначає міру відповідальності всіх працівників управління.
  • У процесі реалізації завдань та функцій управління забезпечує взаємодію управління з іншими виконавчими органами міської ради.
  • Організовує виконання рішень міської ради та її виконавчого комітету, розпоряджень Львівського міського голови, наказів директора департаменту.
  • Підписує видані у межах компетенції управління накази, організовує перевірку їх виконання.
  • Вносить директору департаменту подання про призначення на посади та звільнення з посад працівників управління (крім працівників номенклатури посад Львівського міського голови), приймає участь в організації та проведенні конкурсів на заміщення вакантних посад в управлінні, проведенні оцінки виконання працівниками посадових обов’язків, застосуванні заходів дисциплінарного впливу та дисциплінарних стягнень, погоджує питання службових відряджень, надання відпусток і допомоги для оздоровлення при наданні щорічної відпустки та матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань тощо (за винятком працівників, які належать до номенклатури посад Львівського міського голови).
  • Для заступника начальника управління визначає міру відповідальності, погоджує питання службових відряджень, надання відпусток і допомоги для оздоровлення при наданні щорічної відпустки та матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань.
  • Для керівників структурних підрозділів та інших працівників погоджує питання службових відряджень, надання відпусток і допомоги для оздоровлення при наданні щорічної відпустки та матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань.

Компетенція управління

До компетенції управління належать такі повноваження:

  1. Реалізація політики, визначеної Львівським міським головою, міською радою та її виконавчим комітетом відповідно до компетенції, і реалізація прийнятих ними рішень.
  2. Здійснення у частині наданої компетенції делегованих органам місцевого самоврядування та їх виконавчим органам повноважень.
  3. Підготовка і подання на розгляд міської ради, виконавчого комітету стратегії розвитку Львівської міської територіальної громади у зовнішньоекономічній та інвестиційній сферах, пропозицій для складання та реалізації місцевих програм.
  4. Підготовка проектів ухвал міської ради, рішень виконавчого комітету, розпоряджень Львівського міського голови, візування проектів актів відповідно до компетенції.
  5. Координація діяльності та контроль за роботою підпорядкованих структурних підрозділів.
  6. Здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції.
  7. Забезпечення доступу до публічної інформації, розпорядником якої є управління.
  8. Розгляд звернень громадян, підприємств, установ та організацій, забезпечення належного розгляду звернень підпорядкованими структурними підрозділами.
  9. Розгляд депутатських запитів та звернень народних депутатів України, депутатських запитів, запитань та звернень депутатів місцевих рад; забезпечення належного розгляду депутатських запитів та звернень народних депутатів України, депутатських запитів, запитань та звернень депутатів місцевих рад підпорядкованими структурними підрозділами.
  10.  Представництво інтересів управління в органах державної влади, підприємствах, установах, організаціях незалежно від форм власності.
  11.  Сприяння діяльності органів суду, прокуратури, юстиції, служби безпеки, Національної поліції, Національного антикорупційного бюро України, адвокатури і Державної кримінально-виконавчої служби України.
  12.  Реалізація проектів та здійснення заходів, спрямованих на залучення інвестицій до Львівської міської територіальної громади, визначених програмами залучення інвестицій та реалізації проектів, рішеннями міської ради, її виконавчого комітету, дорученнями Львівського міського голови.
  13.  Підготовка програм залучення інвестицій та реалізації проектів та звітів про хід і результати їх виконання.
  14.  Координація, підготовка та супровід проектів Львівської міської ради та міжнародних фінансових інституцій та здійснення заходів, спрямованих на успішну їх реалізацію.
  15.  Підготовка та супровід інвестиційних проектів та проектів державно-приватного партнерства Львівської міської ради, визначених ухвалами міської ради та рішеннями виконавчого комітету, зокрема здійснення заходів, необхідних для їхньої якісної підготовки (залучення радників, замовлення досліджень, інших товарів чи послуг тощо), у разі потреби – спільно з комунальними установами, підприємствами, виконавчими органами міської ради та її посадовими особами. Вчинення інших дій, передбачених законодавством України, яке стосується державно-приватного партнерства.
  16. Здійснення промоції інвестиційних можливостей Львівської міської територіальної громади, її інвестиційних об’єктів та проектів як у формі самостійних заходів, так і через партнерство з іншими фізичними та юридичними особами, у тому числі промоції інвестиційних об’єктів приватної чи спільної власності, реалізація яких сприятиме економічному розвитку, залученню інвестицій та популяризації інвестиційного клімату Львівської міської територіальної громади в Україні та за кордоном. Зокрема – організація, співорганізація чи участь у подіях, проведення досліджень, проведення роуд-шоу, вивчення інвестиційної привабливості та співпраця з українськими та іноземними партнерами.
  17. Підготовка пропозицій, рекомендацій, організаційних заходів, зокрема щодо надання пільг з податків, пільг, зборів чи інших обов’язкових платежів, які відносяться до доходів бюджету Львівської міської територіальної громади та спрямованих на підвищення інвестиційної привабливості Львівської міської територіальної громади та легкості ведення бізнесу.
  18. Сприяння зовнішньоекономічним та інвестиційним зв'язкам Львівської міської територіальної громади, підприємств, установ та організацій, які розташовані на території Львівської міської територіальної громади або зареєстровані платником податків у Львівській міській територіальній громаді незалежно від форм власності.
  19. Залучення грантів, безповоротної допомоги (у тому числі від міжнародних фінансових інституцій) для реалізацій повноважень, завдань та проектів управління.
  20. Збір інформації щодо економічного та інвестиційного розвитку Львівської міської територіальної громади, діяльності окремих підприємств, установ чи організацій та інших суб’єктів.

Права управління

Для реалізації завдань та виконання повноважень, передбачених цим Положенням, іншими
нормативними актами, управління має право:

  1. Залучати фахівців органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками), замовляти дослідження чи інші товари, роботи та послуги для розгляду питань, які належать до його компетенції.
  2. Здійснювати контроль, проводити перевірки та аналітичну роботу з питань, які належать до його компетенції.
  3. Отримувати у встановленому порядку від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію, необхідну для виконання покладених на нього завдань.
  4. Отримувати у встановленому порядку від посадових осіб міської ради документи, довідки, розрахунки, інші матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань.
  5. Скликати у встановленому порядку наради з питань, які належать до його компетенції.
  6. Брати участь у засіданнях виконавчого комітету, інших дорадчих і колегіальних органів, нарадах, які проводяться у міській раді
  7. Залучати працівників виконавчих органів міської ради для підготовки проектів нормативних актів та інших документів, а також для розробки і здійснення заходів, які проводить управління відповідно до покладених на нього обов’язків.
  8. Заслуховувати звіти про роботу керівників підпорядкованих структурних підрозділів.
  9. Вносити подання до відповідних органів про притягнення до відповідальності посадових осіб, які ігнорують законні вимоги та рішення міської ради, її виконавчих органів, прийняті у межах їх повноважень.
  10. Організовувати та брати участь у конференціях, семінарах, круглих столах тощо, сприяти у межах компетенції у їх проведенні.
  11. Сприяти та надавати супровід заходам та інвестиційним проектам, реалізація яких спрямована на залучення інвестицій до Львівської міської територіальної громади.

Фінансування та матеріально-технічне забезпечення діяльності управління

  1. Управління утримується за рахунок коштів бюджету Львівської міської територіальної громади у межах видатків, затверджених у кошторисі департаменту економічного розвитку.
  2. Працівники управління є посадовими особами місцевого самоврядування, їх основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України “Про службу в органах місцевого самоврядування“ та іншими законодавчими актами.
  3. Структуру управління затверджує виконавчий комітет.

Відповідальність посадових осіб управління

  1. Посадові особи управління повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та посадових осіб.
  2. Посадові особи управління несуть відповідальність згідно з законодавством України.
  3. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю посадових осіб управління при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.

Заключні положення

  1. Ліквідацію та реорганізацію управління проводить міська рада за поданням Львівського міського голови у порядку, встановленому законодавством України.
  2. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться у порядку, встановленому для його прийняття.

Програми


ПРОГРАМА
сприяння залученню інвестицій до Львівської міської
територіальної громади на 2022-2024 роки

1. Мета Програми


1.1. Програма сприяння залученню інвестицій до Львівської міської територіальної громади на 2022-2024 роки (надалі – Програма) розроблена з метою забезпечення інвестиційної діяльності, збалансованого розвитку та підтримки бізнесу в умовах воєнного стану, а також продовження реалізації цілей та завдань, визначених у Програмі сприяння залученню інвестицій до міста Львова на 2020-2021 роки, затвердженій ухвалою міської ради від 23.01.2020 № 6212, відповідно до ст. ст. 27, 28, 35, 64 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні“, Законів України “Про державне прогнозування та розроблення програм економічного та соціального розвитку України“, “Про інвестиційну діяльність“, “Про державно-приватне партнерство”, “Про концесію”, “Про інноваційну діяльність в Україні“, “Про режим іноземного інвестування“, “Про індустріальні парки”, “Про транскордонне співробітництво“, “Про захист іноземних інвестицій в Україні“, “Про зовнішньоекономічну діяльність“, постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2022 № 252 “Деякі питання формування та виконання місцевих бюджетів у період воєнного стану“.

2. Цілі Програми


2.1. Програма передбачає досягнення таких основних цілей:
2.1.1. Збереження економічного потенціалу країни шляхом переміщення та адаптації ключових, стратегічних підприємств, виробництв, компаній.
2.1.2. Забезпечення збалансованого розвитку Львівської міської територіальної громади в умовах російського військового вторгнення шляхом залучення нових інвестицій та розвитку ключових для громади бізнес-індустрій.
2.1.3. Створення нових робочих місць для мешканців Львівської міської територіальної громади та внутрішньо переміщених осіб (ВПО).
2.1.4. Надання якісного супроводу, підтримки та інструментів розвитку для внутрішньо переміщеного бізнесу.
2.1.5. Адаптація бізнесу до нових умов ведення діяльності та потреб Львівської міської територіальної громади та країни (налагодження логістики, експортної діяльності та інше).
2.1.6. Промоція інвестиційних, бізнесових та інших можливостей, спрямованих на формування позитивного інвестиційного клімату та підвищення інвестиційної привабливості Львівської міської територіальної громади.
2.1.7. Забезпечення якісного супроводу та координації проєктів Львівської міської територіальної громади у співпраці з міжнародними фінансовими інституціями.
2.1.8. Підготовка та реалізація інвестиційних проєктів, проєктів державно-приватного партнерства Львівської міської територіальної громади.
2.1.9. Розвиток перспективних промислових зон, індустріальних парків та інших територій Львівської міської територіальної громади.
2.1.10. Надання якісного супроводу інвестиційних проєктів суб’єктів підприємництва, що мають важливе значення для економічного розвитку Львівської міської територіальної громади.
2.1.11. Створення та розвиток нових муніципальних індустріальних парків.

3. Завдання та заходи для реалізації визначених Програмою цілей


3.1. Промоція інвестиційної привабливості та можливостей на локальних, національних та міжнародних платформах:
3.1.1. Представлення інвестиційних можливостей Львова на профільних заходах інвестиційного та бізнес спрямування (виставки, конференції, форуми, бізнес-місії, інші заходи в Україні та за кордоном) з можливою організацією стенду м. Львова, окремих панельних дискусій, зустрічей та презентацій (із залученням відеооператорів, фотографів, перекладачів, кейтерингу, онлайн трансляцій та інших засобів і послуг).
3.1.1.1. Впровадження та розвиток постійної активної присутності на 5-6 міжнародних та національних профільних заходах в економічно перспективних та важливих сферах (електромобілебудування, медицина, бізнес аутсорсинг, наука та інновації, інформаційні технології, транспортна логістика, дата-центри, екологія, індустрія подій та інші) з метою промоції та представлення інвестиційних проєктів і налагодження контактів з потенційними інвесторами.
3.1.1.2. Організація серії “роуд-шоу“ (спланований індивідуально цільовий інформаційно-презентаційний захід для попередньо визначеної цільової групи інвесторів) у головних фінансових центрах України (Київ, Одеса, Харків, Дніпропетровськ) та за кордоном (Лондон, Нью-Йорк, Варшава, Шанхай) з метою презентації інвестиційних пропозицій міста потенційним інвесторам.
3.1.1.3. Співпраця (проведення спільних заходів) з посольствами та представництвами іноземних країн (в Україні та за кордоном) з метою представлення міста та його інвестиційного потенціалу.
3.1.1.4. Організація серії інвестиційних заходів з метою об’єднання та співпраці представників бізнесу та влади, інвесторів, інших зацікавлених сторін для розвитку проєктів в економічно перспективних та важливих сферах (електромобілебудування, бізнес аутсорсинг, наука та інновації, медицина, інформаційні технології, транспортна логістика, дата-центри, екологія, індустрія подій та ін.).
3.1.2. Прийом офіційних делегацій та бізнес-місій (із залученням відеооператорів, фотографів, перекладачів, кейтерингу, онлайн трансляцій та інших засобів і послуг).
3.1.3. Виготовлення та розповсюдження промоційних матеріалів (буклетів, каталогів, блокнотів, брендованої продукції, відеороликів).
3.1.4. Постійне оновлення, розвиток та промоція інтернет-сторінки www.investinlviv.com. Підтримка інвестиційного порталу Львова www.investinlviv.com, зокрема у частині наповнення бази даних інвестиційних проєктів та об’єктів, створення технічної можливості забезпечення надання консультацій та інформації потенційним інвесторам з питань процедур завезення обладнання, реєстрації підприємств, отримання дозволів, у сфері оподаткування та інших сферах законодавства для започаткування бізнесу тощо.
3.1.5. Розширення мережі промоції інвестиційних можливостей Львова (реклама в аеропорту, соціальна реклама, аудіо-відео реклама публікації в тематичних журналах, реклама на профільних тематичних заходах).
3.1.6. Використання міжнародних баз даних ринку інвесторів через інтернет-ресурс (Hoovers, FDI Markets).
3.2. Підготовка, супровід та сприяння реалізації інвестиційних проєктів, проєктів державно-приватного партнерства Львівської міської територіальної громади спільно з іншими структурними підрозділами Львівської міської ради (у тому числі виготовлення презентацій, концепцій, ПКД, ТЕО, соціологічних досліджень, промоційних відеороликів, а також замовлення послуг радників для проєктів державно-приватного партнерства, консультаційних послуг та перекладів):
3.2.1. Будівництво підземних майданчиків для паркування, у тому числі підземного багаторівневого майданчика для паркування на пл. Є. Петрушевича.
3.2.2. Будівництво підвісної оглядової канатної дороги для використання рекреаційних можливостей парку “Високий Замок“.
3.2.3. Створення книгарні з читацьким залом та мистецькими елементами на вул. Академіка В. Гнатюка, 20-22.
3.2.4. Реконструкція трамвайного депо з метою створення інноваційно-креативного простору.
3.2.5. Інші інвестиційні проєкти (підготовлені відповідно до Положення про здійснення інвестиційної діяльності у м. Львові, затвердженого ухвалою міської ради від 18.07.2013 № 2547) та проєкти державно-приватного партнерства (внесені до Переліку проектів державно-приватного партнерства у м. Львові, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 20.07.2020 № 625).
3.3. Залучення кредитних та грантових коштів міжнародних фінансових організацій та фондів для реалізації інвестиційних та інфраструктурних проєктів м. Львова, а також заходів з підвищення енергоефективності:
3.3.1. Залучення коштів Європейського інвестиційного банку (ЄІБ) та супровід проєкту “Комплексна програма поводження з ТПВ у місті Львові”.
3.3.2. Залучення коштів Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР) і супровід проєкту впровадження автоматизованої системи оплати проїзду у громадському транспорті м. Львова.
3.3.3. Залучення коштів Європейського інвестиційного банку (ЄІБ) і супровід проєктів у рамках державної програми “Міський громадський транспорт України“ та “Міський громадський транспорт України II“.
3.3.4. Залучення коштів Європейського інвестиційного банку (ЄІБ) та супровід проєктів у рамках державної програми “Підвищення безпеки автомобільних доріг в містах України“.
3.3.5. Супровід проєкту реконструкції очисних споруд та будівництва станції переробки мулу для очистки та утилізації стічних вод та виробництва біогазу для когенерації, що реалізовується за кредитні кошти ЄБРР, Північної екологічної фінансової корпорації (НЕФКО) та грантові кошти Фонду Східноєвропейського партнерства з енергоефективності та довкілля (Е5Р), грантове фінансування Даніда – Фінансування сталої інфраструктури (ДСІФ).
3.3.6. Супровід проєкту Реконструкції централізованого теплопостачання м. Львова за кредитні кошти ЄБРР, Північної екологічної фінансової корпорації (НЕФКО) та ЄІБ.
3.3.7. Супровід проєкту “Модернізація громадського тролейбусного транспорту м. Львова” за кредитні кошти Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР).
3.3.8. Супровід проєкту та залучення коштів Міжнародної фінансової корпорації (МФК) з метою реалізації проєкту закупівлі електричних тролейбусів з автономним рухом та зарядкою в русі, а також реконструкції та продовження тролейбусної контактної мережі.
3.4. Залучення грантових та кредитних коштів для реалізації інших інвестиційних та інфраструктурних проєктів Львівської міської територіальної громади.
3.5. Замовлення кредитного рейтингу міста від міжнародних рейтингових компаній, прийнятних для Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР), Європейського інвестиційного банку (ЄІБ) та Міжнародної фінансової корпорації (МФК).
3.6. Сприяння реалізації Програми перспективного розвитку промислових зон м. Львова, затвердженої ухвалою міської ради від 20.12.2018 № 4399, а саме: перспективних промислових зон міста Сигнівка, Рясне-2 та ін.
3.7. Супровід, сприяння реалізації та створення нових індустріальних парків у Львівській міській територіальній громаді.
3.8. Підтримка (у тому числі фінансова) форумів, семінарів, візитів делегацій тощо, які спрямовані на розвиток міста, формування хорошого іміджу міста, підтримку економічного та інвестиційного потенціалу міста тощо.
3.9. Оптимізація та цифровізація послуг для інвесторів.
3.10. Формування сприятливого інвестиційного клімату у Львівській міській територіальній громаді через пошук потенційних інвесторів і сприяння реалізації інвестиційних проєктів та переміщення бізнесу до Львівської міської територіальної громади українськими та іноземними інвесторами.
3.11. Підтримка заходів з енергозбереження та підвищення енергоефективності.
3.12. Підтримка бізнесу в умовах воєнного стану:
3.12.1. Фінансова підтримка.
3.12.1.1. Надання фінансової допомоги переміщеному та місцевому бізнесу, який постраждав внаслідок бойових дій на території України та потребує допомоги для відновлення своєї діяльності (за кошти бюджету Львівської міської територіальної громади, грантові програми та фонди, а також з інших джерел фінансування, незаборонених законодавством України).
3.12.2. Допомога у переміщенні бізнесу:
3.12.2.1. Персональний супровід бізнесу у процесі переміщення та налагодження діяльності.
3.12.2.2. Пошук приміщення для бізнесу з постраждалих регіонів України внаслідок військових дій, з метою забезпечення належних умов для продовження економічної діяльності.
3.12.2.3. Пошуком тимчасового поселення для працівників переміщеного бізнесу.
3.12.3. Підтримка експорту:
3.12.3.1. Пошук нових ринків збуту та партнерів для розвитку експортної діяльності підприємств.
3.12.3.2. Формування спільноти експортерів у форматі клубу, для об’єднання та співпраці експортерів Львівської міської територіальної громади, регіону та переміщеного бізнесу.
3.12.3.3. Розробка та впровадження комплексу подій та маркетингових заходів із залученням міст-партнерів, посольств України, міжнародних медіа, діаспори для популяризації українського товаровиробника.
3.12.4. Сервісна підтримка:
3.12.4.1. Формування партнерської мережі для надання допомоги та консультацій у фінансовій, юридичній та інших сферах.
3.12.4.2. Формування партнерської мережі для проведення навчальних програм та перекваліфікації працівників.
3.12.4.3. Формування мережі переміщених локальних, регіональних бізнесів та сервісних компаній для забезпечення бізнес комунікації та налагодження бізнес процесів.

4. Фінансове забезпечення та джерела фінансування Програми


4.1. Заходи з реалізації Програми фінансуються з бюджету Львівської міської територіальної громади, а також з інших джерел фінансування, незаборонених законодавством України.
4.2. Обсяги фінансування Програми визначені згідно з бюджетними призначеннями.
4.3. Обсяги фінансування щорічно уточнюються та визначаються відповідно до можливостей бюджету Львівської міської територіальної громади на кожен бюджетний період, прийнятих інвестиційних пропозицій і програм, пропозицій суб’єктів господарювання.
4.4. Щорічні плани заходів до кошторису розробляє управління інвестицій та проектів департаменту економічного розвитку.
4.5. Щорічні плани заходів до кошторису погоджує постійна комісія фінансів та планування бюджету, затверджує директор департаменту економічного розвитку.
4.6. Виконання Програми повністю можливе лише за умови стабільності фінансування її складових.

5. Очікувані результати


5.1. Очікуваними результатами реалізації Програми є:
5.1.1. Збереження та швидке відновлення економічної діяльності у Львівській міській територіальній громаді та подолання негативних наслідків російського військового вторгнення у економічній та інвестиційній сферах Львівської міської територіальної громади.
5.1.2. Підтримка та покращання сприятливого інвестиційного клімату Львівської міської територіальної громади в Україні та за її межами.
5.1.3. Зростання обсягу прямих іноземних інвестицій в економіку Львівської міської територіальної громади протягом 2022-2024 років.
5.1.4. Залучення коштів для реалізації перелічених у розділі 3 цієї Програми інвестиційних та інфраструктурних проєктів Львівської міської територіальної громади.
5.1.5. Зменшення рівня безробіття за рахунок створення нових робочих місць з конкурентними умовами праці.
5.1.6. Підвищення поінформованості потенційних інвесторів про можливості інвестування в економіку та проєкти Львівської міської територіальної громади.
5.1.7. Розпочате будівництво підземного багаторівневого майданчика для паркування на пл. Є. Петрушевича у м. Львові.
5.1.8. Розпочате будівництво підвісної оглядової канатної дороги для використання рекреаційних можливостей парку “Високий Замок“ у м. Львові.
5.1.9. Створена книгарня з читацьким залом та мистецькими елементами на вул. Академіка В. Гнатюка, 20-22 у м. Львові.
5.1.10. Створений інноваційно-креативний простір у трамвайному депо на вул. Д. Вітовського.
5.1.11. Запуск промислових потужностей у промисловій зоні Сигнівка.
5.1.12. Залучення приватних інвесторів та початок будівництва промислових потужностей у промисловій зоні Рясне-2.
5.1.13. Запуск промислових потужностей індустріальних парків Львівської міської територіальної громади: “М10 Львівського індустріального парку” та “Спарроу Парк Львів”.
5.1.14. Створення нових індустріальних парків у Львівській міській територіальній громаді.
5.1.15. Збільшення надходження коштів до бюджету Львівської міської територіальної громади.
5.1.16. Розвиток інфраструктури Львівської міської територіальної громади.
5.1.17. Сприяння розвитку економіки у місті.
5.1.18. Створення умов для продовження функціонування переміщеного бізнесу з центральних та східних областей України у Львівській міській територіальній громаді.
5.1.19. Підвищення поінформованості бізнесу про можливості переміщення своєї діяльності на територію Львівської міської територіальної громади та наявні для цього інструменти підтримки.
5.2. Оцінка результативності Програми є основою для внесення змін та доповнень до неї, а також для підготовки наступних програм, що стосуються інвестиційної діяльності та залучення інвестицій до Львівської міської територіальної громади.

6. Перешкоди та негативні фактори


6.1. Перешкодами та факторами, які негативно впливають на залучення інвестицій в економіку Львівської міської територіальної громади, є:
6.1.1. Військові дії російської федерації на території України, окупаційні дії, вчинені нею на сході України та анексія Автономної республіки Крим.
6.1.2. Зниження кредитного рейтингу країни, слабкі позиції країни у міжнародних рейтингах, корупційні ризики.
6.1.3. Відсутність ринкової конкуренції на окремих стратегічних ринках економіки. Непрозорі правила гри учасників ринку.
6.1.4. Складність приєднання нового об’єкта будівництва до інженерних мереж, особливо мереж електропостачання та газопостачання.
6.1.5. Відсутність ефективних та конкурентоспроможних серед інших європейських країн державних програм стимулювання інвестиційної діяльності в Україні.
6.1.6. Відсутність суттєвих можливостей у межах компетенції органів місцевого самоврядування надавати конкурентні пільги приватним інвесторам.
6.1.7. Складні та тривалі процедури отримання дозвільних документів у підприємницькій діяльності.
6.1.8. Потреба модернізації інфраструктури Львівської міської територіальної громади.
6.2. Інвестиційний клімат регіонів формується кредитним рейтингом держави, загальними макроекономічними показниками росту економіки (ВВП, купівельна спроможність, безробіття тощо) та політичною стабільністю. Враховуючи глобальну світову кризу, а особливо події, пов’язані з російсько-українською війною, інтерес з боку цільових для нас інвесторів різко знизився. Цьому також не сприяють постійні зміни податкового законодавства, гальмування судової реформи та політична нестабільність. Тому, місто дуже обмежене у сфері залучення інвестицій та покращання сприятливого інвестиційного клімату, а зазначені фактори можуть вплинути на процес та результати реалізації Програми.

7. Контроль за виконанням Програми


7.1. Контроль за виконанням Програми здійснює постійна комісія конкурентоспроможності, сталого розвитку та підприємництва.
7.2. Координація діяльності щодо виконання заходів Програми покладена на управління інвестицій та проектів департаменту економічного розвитку.
7.3. За результатами аналізу виконання програмних заходів з врахуванням загальної економічної і соціальної ситуації у місті та змін зовнішніх умов, що можуть відбутись у процесі реалізації Програми, допускається коригування Програми.
7.4. Інформування про хід реалізації Програми, проміжні та кінцеві результати здійснює управління інвестицій та проектів департаменту економічного розвитку щорічно у вигляді звіту постійній комісії підприємництва, інвестицій, цифрової трансформації та спадщини, а також у вигляді відкритого громадського звіту.


Оновлено: 15.08.2022, 12:11