Ефективний сервіс Міністерства доходів і зборів України – “Пульс”

  • 29.10.2013, 14:51
  • 1738
  • Андрій Яремко
Для забезпечення оперативного реагування на інформацію від громадян та суб’єктів господарювання про неправомірні дії або бездіяльність працівників Міністерства доходів і зборів створено телефонну лінію «Пульс». Ця лінія працює за принципом call-back, тобто працівники не тільки приймають звернення, але й потім повідомляють про результати перевірки та вжиті заходи. Лінія працює цілодобово.

Ефективний сервіс «Пульс» (044) 284-00-07 — є каналом комунікації з громадянами, який дозволить остаточно подолати корупцію в лавах відомства, ліквідувати перешкоди, що заважають здійснювати підприємницьку діяльність, усунути складнощі у спілкуванні із посадовими особами.

Інформацію надав Інформаційно-комунікаційний сектор ДПІ  у Сихівському р-ні м.Львова ГУ Міндоходів у Львівській області