Мер Львова запросив SoftServe до реалізації спільних із містом проєктів

  • 20.01.2020, 13:45
  • 1414
  • Пресслужба ЛМР
Міський голова Львова Андрій Садовий зустрівся із виконавчим віце-президентом SoftServe Олегом Денисом та Solution architect підрозділу компанії в Лондоні Віталієм Башуном. Говорили, зокрема, про розвиток міста як smart city й міжнародні проєкти SoftServe. Також мер Львова запропонував компанії впровадити цікавий досвід, отриманий у Великобританії, у місті, зокрема — на прикладі структури роботи міської ради.

«Я пригадую нашу розмову в Лондоні. Ми говорили, що було б добре щось цікаве зробити у Львові, враховуючи той досвід, який ви маєте у Британії, працюючи для міжнародних структур. Можливо, якийсь пілот впровадити. Є наша структура міста. Вона робоча. Ми працюємо за нею з 2006 року. Але ситуація в світі змінюється, сам світ змінюється. Можливо, потрібно і нам щось змінити, скоординувати, поправити. Хотілося б почувати ваші думки, вашу супервізію», — зазначив мер.

Як приклад Андрій Садовий навів УКУ — де при будівництві першого корпусу залучали представників бізнесу, які допомогли установі розбудувати успішну, якісну структуру. «Іноді потрібен погляд з боку. Він може бути дуже цікавий, адже бізнес має свою мету — отримати прибуток, місто ж має іншу — обслуговувати мешканців. Усі інші напрями потребують змін та вашої співпраці. Мені важливі цікаві ідеї, ініціативи із SoftServe. Я також із нетерпінням очікую, що буде підписана угода на електронний квиток, де ваша компанія є на субпідряді. Це буде перший правильний електронний квиток в Україні», — зазначив мер.

Опісля представники SoftServe розповіли про свої міжнародні проєкти, співпрацю із закордонними установами та важливість побудови правильних стратегій розвитку відповідно до цілей.

Нагадаємо, чесько-український консорціум компаній Mikroelektronika та SoftServe перемогли у тендері на розробку сервісу e-квитка у Львові. Зараз відбувається підготовка документів для підписання договору з переможцем, в якому буде прописано послідовність дій у провадження автоматизованої системи обліку проїзду в громадському транспорті міста. Загальна максимальна проєктна вартість — 11,2 млн євро (10 млн євро — кредит ЄБРР, 1,2 млн євро — місцевий внесок). Консультантом є австрійська компанія iC Conculenten.