В.Косів про зменшення видатків на промоцію Львова: «Виглядає, що така діяльність, як промоція міста, нікому не потрібна»

  • 10.01.2012, 17:05
  • 1080
Під час розгляду на сесії ухвали про міський бюджет Львова на 2012 рік враховано пропозиції змін до бюджету, зокрема, на інвестиційну діяльність зменшено видатки на 300 тис грн. Також зменшено видатки бюджету на промоцію міста на 650 тис грн.

5 років наполегливої праці дали те, що на свята у нас є стільки туристів і відвідувачів. Приїжджають не іноземці, а українці. І ця програма промоції спрямована на залучення туристів. Це велика просвітницька праця, ми розповідаємо про туристичні привабливості нашого міста. Це сприяє залученню мешканців Східної України до Львова, популяризації нашого міста.

Пов’язувати промоцію міста з Євро 2012 – не розумно. Адже ми говоримо про 2013, 2014 роки, ми говоримо про Стратегію міста. Для нас важливо їхати на Схід, говорити про Львів. Ми маємо величезний інтерес у тих містах, куди приїжджаємо. На жаль, маючи тепер у бюджеті на ці заходи «нуль», ми не зможемо проводити промоцію Львова. Виглядає, що така діяльність міської ради, як промоція міста, нікому не потрібна

заступник міського голови

з гуманітарних питань

Василь Косів.

Нагадаємо, за пропозицією депутатського корпусу у бюджеті міста на 2012 рік запропоновано зменшити видатки на 650 тисяч на промоцію міста.

Нагадаємо, 2011 року Львів було представлено у Харкові, Одесі, Луганську та Києві. Загалом, Дні Львова у цих містах України відвідало більше 80 тис осіб. Зокрема, заходи в Харкові відвідало 25 тис харків’ян, Дні Львова в Одесі відвідало 30 тис осіб, Дні Львова в Луганську – 25 тис осіб.

Серед заходів, які проводив Львів у цих містах – відкриті лекції у вищих навчальних закладах, зустрічі зі студентами, передача книг про Львів бібліотекам та книгарням, вуличні театралізовані вистави, виступи львівських музик тощо.